Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook niet slecht deze MSI

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ook niet slecht deze MSI

    Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Prijs is ook niet mis. Als ik een gaming PC zou willen dan maakt design geen reet uit...
    Wil geen zware bak (ken) meer op mijn bureau.
    Ben dat beu.
    Vandaar zo'n all-in-one

    En andere reden en heb ik al dikwijls gezegd: een computer moet alles kunnen van zakelijk tot games.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Ook niet slecht deze MSI

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Wil geen zware bak (ken) meer op mijn bureau.
      Ben dat beu.
      Vandaar zo'n all-in-one

      En andere reden en heb ik al dikwijls gezegd: een computer moet alles kunnen van zakelijk tot games.
      Een vriend van mij heeft er zo iets Theo,
      met 16 GB Ram en een SSD van 256 GB, werkt verrassend goed en kost iets van een 800€ denk ik.

      Comment


      • #18
        Re: Ook niet slecht deze MSI

        Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
        Een vriend van mij heeft er zo iets Theo,
        met 16 GB Ram en een SSD van 256 GB, werkt verrassend goed en kost iets van een 800€ denk ik.
        Knap stuk
        Tegenhanger van de Mac mini
        Stealth.com's LittlePCs are small form factor Mini PC's designed to fit in space-confined areas & available in a variety of configurations.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #19
          Re: Ook niet slecht deze MSI

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Wil geen zware bak (ken) meer op mijn bureau.
          Onder je bureau ?
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #20
            Re: Ook niet slecht deze MSI

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Onder je bureau ?
            Ja, dat is mogelijk.
            Heeft ook zijn nadelen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: Ook niet slecht deze MSI

              ik ga wel voor volgende denk ik als ik binnen een goed jaartje mijn vaste pc ga vervangen
              Pc’s op maat, laptops, gaming gear en meer koop je snel bij ALTERNATE. Volgende werkdag geleverd of binnen 30 minuten af te halen in onze showroom!

              grafisch zou die Intel Iris 5200 zeker niet slecht zijn
              en daarbij volgend scherm
              Pc’s op maat, laptops, gaming gear en meer koop je snel bij ALTERNATE. Volgende werkdag geleverd of binnen 30 minuten af te halen in onze showroom!

              Comment


              • #22
                Re: Ook niet slecht deze MSI

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Ben ik het mee eens.
                Ik kom dan in de buurt van 2600 euro voor een iMac 27".
                Waarom vergelijk je deze windows PC met een iMac?
                Je kiest naar mijn persoonlijke mening eerst voor het OS, en dan de gewenste hardware hierbij
                Sony A7 mkIII
                Is all I need :-)

                Comment


                • #23
                  Re: Ook niet slecht deze MSI

                  Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
                  Waarom vergelijk je deze windows PC met een iMac?
                  Je kiest naar mijn persoonlijke mening eerst voor het OS, en dan de gewenste hardware hierbij
                  Moris, ik merk dat je hier niet alles leest.
                  Ik zocht aanvankelijk een "All in One". Alles in één.
                  En ik ben nog STEEDS aan het zoeken en het vergelijken
                  Ik denk zelfs aan een compromis.

                  Een 2de criteria= die computer moet alles aankunnen.
                  Anders boet ik in, in hetgeen ik nu heb.
                  En natuurlijk moet ik weten wat me dat gaat kosten.
                  Op dit eigenste ogenblik doe ik wat wil en kan ik schakelen naar programma's die ik wil. Ook een spel spelen.
                  MAAR ik ben die zware zwarte bakken beu op mijn bureau
                  Tot nu toe blijft een iMac 27" en MET de upgrades&opties de betere keuze: mooi toestel en krachtige configuratie.

                  Die MSI is goed voor straffe games dus is die zeker goed voor andere software.
                  Het klinkt wellicht idioot maar als ik de zaken goed bekijk zal die te laag staan op mijn bureau en ik ga niet uren krom zitten he.
                  't Speelt allemaal een rol net zoals die verstelbare monitoren die je in alle posities kunt plaatsen of draaien.

                  De Dell XPS 2720 kan je afstellen in alle richtingen. Bekijk de voet maar en de hals.
                  De iMac kan alleen kantelen....niet verstelbaar in de hoogte.
                  Dus ik moet de afmetingen weten en hier controleren of het mij past
                  Bovenzijde bureautafel tot onderzijde van het scherm moet ong. 15 cm zijn.
                  Op lange termijn speelt het allemaal een rol.

                  Slechte besturingen bestaan niet meer.
                  Je moet er wel mee rekening houden natuurlijk: Windows is anders dan OS Apple is anders dan bijv. Ubuntu.
                  Ik kies dus liever voor goede, krachtige hardware en het OS speelt niet echt een grote rol.
                  Het OS heet ik graag de chauffeur en die doet de computer draaien.
                  Uiteindelijk gebruik je de programma's dagdagelijks.

                  Wat nu ook een rol speelt, een paar collega's hebben ons reeds gewaarschuwd, is de inruilwaarde of wat krijg je nog terug van jouw investering.
                  Een pc die een paar jaren oud is geraak je nog niet kwijt aan de straatstenen. Is iets anders bij Apple
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ook niet slecht deze MSI

                    Oké, dat is dan weer duidelijk

                    Mac en zware games zijn meestal geen gouden combi
                    Die enkele reviewers weten dit maar al te goed en halen hierbij toch het onderste uit de kan om dan te zeggen, kijk eens blablabla

                    Een monitor kan je toch steeds met andere hulpmiddelen verhogen, al is het misschien niet ideaal maar het kan wel.
                    Zie hier een snel voorbeeld voor de iMac
                    Sony A7 mkIII
                    Is all I need :-)

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ook niet slecht deze MSI

                      Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
                      Oké, dat is dan weer duidelijk

                      Mac en zware games zijn meestal geen gouden combi
                      Die enkele reviewers weten dit maar al te goed en halen hierbij toch het onderste uit de kan om dan te zeggen, kijk eens blablabla

                      Een monitor kan je toch steeds met andere hulpmiddelen verhogen, al is het misschien niet ideaal maar het kan wel.
                      Zie hier een snel voorbeeld voor de iMac
                      Elke dag leer ik bij
                      Dat ziet er idd. mooi en proper uit.
                      Je bewijst nu zelf dat je er terdege mee moet rekening houden

                      Games en een bijv. iMac.
                      't Zal toch lukken hoor met games geschreven voor Mac maar wel een i7 kiezen, max. geheugen en de betere optie voor het grafisch werk.

                      Het compromis was Moris: games op mijn huidige windows-pc en iets minder krachtige iMac.
                      Omdat ik mijn eigen door en door ken, krijg ik er binnen de maand spijt van
                      ================================================== ====================================
                      Goed nieuws.
                      Bovenzijde huidige monitor = 49 cm van af bureautafel.
                      Bovenzijde iMAc = 51,6 cm.
                      Last edited by theokus; 27 oktober 2014, 20:53.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ook niet slecht deze MSI

                        Was ook een kandidaat.
                        Asus ET2702IGTH



                        Maar:
                        - stroomvreter
                        - maakt lawaai
                        - laag standpunt
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ook niet slecht deze MSI

                          Uiteindelijk is zo'n AIO toch niet meer dan een uit de kluiten gewassen laptop.

                          Ik heb hier een Dell Covet Precision M6700 staan mét IPS scherm. Daar kan ik alles me doen hoor, Theo.




                          En als je NOG een groter scherm nodig hebt, hang je er eentje aan naar keuze.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ook niet slecht deze MSI

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            Uiteindelijk is zo'n AIO toch niet meer dan een uit de kluiten gewassen laptop.

                            Ik heb hier een Dell Covet Precision M6700 staan mét IPS scherm. Daar kan ik alles me doen hoor, Theo.




                            En als je NOG een groter scherm nodig hebt, hang je er eentje aan naar keuze.
                            Ja, ik besef dat wel hoor
                            En jouw toestel is opgevolgd door de M6800.

                            En ik heb ooit ook gezegd dat een iMac bijv. een verticale laptop is. Is wel al jaaaaaren geleden
                            Maar die heeft wel een groot scherm.
                            Voor hetgeen ik momenteel zoek voldoet de iMac het beste
                            Alles in één: goede hardware en goed scherm.

                            Om goed te kunnen vergelijken moet ikzelf gaan opzoeken, lezen ed.
                            Jij gaat ook niet over één nacht ijs
                            Toch ben ik er zeker van dat je goed zit met deze laptop
                            Ik weet ook niet op dit moment of ik beter af ben met een M6800 plus een extra scherm.
                            Kan best zijn dat ik dan nog duurder uitkom en mijn uitgangspunt was alles in één he.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: Ook niet slecht deze MSI

                              mja tegenwoordig is er bij apple een voordeel
                              je kan er echt goed besturingsysteem opzetten zoals windows
                              ik ben tot nu toe nog niets tegen gekomen dat gaat op een windows pc , het omgekeerde is wat anders
                              je kan tegenwoordig een goed ips scherm nemen en zo'n kleine barebone er achteraan bevestigen, dat is ook een mogelijkheid en dan heb je bijna zo'n AIO
                              zoiets bijvoorbeeld
                              Maak eens van je een Tv of Pc scherm een all in 1 Pc dankzij de nieuwe Barebone van MSI. De commerciele Barebone pc is er sinds begin april 2014 en levert een nieuwe generatie aan Barebone PC's, gebruikmakend van de laatste nieuwe Intel H81 chip en ondersteuning aan de 4de generatie Intel Core

                              er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden en als je langer dan een paar maand zoekt is er wel wat nieuws onder de zon
                              Last edited by gert007; 28 oktober 2014, 17:27.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Ook niet slecht deze MSI

                                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                                Wat nu ook een rol speelt, een paar collega's hebben ons reeds gewaarschuwd, is de inruilwaarde of wat krijg je nog terug van jouw investering.
                                Een pc die een paar jaren oud is geraak je nog niet kwijt aan de straatstenen. Is iets anders bij Apple
                                Wat is het verschil tussen na een paar jaar 800€ terug krijgen voor een Mac ding van 2600€ en 200€ terug krijgen voor een Pc van 2000€ Theo

                                Comment

                                Working...
                                X