Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe TV

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe TV

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Wel Maurice Netflix zegt dat het App voor de D serie beschikbaar is maar dat Samsung het niet beschikbaar stelt.
    Als ik dan chat met Samsung zeggen die dat het App niet beschikbaar is bij Netflix en dat ik veertien dagen geduld moet hebben.
    Moet ongeveer een maand geleden zijn en er is nog steeds geen App te bespeuren.
    Samsung heeft dus ook tegen mij gelogen ... vermoedelijk een of andere medewerker dat geen goesting had om naar een oplossing te zoeken.
    Netflix daarstraks gewoon kunnen installeren se, op een UE55D7000.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      De nieuwe Smartphones mogen niet buigen, maar ze kopen wel een gebogen tv...
      Wauuuw ... zeer intelligent vergelijk.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Samsung heeft dus ook tegen mij gelogen ... vermoedelijk een of andere medewerker dat geen goesting had om naar een oplossing te zoeken.
        Netflix daarstraks gewoon kunnen installeren se, op een UE55D7000.
        Het mirakel is geschied, de Netflix App is hier ook opeens beschikbaar voor mijn UE46D7000LSXXN.
        Mijn Chromcast een kleine week oud mag al in de verkoop.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          EEEeeeeeek, 7.999 EUR
          Bij zoiets hoort een deftige Home cinema installatie en moet ge op minsten 6 meter van de TV zitten zeker?
          Inderdaad niet goedkoop Luc, hij zei dat hij deze kon kopen voor 7.000€ zijn huidige is een 65 inch van pas een jaar oud, en schenkt hij weg aan zijn kleindochter.
          Ondertussen ook reeds zijn derde of vierde home cinema, over de huidige is hij tevreden, maar alle vorige hebben er steeds maar een paar maanden gestaan.
          Die man is 73 jaar, en woont in een hypermodern zelfgebouwd metalen huis, en maakt al zijn meubels zelf, met allemaal inox geraamtes, zelfs zijn bed is in inox, met allemaal verdoken leds aan de onderkant, hypermodern maar wel prachtig ook het raamwerk waar zijn Tv en toebehoren op staat is formidabel mooi.
          Nen aparten den André.
          Ik zal er eens wat foto's maken Luc, echt iets voor in de boekskes.

Comment

Idd een fortuin uitgeven aan fotomateriaal en dan denigrerend doen over het feit dat mensen een dure (curved 4K) TV kopen is er over en ongepast.
            Ik heb zelf een Samsung ue55HU8500 Curved 4K tv en deze is perfect. En ja je hebt mooier beeld als je er rechter voorzit maar dat is met nagenoeg alle TV's zo. Er zit alleen een verschil in hoeveel minder mooi het wordt naargelang je er minder recht voorzit. Wie koopt nu een duur toestel om er niet zo goed als perfect gaan voor te zitten. Ik ken geen enkele filmfanaat die niet quasi kaarsrecht voor zijn TV/surround zit. Trouwens surroundsystemen worden ingesteld voor een bepaalde zitpositie dus daar niet op of in de buurt van zitten geeft ook geen ideale beleving. Laat ze maar zeggen wat ze willen over curved en 4K. Is veel afgunst en onwetendheid bij.
            Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

Comment

Wat je niet zelf hebt, ken en waardeer je misschien ook minder.... Zijn die 4K tv's ook niet redelijk dik? Mijn samsung is amper 2cm dik….
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Wat je niet zelf hebt, ken en waardeer je misschien ook minder.... Zijn die 4K tv's ook niet redelijk dik? Mijn samsung is amper 2cm dik….
                Te dun is meestal nefast voor de klankkwaliteit.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Ik denk dat ALLE LCD TV's een minder goede tot slechte klank-kwaliteit hebben.

Zelfs bij de vroegere CRT TV's waar ze wél wat meer ruimte hadden, werd er weinig aandacht geschonken aande klank. Op enkele merken na.

Ik denk dat de beste oplossing tegenwoordig is om je TV aan je audio-installatie aan te sluiten. Deze dagen is dat meestal zo geen grote ingreep meer.
                  Hier luisteren wij ook door de boxen van de audio installatie.

Maar dan nog is er verschil van zender tot zender.
                  Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Ik denk dat ALLE LCD TV's een minder goede tot slechte klank-kwaliteit hebben.
                    Voor wat dat ding te bieden heeft, lijkt me de klank best wel high
                    end. Maar ja, ik kijk alleen nog naar dingen die ik al gezien heb en
                    goed vond. Heel soms dus nooit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                      Hier luisteren wij ook door de boxen van de audio installatie.

Maar dan nog is er verschil van zender tot zender.
                      Doe ik ook, soms
                      Bij sommige muziek en sommige films.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ik heb er toch voldoende smileys bijgezet dacht ik?
                        Of was het voor jou nog niet duidelijk genoeg dat het om een grapje ging?
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          Voor wat dat ding te bieden heeft, lijkt me de klank best wel high
                          end. Maar ja, ik kijk alleen nog naar dingen die ik al gezien heb en
                          goed vond. Heel soms dus nooit.
                          LOL ! Ja, ik kijk eigenlijk ook dikwijls naar oude series - daarvan is de klank sowieso al "warmer"
                          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Wie gebruikt of luistert nog naar surround ?
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Nete, laat dat nu net het minste van mijn zorgen zijn..... ik meen ergens gelezen te hebben over een dikte van 8 tot 9 cm?
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                                Dit zie je hier niet meer he .

Of dit .
                                Dit ?

Het is zoals met de limonades, vroeger kon je in verschillende cafe's verschillende limonades verkrijgen, nu alleen nog maar 1 merk.
                                hier in Spanje wordt bij de Carrefour nog Grundig verkocht. Wat een slecht beeld, van de eerste tot de laatste leken het allemaal flepse aquarellen en dan vragen ze nog 249€ voor een 70cm.

Comment

Working...
                                X