Ik kreeg plots dit te zien:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wat was dit?
Collapse
X
-
Wat was dit?
-
-
Re: Wat was dit?
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk kreeg plots dit te zien:
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht??? Wat bedoel je? De torrentlink?
Het gaat over de weergave van BD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtDat staat niet (meer) op de afbeelding
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHet gaat over de weergave van BD.
Hier ziet BD er uit als altijd.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtKijk en vergelijk nog eens
Comment
-
-
Ik zie andere kleuren.
De weergave en de indeling zijn toch anders Maurice.
Comment
-
Theo,
Ik heb dit al jaren.
Het is een a-tag in html waar je op staat ergens in een pagina).
De instelling van je browser heeft ergens als opdracht om dan onderaan de inhoud (lees adres ....) van de tag weer te geven.
Van ht ogenblik dat je van het tag verwijderd bent, verdwijnt die 'a-tag:ref'-content ook. Je moet maar eens op een nickname gaan staan ...https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtIk zie andere kleuren.
De weergave en de indeling zijn toch anders Maurice.
Geen idee hoe het plots kan veranderen. Iets soortgelijks (meer plaats tussen lijnen) hebben we op het forum van onze club ook een tijdje gehad. Een F5 loste dat op. Het was zou hoed als onmogelijk om te testen hoe het kwam maar na een update van de forumsoft was het ineens gedaan. Ondertussen werd de overstap gedaan naar Joomla 3.xx met homemade template/css en zijn er geen layout problemen meer geweest. We vermoeden dat een sporadisch slecht/deels ingelezen CSS de oorzaak moet geweest zijn
Probeer, mocht dit nog eens voorvallen een F5 of CTRL-F5.
BTW, de torrent stond/staat er nog steeds
Comment
Comment