Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

citytrip parijs

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: citytrip parijs

Als wij naar Parijs gaan voor 1 dag nemen we de TGV.
    Voor meerdere dagen gaan we met de auto.
    In de (ondergrondse) parking van het hotel blijft de auto dan staan tot we terug rijden.
    In Parijs zelf verplaatsen we ons met de metro, tram, bus, RER en te voet.
    Meestal nemen we "Hôtel Campanile Paris Sud - Porte D'Italie", dat is een boogscheut van China Town.

Een keer hebben we de gratis parking en de RER (RER C) van Montigny - Beauchamp gebruikt. We kwamen toen van Fécamp en moeten daarna terug naar Fécamp.
    Ook dat viel goed mee.
    Last edited by Skitch; 6 januari 2015, 15:44.
    "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
    Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Ik logeerde (en parkeerde, ondergronds) bij familie in het 15de arrondissement, binnen het centrum. Periferique tot daar: bijna een uur. Marktdag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dafkeD40 Bekijk bericht
        K'zal toch opteren om met de auto te gaan,
        K'zie da niet zitten om de bus te nemen tot station (kortrijk) dan de trein naar rijsel en dan de thalys naar parijs.
        Om dan de metro te nemen tot aan ons hotel.
        Ik zou dat wel zien zitten hoor: je laten voeren ipv uren met volle aandacht achter het stuur te moeten zitten.
        Dan begint de trip voor wie chauffeur speelt aan de bushalte bij jou in de buurt ipv na uren wroeten op de parking van je hotel.

Afhankelijk van het aantal personen kan een firma die Luchthavenvervoer doet een alternatief zijn.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

ik heb geboekt in "Hôtel Campanile Paris Sud - Porte D'Italie"
          bedankt voor de tip

Comment

Working...
          X