Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb geld gestort gekregen op mijn paypalrekening maar dit bedrag zie ik niet terug op mijn gekoppelde bankrek.
Moet ik nog iets ondernemen?
Op de site van paypal vind ik de oplossing niet.
mvg
Fuji XT-5,7artisans50mm,AstrHori14mm,Tamron18-300,fujinon30mm macro
schitterende maltwhisky op de kast
Ik was niet zeker dat dit dan van mijn paypalrek. naar mijn gewone rekening gaat.
Ik dacht dat je dan geld van je gekoppelde kredietkaart naar je zichtrekening geld stort.
Lenen aan jezelf bij wijze van spreken.
mvg
Wat???
Op mijn paypal rekening staat 0euro!!!!!!!
En toch is er 110 euro overgeschreven.
Dan toch maar maar minuten aan de telefoon gaan hangen met paypal zeker.
mvg
geld dat op je PayPal rekening gestort wordt blijft daar opstaan.
Je ziet dit normaal verschijnen op je PayPal rekening.
Als je dit naar je bankrekening wil overschrijven moet je daar zelf de opdracht toegeven (en een paar euro laten vallen dacht ik).
door de bankrekening nummer in te geven.
Tot nu toe is dit bij mij enkel automatisch naar de kredietkaart overgeschreven als het een terug storting was voor niet geleverde diensten die al betaald waren met de kredietkaart.
je kan toch een overzicht vragen van de bewegingen van je rekening.
Trouwens geld ontvangen via je PayPal is altijd een beetje riskant.
Want als diegene die je de overschrijving doet niet kan betalen komt men het geld bij u terug halen.
Het is opgelost.
MIJN fout maar het zou allemaal wat duidelijker mogen zijn.
Ik betaal ook regelmatig via paypal,en nu blijkt dat ze van mijn laatste betaling 110,80 euro hebben afgehouden.Dus ze berekenen dat onmiddellijk.
ipv 440 euro is er dus maar 330 euro van mijn martercard(paypal) gegaan.
Alles ok dus.
mvg
Het is opgelost.
MIJN fout maar het zou allemaal wat duidelijker mogen zijn.
Ik betaal ook regelmatig via paypal,en nu blijkt dat ze van mijn laatste betaling 110,80 euro hebben afgehouden.Dus ze berekenen dat onmiddellijk.
ipv 440 euro is er dus maar 330 euro van mijn martercard(paypal) gegaan.
Alles ok dus.
ik ben zelf geen whiskey,whisky drinker maar een paar van mijn goede vrienden wel
door voor hun af en toe een single malt te kopen en een paar maal in de high lands gezeten te hebben weet ik dat er een verschil is hoe dat de granen geroosterd zijn , met veel turf of weinig turf oa
ik ken beetje de basis ervan ondertussen
Comment