Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
heum ... tesni vi tien of tander zenne mo ... Brussel laik asdat-twas in den aaven taid, hein menneke ... LOL!
Leuk filmpje ... grappig is dat ik deze omgeving nog gezien heb zoals ze er in het filmpje uitzag (behalve het Noordstation, dat herinner ik mij niet meer, maar gezien de info moet ik het zeker nog gekend hebben in de "oude" staat). Tot er plots een algehele afbraakwoede door de stad ging en zowat alles tegen de grond ging ten voordele(?) van een "modern concept"
(De "spoorlijn" aan de "Allée Verte" (eerste trein 1835) bestond toen nog en die sporen zijn er nog lang blijven liggen, geen idee of ze er nu nog zijn. De "Allée Verte" stratnaam bestaat nog steeds maar ... sja ..)
Comment