Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zitten hier varkenskenners?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zitten hier varkenskenners?

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
    Ik ga geen beertjes castreren hoor!
    En als het dan toch moet, zal het onder verdoving bij een dierenarts gedaan worden.

Aan de anderen :
    @Bouk : weet ik ondertussen ook al. Maar we hebben al kandidaten genoeg die een biggetje willen...
    @Bompie : Ik lust geen rundsvlees meer. Voor andere soorten vlees hebben we de plaatselijke schapenboer en kippenboer in het dorp.
    De familie en vrienden lusten daarentegen wel heel erg jong varkensvlees.

En NEE ! , we gaan ze zelf niet doodmaken. Dat doet een slachter voor ons. Trouwens, ik zou het niet over mijn hart krijgen.

Bon, maak er hier nu geen drama van hé... Een mens moet eten en zolang ik de voordelen van vegatarisme of macro-dinges niet inzie, blijf ik wel fan van een lekker stukje vlees.
    Als ik dan tenminste weet met wat en hoe ze grootgebracht zijn, dan schept dat voor mij toch al een hele geruststelling.
    Moet ik me geen zorgen meer maken over "over-productie-vlees-vol-met-hormonen"
    Of antibiotica.

Goede zorg en het beste welzijn voor het dier is ideaal.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
      Ik ga geen beertjes castreren hoor!
      En als het dan toch moet, zal het onder verdoving bij een dierenarts gedaan worden.
      Ik heb me eens laten vertellen dat beertjes die niet gecastreerd zijn niet te eten zijn, zo vies.
      Alleen Engelsen eten die nog. (sorry Les)
      Vraag dit maar even na voor de zekerheid, straks heb je er een paar vetgemest en kun/wil je ze niet eten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
        Ik heb me eens laten vertellen dat beertjes die niet gecastreerd zijn niet te eten zijn, zo vies.
        Alleen Engelsen eten die nog. (sorry Les)
        Vraag dit maar even na voor de zekerheid, straks heb je er een paar vetgemest en kun/wil je ze niet eten.
        Berengeur bij stoven of braden
        Komt door de androstenon en skatool.
        (zoek het maar op)

Vlees smaakt naar hetgeen het dier gegeten heeft.
        (veel eikels of kastanjes)
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Working...
        X