Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Gaf alleen maar een tip om je scherm anti statisch te maken (althans hier werkt het op tv en monitor)... Maar als jullie het zo slaapverwekkend vinden en een reden om het belachelijk te maken vraag ik ma af waarom jullie dit topic nog volgen?...zeker pure verveling.
Wel opletten met wasverzachter en microvezels.
Samen in de was is niet zo goed.
Dat inderdaad zo. De mensen die microvezeldoeken gebruiken bij het schoonmaken van wagens weten dat maar al te goed. Voor microvezeldoeken zijn immer ook speciale shampoo's om de vezels terug in conditie te brengen.
Beste product om anti statisch te maken is isopropanol alcohol, en reinigt nog ook.
Gebruik je dat puur of -zoals ik vroeger als DJ mijn vinylplaten poetste- in een mengsel van 50% gedestilleerd water en 50% isopropyl alcohol (=isopropanol)?
Gebruik je dat puur of -zoals ik vroeger als DJ mijn vinylplaten poetste- in een mengsel van 50% gedestilleerd water en 50% isopropyl alcohol (=isopropanol)?
Puur mag gerust, verdampt rapper maar kan voor niets kwaad en maakt perfect antistatisch.
Is trouwens hetzelfde product dat in die spuitflesjes antistatic van Philips zit maar dan wel gemengd
met wat demi water en nog wat producten http://www.officecrave.com/philips-096000.html
Bij Philips zelf gebruikten wij dat echter puur, en dat omdat de halffabrikaten voor het maken van
condensatoren nogal wat statisch geladen waren waardoor moeilijk te verwerken in bv. trilvullers enz.
Allemaal bedankt voor de info. Ik ben vandaag naar de apotheek achter het product gegaan en ook een microvezelDoekje meegebracht. Heeft me alles tesamen 6 euro gekost. Morgen eens proberen zie...
Comment