Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kom ons en Shoot bezoeken op de Art & Craft Photoday! Vrijdag 21 november, Gent, Ghelamco Arena, 10u-20u.
---
wie geeft die workshop modellenfotografie..?
grt,bouk.
Kom ons en Shoot bezoeken op de Art & Craft Photoday! Vrijdag 21 november, Gent, Ghelamco Arena, 10u-20u.
---
wie geeft die workshop modellenfotografie..?
grt,bouk.
Ik dacht dat er verschillende mensen die workshop zouden geven, als is het maar omdat tien uur na elkaar wel veel is. Ik vermoed dat we er Zunoel zeker zullen zien staan onder andere. Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn. Ik wist het te laat, en ik zou een dag vrij moeten nemen. Had ik anders wel graag gedaan!
Als je de workshop 'Modelfotografie' bedoelt: die wordt georganiseerd door Ricoh Pentax en verzorgd door commercieel fotograaf Lieven Hoste, die regelmatig demo's geeft voor Pentax.
Op een andere plaats - bij de BD en Shoot stand - verzorgen net als vorige zaterdag zunoel, Jaja en ikzelf van 10u tot 20u de animatie in de BD flitsstudio. Het is meer een interactieve demo en beantwoorden van vragen dan een formele workshop (we staan tussen de stands van verschillende leveranciers). Vanaf 12u is er ook (minimum) een model present. Vlak naast ons staan de goede vrienden van Servix (verdeler van o.a. Elinchrom, Chimera, Pocketwizard, Phottix, Lastolite, Sekonic, Manfrotto....), de BD-huisleverancier voor ons flitsmateriaal en onze evenementen.
Tussen 17u en 18u komt er vermoedelijk ook een korte formele 'Start to strobist' presentatie in de stage area.
We zijn volop bezig de laatste details uit te werken, een ruimer berichtje komt normaal in de loop van de avond online.
Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.
Comment