Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heb je ze eigenlijk al gekocht Pol? [emoji41]
Zo binnenkort als zomeruurwerk. [emoji106]
Is wel gerafineerd.
Nee Freddy, ik had gezegd dat er dit jaar geen meer komt en dat zal zo zijn. Bovendien, als je nu zoiets zou bestellen zet men je op een lijst die al reikt tot diep in 2019. De reservatielijst voor de nieuwe GMT Pepsie Jubilé is zelfs al gesloten en de laatste klant mag die waarschijnlijk verwachten eind 2019.
Maar ik zal die Sea Dweller 43mm bij gelegenheid wel eens passen gezien dit een buitengewone maat is, nogal dik overkomt en dus een vrij serieuze klomp is. Op een pols van 17cm zoals die van mij zal dat misschien niet ideaal zijn. Het alternatief is dan de zwarte Submariner diameter 40mm. Maar dat zal dan allicht na Bazel 2019 zijn gezien men daar ook een nieuw Caliber voor verwacht.
Moeten we hier(boven) tussen de regels lezen!
Het is wel een mooi uurwerk , alhoewel ik geen Rolex fan ben.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Ik ben aan het nadenken over de Rolex Airking..... iedere Rolex fan heeft die Submariner, de Airking zie je bijna nooit....
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Eventjes naar die Rolex Airking gekeken.... dat is inderdaad een heel mooie. Helemaal mijn smaak.
Maar die prijs is wel minder plezant.
Last edited by Skitch; 12 mei 2018, 18:20.
Reden: Typo: AIrking verbeterd
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Straffe is dat men nergens modellen als Submariner, Sea Dweller of Daytona in voorraad heeft. Alles wordt besteld op voorschot en vergelijken kan men dus niet of nauwelijks. Bij mijn gewone AD belt men mij wel op als er eentje binnen is dat mij interesseert en dat al door een klant is besteld. Heel uitzonderlijk, zoals het met de Hulk gebeurde, wordt ik ook verwittigd als er een klant mocht afvallen of niet meer geïnteresseerd zijn, maar dit is koffiedik kijken. Dus verfkopen doen ze toch, de lijsten zijn ellenlang.
Bijna niet te geloven dat de vraag zoveel groter is dan het aanbod.
Ook een strategie van het merk, dat eigenlijk een "Stichting" is, maar toch de prijzen op niveau probeert te houden. Dus dat van "vraag en aanbod" ligt hier wel weer aan de basis.
Comment