Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ervaringen ?

    Ik draag ook nog steeds een horloge. Het zal me niet gebeuren dat ik 's avonds te laat eet omdat ik vergeten ben van mijn GSM op te laden.
    (Of omdat ik de microgolfoven vergeten mee te nemen ben. Die heeft ook een Quartz uurwerk. )

    'k Heb nu 2 Casio's. Een FKT-301 die al jaren werkt op dezelfde batterij. En me altijd de juiste tijd van de DCF77 in Mainflingen geeft op 0,3 milliseconden nauwkeurig.
    Voor " 's Zondags" en voor reizen waarbij er telkens van tijdzone gewisseld wordt gebruik ik een Casio Edifice EF-125D-7AVEF.
    Allebei gekocht bij Recour in Brugge, geen webwinkel dus.
    Last edited by Skitch; 30 december 2014, 19:28.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #17
      Alfa Centauri kennen is slecht voor de portemonnee….. Sinds ik bij hem op bezoek ben geweest is mijn uurwerk verzameling aangegroeid tot een goeie 50 stuks…. [emoji14]
      Last edited by Franciskine; 30 december 2014, 19:47.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #18
        Re: Ervaringen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Alfa Centauri kennen is slecht voor de portemonnee….. Sinds ik bij hem op bezoek ben geweest is mijn uurwerk verzameling aangegroeid tot een goeie stuks….
        Hier zijn er ondertussen ook weeral en paar bijgekomen sedert mijn bezoek aan de man zijn bijzondere verzameling.
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #19
          Re: Ervaringen ?

          BTW, iemand hier adressen van bijzondere sites met uiteraard ook scherpe prijzen voor luxehorloges?
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #20
            Re: Ervaringen ?

            Moet zeggen dat hier in huis de tieners ook al een poosje de horloges ontdekt hebben....zijn er weliswaar nog niet veel, maar ze zijn er en ze geven er met plezier wel wat geld aan uit....maar ze worden dus ook gebruikt. Maar ook zij kunnen kijken op,hun gsm of ipod etc..maar ze vinden het gewoon mooi aan hun pols....Pa is naakt draagt geen horloges/ringen etc....klokken genoeg in de wereld.

            Comment

            Working...
            X