Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DIMM DDR3-1333 MHz vervangen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: DIMM DDR3-1333 MHz vervangen.

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    En 3% korting via Visa is mooi meegenomen.
    Hoe gaat & werkt dat nete?
    Ik heb nooit iets van die kortingen gezien.
    Of heb ik iets gemist?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Hoe gaat & werkt dat nete?
      Ik heb nooit iets van die kortingen gezien.
      Of heb ik iets gemist?
      PM gestuurd Theo, anders krijg ik waarschijnlijk weer het kanon van Verseg op mij gericht
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

PM gestuurd Theo, anders krijg ik waarschijnlijk weer het kanon van Verseg op mij gericht
        Haha
        Probeer het leuk te houden nete
        imho een raad die ik iedereen kan geven.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Haha
          Probeer het leuk te houden nete
          imho een raad die ik iedereen kan geven.
          Klopt Theo.

Comment

Nu zijn er bijna geen winkels meer waar je een pc laat samenstellen naar eigen keuze....
            Ze bestaan nochtans nog hoor, maar in mindere mate.

In Brussel is er een zone waar keiveel van deze winkels bij elkaar liggen. Je moet vb eens de Lemmonierlaan afwandelen. Voornamelijk rondom Place Anneessens. 't is maar een tip voor iedereen
            Dat is daar ongeveer winkel na winkel waar je pc-onderdelen kan kopen, pc's kan samenstellen, tweedehands vanalles kan vinden voor een prikje, afbieden, ...
            Enige vereiste is dat je je een beetje in 't frans kan uitdrukken, en er geen probleem van maakt wanneer de verkoper van dienst je in welbepaalde klederdracht te woord staat. Doch, ik ben er al vaak vriendelijk geholpen.

Comment

Nog eens, waarom zouden Makro, al jaren terug, en ALLE andere verkopers wél als eerste incl. prijzen vermelden ?
              Omdat de wet verplicht om de prijs inclusief BTW te vermelden als men aan particulieren verkoopt.
              De wet verbiedt niet dat prijzen zonder "en" met BTW vermeld worden, bij betreffende winkel zijn deze prijzen beiden aanwezig en dus wettig.
              Wat Makro betreft, vroeger (lang geleden) hadden die enkel prijzen zonder BTW en dit mag niet voor verkoop aan particulieren.

En nee, ik beweer zeker niet de waarheid in pacht te helpen, ik tracht gewoon TS tips te geven.
              Het verschil tussen kritiek en tips is dan wel heel vaag en komt echt heel respectvol over, je laat mensen gewoon doorgaan als dommeriken.
              Zoveel geld uitgeven voor een straks 5 jaar oud systeem is echt wel zonde.
              Volgende les:
              1) Een "merk" desktop kopen is niet slim ...
              2) Geheugen bestel je niet op internet. ...
              En dan sta je verwonderd een reactie te krijgen?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Ondertussen het bedrag teruggestort door Coolblue maar ben nog geen stap verder. Ondanks alle raad en hulp hier op het forum waarvoor dank ben ik verder gaan zoeken op internet daar ik in de winkels geen gepaste rams kan vinden gewoon omdat ze er geen in stock hebben en bestellen is kopen en niet terugnemen. Dus zit ik nog met een vraagje. De bestelde die niet werkten op mijn pc waren Kingston HyperX Fury 4 maar er bestaand ook nog de Kingstone Valueram. http://www.memoryshop.be/category/19...606&4896=14857 Wie weet er wat het verschil is tussen die twee ? De HyperX zou automatisch overklokken en zou dit de oorzaak kunnen zijn dat de pc daardoor afsloeg bij het opstarten ?

Comment

Kan je niet veel verder helpen .. heb juist deze besteld Corsair XMS3 4GB(2x2GB) DDR3 1333MHz CL8CMX4GX3M2A1333C8 ... in de PC geprikt en draaien maar ! De cpu heeft een memory controller op 1066Mhz en het geheugen draait dus netjes op 1066. Niks geen "automatische overclocking". Staat je BIOS misschien op XMS detect ? Nu ja, als je de modules al niet in de voetjes geprikt krijgt is alle discussie eigenlijk al overbodig.

Comment

Het slot waar het kapotte geheugen inzat, heb je dat al uitgetest?
                    Hyper X is sneller geheugen en niet geschikt voor ieder moederbord.
                    Wil je zeker spelen koop dan Hynix geheugen.
                    Maar langs de andere kant, uw PC was geleverd met 3 x 2GB geheugen en je hebt later een latje corsair bijgekocht.
                    Waarom koop je niet opnieuw zo'n latje?
                    Met wat u nu draait op uw pc zal het niet veel sneller gaan met meer geheugen, het is enkel DxO die erg traag opstart ook al heb je 32GB geheugen en een Xenon CPU.

Ik zou dus eerst eens uittesten of dat slot nog werkt of niet.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                      daar ik in de winkels geen gepaste rams kan vinden gewoon omdat ze er geen in stock hebben en bestellen is kopen en niet terugnemen.
                      Zal inderdaad wel kloppen, omdat ze intussen eventueel 1333 MHz zullen hebben maar het niet meer bijbestellen omdat er weinig of geen vraag naar is en ze het niet meer kunnen gebruiken in systemen die ze zelf assembleren. Dan is kopen inderdaad zonder terugname optie en zit je beter met een online shop.
                      Succes met je zoektocht !

Comment

Working...
                      X