Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mijn Telenet

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Of je blokkeert simpelweg de dom voor Telenet, geen gezeur ... gewoon paar keer klikken.

    Aan TS:
    Maar vergeet niet dat het blokkeren van je DOM de verschuldigde bedragen niet kwijtscheldt en je op een andere manier die facturen zal moeten betalen.
    Enkel geen betaling meer uitvoeren zonder abo te stoppen zal enkel zorgen voor een geblokkeerde account, het op de zwarte lijst van providers komen en het doen oplopen van de rekening met bijkomende kosten.
    Als je geen klant meer wil zijn, dan moet je dat op een geldige manier doen of je bent zelf gezien.
    Hier heb je gelijk.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #17
      Re: Mijn Telenet

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Is er dan geen Telenet winkel in Mol Luc?
      Neem alles van de muur digicorder inbegrepen en smijt het op de toonbank, en zeg dat ze één dag tijd hebben om het op te lossen...
      Jammer genoeg zijn er weinig alternatieven die Telenet overtreffen qua prestaties en mogelijkheden, zoals snelheid en de mogelijkheid zonder extra kosten meerdere tv's aan te sluiten op de kabel.

      Hier reeds vele jaren klant bij Telenet, en relatief weinig problemen, en als er al eens iets was, was dat binnen de kortste keren opgelost, wij kunnen dus niet klagen, maar kan morgen omgekeerd zijn, er moet er daar maar één een fout maken......
      Wat zouden die kunnen doen Geert? Als ze al willen bellen met de helpdesk!
      Grotere snelheid kan me worst wezen weetje. Ik heb hogere up- en download snelheid dankzij een nieuw contract met vaste telefoon en al en toch betaal ik € 5,00 per maand minder.
      Dacht je dat ik dat zie als ik surf? Als ze aan de andere kant traag zijn dan mag je het snelste netwerk hebben het zal geen sikkepit rapper zijn.
      Waarom hebben ze mij dat al niet eerder voorgesteld? Geldgewin natuurlijk!
      Ik ben klant van Telenet vanaf ze met hun tent op de grote markt van Menen stonden, zeg maar vanaf dag 1. Omzeggens nooit moeilijkheden gehad en als er al een probleem was werd dat binnen de kortste keren opgelost.
      Nu zit ik echter al een week zonder emails en je moet eens zien hoe mijn status eruit ziet:


      Ware het niet van Sporting Telenet dan was ik al weg bij hen!
      Maar meer betalen vanaf 25/01 DAT staat er wel bij he.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #18
        Re: Mijn Telenet

        -----
        Last edited by Koeno; 13 januari 2015, 07:18.
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

        Comment


        • #19
          Re: Mijn Telenet

          Toevallig vandaag mee met de post :
          Een kaart van Telenet met als titel "We komen graag gratis bij je langs voor een check-up" (en gratis is nog een mooi omcirkeld)
          Daarop een ganse resem zaken die ze komen bekijken.
          Er zal NATUURLIJK wel een commercieel tintje aan zitten ook denk ik, vrees ik.
          Ze bieden aan :

          - we kijken na of je Wifi bereik in huis (om draadloos te surfen) straf genoeg is en geven je tips over hoe je het optimaliseert
          - we verbinden je mobiele toestellen (smartphone, tablet, laptop) met je Wifi-netwerk
          - we vervangen gratis je Telenet-modem door een nieuwer, straffer model als dat nodig is
          - we kijken na of je HD Digibox/Digicorder met de juiste kabels is aangesloten op je Tv
          - wil je graag de gratis Telenet-apps gebruiken ? Dan installeren we gratis Yelo TV en de Telenet Mobile-app op je smartphone of tablet en helpen je op weg

          Duidelijk voor mensen die er werkelijk niks van kennen, maar toch weer een goeie service toch .

          Comment


          • #20
            Re: Mijn Telenet

            Ze mogen al beginnen met het live tv kijken via de Yelo play app. toegankelijk te maken op rooted android telefoons maar das dan feitelijk weer de schuld van Microsoft PlayReady DRM

            Comment


            • #21
              Re: Mijn Telenet

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Toevallig vandaag mee met de post :
              Een kaart van Telenet met als titel "We komen graag gratis bij je langs voor een check-up" (en gratis is nog een mooi omcirkeld)
              Daarop een ganse resem zaken die ze komen bekijken.
              Er zal NATUURLIJK wel een commercieel tintje aan zitten ook denk ik, vrees ik.
              Ze bieden aan :

              - we kijken na of je Wifi bereik in huis (om draadloos te surfen) straf genoeg is en geven je tips over hoe je het optimaliseert
              - we verbinden je mobiele toestellen (smartphone, tablet, laptop) met je Wifi-netwerk
              - we vervangen gratis je Telenet-modem door een nieuwer, straffer model als dat nodig is
              - we kijken na of je HD Digibox/Digicorder met de juiste kabels is aangesloten op je Tv
              - wil je graag de gratis Telenet-apps gebruiken ? Dan installeren we gratis Yelo TV en de Telenet Mobile-app op je smartphone of tablet en helpen je op weg

              Duidelijk voor mensen die er werkelijk niks van kennen, maar toch weer een goeie service toch .
              Ze denken duidelijk dat man modaal de inteligentie heeft van pakweg een konijn.
              En wat straf is, ze hebben nog gelijk ook.

              Comment


              • #22
                Re: Mijn Telenet

                Alles is gisteren rond de middag piekfijn in orde gebracht.
                Alles werkt als vanouds.
                Ik heb zowel een telefoontje gekregen als een e-mail en deze keer waren ze zeer gedienstig.
                Gelukkig voor TN of ik zat nu bij de concurrentie.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #23
                  Re: Mijn Telenet

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  we kijken na of je Wifi bereik in huis (om draadloos te surfen) straf genoeg is en geven je tips over hoe je het optimaliseert
                  Dit moet wel een grap zijn.
                  Logischerwijze is de meest ideale plaats om een WiFi AP te plaatsen het centrale punt van je woning, of tenminste centraal van de plaatsen waar je WiFi wil hebben.
                  Echter als Telenet een aansluiting komt uitvoeren, dan plaatsen ze die modem standaard zo dicht mogelijk bij de plaats waar de kabel binnenkomt in je huis ... dus heel vaak in een hoekje in je garage of berging.
                  En verder raden ze aan om een Netgear AP bij te plaatsen op de plaats waar je beter ontvangst wil, natuurlijk moet je die bij hun aankopen.
                  En het zou me niet verwonderen dat ze die check doen en voorstellen om dat extra AP te plaatsen mits een "kleine" vergoeding.
                  Soit ... ik mag al bij al niet klagen over hun diensten want tot nu toe altijd redelijk tevreden geweest op een paar haperingskes na waar ze zelf niet altijd controle over hadden.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mijn Telenet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    Alles is gisteren rond de middag piekfijn in orde gebracht.
                    Alles werkt als vanouds.
                    Ik heb zowel een telefoontje gekregen als een e-mail en deze keer waren ze zeer gedienstig.
                    Gelukkig voor TN of ik zat nu bij de concurrentie.
                    En nu krijg je nog een vergoeding voor het ongemak onder vorm van een van hun diensten Luc.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Mijn Telenet

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      En nu krijg je nog een vergoeding voor het ongemak onder vorm van een van hun diensten Luc.
                      Al wat ik ooit gekregen heb in al die jaren dat ik bij Telenet ben is een onnozel muismatje en zo'n logo om aan uw pc kast te plakken. 't Was eigenlijk in "trekijzer" en dat houd niet op plastieken kasten, maar dat wisten ze toen nog niet.
                      Iets voor niets weggeven bestaat blijkbaar niet bij TN.
                      Maar ben toch flink geholpen geweest door een BD lid die bij TN werkt en wil hem langs deze weg nogmaals bedanken.
                      Ze gaan toch iets moeten doen aan die onervaren "helpdeskers" van hen dat die de boel naar de haaien werkt!
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Mijn Telenet

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        Al wat ik ooit gekregen heb in al die jaren dat ik bij Telenet ben is een onnozel muismatje en zo'n logo om aan uw pc kast te plakken. 't Was eigenlijk in "trekijzer" en dat houd niet op plastieken kasten, maar dat wisten ze toen nog niet.
                        Iets voor niets weggeven bestaat blijkbaar niet bij TN.
                        Maar ben toch flink geholpen geweest door een BD lid die bij TN werkt en wil hem langs deze weg nogmaals bedanken.
                        Ze gaan toch iets moeten doen aan die onervaren "helpdeskers" van hen dat die de boel naar de haaien werkt!
                        Voor jou misschien niet, maar wel voor mij.
                        Wij hadden ooit een akkefietje met de betaling van de rekening(en) van onze GSM's (waren veranderd van bank en de nieuwe bank had de dom's niet tijdig of niet doorgegeven).
                        De fout lag dus ofwel bij ons ofwel bij onze nieuwe bank, maar zeker niet bij Telenet ... en wij kregen als ik het goed voor heb drie maanden onze internetverbinding gratis .
                        Dus gratis bestaat wel degelijk hoor bij Telenet .

                        Mijn zoon heeft precies hetzelfde gekregen omdat er een probleempje was met Telenet toen hij verhuisde, ook drie maanden gratis internet.

                        Als je natuurlijk direct begint te blaffen en te bijten (ik beweer niet dat dit bij jou het geval is) dan kan ik me wel indenken dat daar 'een onervaren helpdesker' aan de andere kant zit die denkt, die blaaskaak kan stoven, die geef ik niks, en je kan ze geen ongelijk geven.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Mijn Telenet

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Al wat ik ooit gekregen heb in al die jaren dat ik bij Telenet ben is een onnozel muismatje en zo'n logo om aan uw pc kast te plakken. 't Was eigenlijk in "trekijzer" en dat houd niet op plastieken kasten, maar dat wisten ze toen nog niet.
                          Dat magneetje hebben wij ook gekregen, maar dat was eigenlijk niet bedoeld als logo voor op je pc ... was een magneetje om je boodschappenlijst aan je frigo of zo te hangen.
                          Is toch wat ze er indertijd bij verteld hebben.

                          Maar heb jij dan nog nooit kunnen genieten van enige promotie als klant?
                          Je krijgt bepaalde zaken zonder activeringskost, je kan als je langere tijd klant bent al eens een modem of decoder gratis gaan wisselen (in huur), je krijgt al eens een paar maand korting als je iets erbij neemt.
                          Is nu ook niet dat ze nooit iets geven, misschien niet altijd iets dat je net nodig hebt.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Mijn Telenet

                            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Al wat ik ooit gekregen heb in al die jaren dat ik bij Telenet ben is een onnozel muismatje en zo'n logo om aan uw pc kast te plakken. 't Was eigenlijk in "trekijzer" en dat houd niet op plastieken kasten, maar dat wisten ze toen nog niet.
                            Iets voor niets weggeven bestaat blijkbaar niet bij TN.
                            Maar ben toch flink geholpen geweest door een BD lid die bij TN werkt en wil hem langs deze weg nogmaals bedanken.
                            Ze gaan toch iets moeten doen aan die onervaren "helpdeskers" van hen dat die de boel naar de haaien werkt!
                            Komt nog wel Luc, als alles via hun service is verlopen, zal je zeker vergoed worden, tenzij het natuurlijk niet door hen is opgelost.
                            Een koppel hier uit de buurt nam twee nieuwe gsm abonnementen, door een of andere fout hebben ze tien dagen niet kunnen bellen, vergoeding, twee maanden alles wat ze bij Telenet hebben gratis.

                            Comment

                            Working...
                            X