Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kent iemand dit teken? (⌘)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Kent iemand dit teken?

    Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Het werkt alleen als je de + op het numerieke toetsenbord gebruikt, als je die niet hebt (laptop) werkt het dacht ik niet.
    Lukt me niet; heb inderdaad een extended keyboard (met numeriek blok). Ctrl-Alt+ geeft gewoon een +; bij Mac worden de meeste Ctrl-commando's vervangen door de Cmd (⌘) toets, maar Alt-⌘ + zoomt alleen maar in (⌘ + eveneens).
    Heb wat in de help-files gezocht naar create shortcut (want dat is het toch, niet?) maar die toetsencombinatie wordt nergens gegeven.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Kent iemand dit teken? (⌘)

      Ik kan het zelfs in de titel van deze topic krijgen, maar kan mijn cursor niet in dit symbool veranderen.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Kent iemand dit teken? (⌘)

        Het is ook niet zo bekend merk ik nu.


        klik_hier als onderstaande afbeelding te klein of onduidelijk is.

        Comment


        • #19
          Re: Kent iemand dit teken? (⌘)

          De 'cloverleaf'... een weetje voor de volgende quiz
          Noemen jullie Mac-kers die toest ernaast ook de 'badkuip'? Of is daar een betere naam voor?
          Pieter
          --
          Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

          Comment


          • #20
            Re: Kent iemand dit teken? (⌘)

            "Half a bathtub" heb ik idd ooit gehoord.
            Bij ons was dat de optietoets (of Option key, later Alt key).
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment

            Working...
            X