Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de echte horlogeliefhebbers.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

    Eentje die ik graag eens terug draag. TAG Monaco Special Edition.
    Voor de vorm moet je natuurlijk wel zijn. Is een tijdje nogal mode geweest, maar dit is toch weer een blijvertje. SteveMCQueen heeft TAG hiermee geen windeieren gelegd. In zijn film "Le Mans" van 1970 droeg de acteur met blauwe ogen zo'n een blauwe rond zijn pols.



    Last edited by enero; 28 januari 2018, 20:35.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

      Omega, zeer degelijk en betrouwbaar. Volgt met sommige modellen Rolex op de voet.

      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Omega, zeer degelijk en betrouwbaar. Volgt met sommige modellen Rolex op de voet.
        Maar heeft nog bijlange na niet de "klank" van Rolex.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Maar heeft nog bijlange na niet de "klank" van Rolex.
          De 'klank' of uitstraling misschien niet Francis, maar wel de mechaniek hoor. En het is volgens mij ook een werkpaard, dat je makkelijker draagt.
          De Rolexen die ik al heb zijn voor mij meer een investering waar mijn kinderen na mij iets zullen aan hebben. Ik probeer ze ook zo goed als mogelijk te verzorgen en kies mijn momenten uit dat ik ze draag.
          En als ik er nog eentje aanschaf die ik wel dagelijks zou durven dragen dan wordt het een Sub, een zwarte dan wel, want die groene valt teveel op. Ik heb ook de indruk dat het dragen van een Rolex in mijn (ons) beroep nogal eens minder positieve blikken oproept als je begrijpt wat ik bedoel... Enfin ik draag die tijdens mijn job nog steeds niet om zeker niet te provoceren al vind ik dat zelf wel spijtig. Jalousie is van alle tijden en van alle standen Francis.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

            Welke van beide zou heet meeste opvallen denk je Francis?



            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Welke van beide zou heet meeste opvallen denk je Francis?
              Pol, voor mensen die er iets van kennen, absoluut de Hulk.....voor diegenen die niet echt geïnteresseerd zijn in horloges.... geen van beiden.
              Ik spreek echt uit ervaring....mijn Datejust 41 heb ik ongeveer 6 maanden dagelijks gedragen maar niemand, echt niemand heeft er een opmerking over gemaakt.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                Wel ik denk Francis dat de Datejust 41 minder zal opvallen dan de Sub die meer gekend is en trouwens ook het horloges dat het meeste wordt gekopieerd of nagemaakt.
                Leeft en LAAT LEVEN !

                Comment


                • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                  Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Wel ik denk Francis dat de Datejust 41 minder zal opvallen dan de Sub die meer gekend is en trouwens ook het horloges dat het meeste wordt gekopieerd of nagemaakt.
                  Misschien.....maar je kent die Geya van mij, die ik eigenlijk enkel gekocht heb om te weten of ik echt voor de Hulk ging gaan of niet,.....deze is door een niet kenner niet te onderscheiden van een echte Hulk.
                  Denk je dat iemand daar ook maar één keer naar gevraagd heeft toen ik die droeg? Al was het maar om eens te kijken.....ik draag altijd korte mouwen dus het uurwerk was zeer goed te zien.
                  Niet de minste interesse was er voor dus .....ik verschoot er ook van...
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Misschien.....maar je kent die Geya van mij, die ik eigenlijk enkel gekocht heb om te weten of ik echt voor de Hulk ging gaan of niet,.....deze is door een niet kenner niet te onderscheiden van een echte Hulk.
                    Denk je dat iemand daar ook maar één keer naar gevraagd heeft toen ik die droeg? Al was het maar om eens te kijken.....ik draag altijd korte mouwen dus het uurwerk was zeer goed te zien.
                    Niet de minste interesse was er voor dus .....ik verschoot er ook van...
                    Misschien een bewijs dat weinig mensen oog hebben voor horloges. 't Zal voor mij dus een moeilijke bevalling worden Francis. Die Hulk bijt al in mijn been van vòòr de Batman maar de zwarte Sub vind ik ook zeer mooi en bescheidener om te dragen.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Misschien een bewijs dat weinig mensen oog hebben voor horloges.
                      Eigenlijk hoe minder iets veel aandacht trekt, hoe minder men er op uit is om er nieuwe eigenaar van te worden. [emoji1]

                      Omdat horloges van kind af al mijn interesse kregen, hou ik dat ook wel (onopvallend) in het oog zonder iets te zeggen.
                      Anders zou zijn moest ik weten dat het voor die persoon ook een passie is en hij daar graag over spreekt.

                      Probleem op deze wereld is dat er meer mensen uit zijn om kritiek te geven dan een complimentje en dat iets moois snel een vorm van jaloezie verwekt.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Eigenlijk hoe minder iets veel aandacht trekt, hoe minder men er op uit is om er nieuwe eigenaar van te worden. [emoji1]

                        Probleem op deze wereld is dat er meer mensen uit zijn om kritiek te geven dan een complimentje en dat iets moois snel een vorm van jaloezie verwekt.
                        Moesten wij op restaurant zitten en jij komt me vertellen dat ik een mooi horloge draag, dan zou ik toch wel even mijn wenkbrauwen fronsen.
                        Ik kom aan jouw tafel toch ook niet zeggen dat je vriendin prachtige borsten heeft.

                        Comment


                        • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                          Moesten wij op restaurant zitten en jij komt me vertellen dat ik een mooi horloge draag, dan zou ik toch wel even mijn wenkbrauwen fronsen.
                          Ik kom aan jouw tafel toch ook niet zeggen dat je vriendin prachtige borsten heeft.
                          Met een mooie auto, moto of tuin valt het anders wel vaak voor dat vreemden er iets over zeggen, dat vinden we dan niet abnormaal. [emoji4]

                          Op restaurant bij vreemden inderdaad wat bizar, maar als dat een goede kennis is waarvan men weet dat die dezelfde interesse (horloges) heeft, dan is dat niet zo abnormaal.

                          De ene mens is wat opener dan de andere ... maar toch liever een complimentje dan een discussie over iets onnozel, want dat doen vreemden dan weer wel.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                            Tegen een vreemde zal ik dat nooit zeggen ( borsten of horloge), maar als een vriend van mij een speciale horloge,aan heeft zal ik toch wel eens een complimentje geven.
                            Bij een collega of zo zal ik dat niet snel doen.

                            Comment


                            • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              Bij een collega of zo zal ik dat niet snel doen.
                              Dan is het eerder over de borsten zeker? [emoji16][emoji16][emoji16]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • Re: Voor de echte horlogeliefhebbers.

                                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                                Moesten wij op restaurant zitten en jij komt me vertellen dat ik een mooi horloge draag, dan zou ik toch wel even mijn wenkbrauwen fronsen.
                                Ik kom aan jouw tafel toch ook niet zeggen dat je vriendin prachtige borsten heeft.
                                Enige tijd geleden gingen wij eten in een restaurant op de Croisette in Cannes. Toen een medewerker ons de kaart kwam voorstellen viel mij zijn zwarte Rolex Submariner onmiddellijk op. Ik zei hem dat hij een prachtig horloge droeg. De man glunderde en wist mij te vertellen dat hij daar lang voor had gewerkt en daar fier op was. Het was natuurlijk veel slechter overgekomen had ik hem gevraagd of zijn Rolex wel een echte was, wat natuurlijk heel onbeleefd zou geweest zijn bij iemand die men niet kent. Maar dit is een vraag die nogal eens wordt gesteld. Dit type van horloge wordt nl. het meest gekopieerd en of nagemaakt.
                                Last edited by enero; 1 februari 2018, 06:21.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X