Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor liefhebbers van fruit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Voor liefhebbers van fruit

    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
    Ik vond hun prijsvergelijking straf.
    Ze beweren dat dergelijk scherm alleen al rond de 3000$ zou draaien, en vertelden dan dat ze maar 2500$ vragen, en er nog een computer bijgegooid hebben...

    Mij lijkt die 3000$ toch wat overschat, als ik zie dat een Dell topscherm te vinden is voor ca 1000€.

    Vind inderdaad de "show" zeer gelikt, en perfect voorbereid. Van hun marketing afdeling kan je nog wat leren.
    Je kan min of meer een vergelijking maken Tommie en de meerprijs zal je een relatief idee geven.
    Neem een 27" met en zonder Retina en met de zelfde specs.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Voor liefhebbers van fruit

      Hier opnieuw te bekijken: http://www.apple.com/apple-events/2014-oct-event/

      (heb zelf wel niet gekeken)
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Re: Voor liefhebbers van fruit

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Dus programma's op de SSD en data op een externe UBS3 HD.
        Theo, ik neem aan dat die data toch NIET enkel op een externe schijf staan ???
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #19
          Re: Voor liefhebbers van fruit

          In zo'n geval zou ik bv via een TimeCapsule ervoor zorgen dat die externe data ook continu gebackupt worden.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #20
            Re: Voor liefhebbers van fruit

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Theo, ik neem aan dat die data toch NIET enkel op een externe schijf staan ???
            Zie je een probleem nete? Ik vraag maar hoor
            Gewoonlijk heb ik een dubbele, externe backup.

            Mijn huidig systeem (Windows) heeft dus drie plaatsen met dezelfde data: 1 intern en 2 extern (usb3).

            Intussen heb ik één externe hd geformateerd met EXFat en de data weer terug gezet.
            Werkt prima.

            (EXfat is voor de "aai mek" )

            Mijn reserve-pc staat nu op een andere plaats.
            Als er iets mis gaat met mijn 1ste pc, dan ik kan een van die 2 externe gebruiken op de reserve-pc en ik ben weer vertrokken.
            De e-mail staat ook niet op de C-schijf.

            Voor mij is dat een goedkope oplossing.
            Zelfs als één van die externe stuk gaat, dan kan ik nog altijd verder op de nog werkende systemen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment

            Working...
            X