Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nee, de "B" is enkel nog aanwezig. Breitling is bezig met één en ander te vernieuwen aan hun modellen die misschien wat oubollig waren geworden. Zien of dat zal aanslaan natuurlijk.
Ik denk dat er bij de volgende jaarrekening enkele koppen gaan rollen...
De Navitimer is nog één van de minst gemolesteerde modellen.
De besparing zit niet alleen in het nieuwe design, ook binnenin is er op z'n minst gezegd niks vernieuwend.
Tijd voor een Tudor. Zoals de Amerikanen zeggen : The poor man's Rolex. Maar dat is al lang niet meer waar.
Basel heeft een aantal prachtige Tudor's bekendgemaakt.
Ik denk dat er bij de volgende jaarrekening enkele koppen gaan rollen...
De Navitimer is nog één van de minst gemolesteerde modellen.
De besparing zit niet alleen in het nieuwe design, ook binnenin is er op z'n minst gezegd niks vernieuwend.
Ik ben benieuwd...
De nieuwe CEO, de heer Georges Kern brengt ook dit. De Navitimer Super 8, geïnspireerd op de Pilot horloge uit de jaren 1930/40.
Stukken beter, de vernieuwde echte Navitimer 1 BO1 in 43 en 46mm. Ook met nieuwe Breitling logo en dus zonder de vleugels. Dit zal de diehards pijn doen. En uiteraard zeer prijzig.
Hopelijk neem je daar weer geen erg aan Freddy, maar ik beperk zoveel als mogelijk het merk hier te vermelden om allergiën te vermijden... Ik heb er dus ook een ..LEX van gemaakt.
Maar hiermee wou ik toch eens laten zien hoe men aan een klein detail een nieuw horlogekan onderscheiden van een ouder model. Hoewel een dial misschien wel te verwisselen is. Dit zal nog wel een paar jaar duren gezien de zeer lange levertijden van de nieuwe modellen.
Comment