Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Scheidsrechter was goed en ze maakten het hem niet moeilijk ook. Faire wedstrijd.
Het zat de RD niet mee vanavond en idd. Dries niet op z'n gewone peil, Hazard en Origi na 10' in 2de helft de kaars uit.
Nu lijkt Israël onze grootste concurrent te worden.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk op een 0 - 1 gehoopt had.
Eén onoplettendheid achteraan en we waren gevloerd, jammer maar 't is voetbal hé.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Scheidsrechter was goed en ze maakten het hem niet moeilijk ook. Faire wedstrijd.
Het zat de RD niet mee vanavond en idd. Dries niet op z'n gewone peil, Hazard en Origi na 10' in 2de helft de kaars uit.
Nu lijkt Israël onze grootste concurrent te worden.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik eigenlijk op een 0 - 1 gehoopt had.
Eén onoplettendheid achteraan en we waren gevloerd, jammer maar 't is voetbal hé.
Durf bijna zeggen dat we Daniël hebben gemist
Was zeer goed op het WK.
Ook een goede wedstrijd van Dufour.
Vandaag krijgt Hazard toch een 7 op 10 van mij, ze hadden aan hem hun handen vol.
Scoren blijft toch moeilijk voor de Belgen.
Inderdaad René, hij was bij vlagen super hé.
Er zijn er geen twee gelijk hem in Europa, maar het rendeert allemaal niet genoeg.
Origi op rechts is gebleken dat het zijn stek niet is, Kevin moet daar spelen.
Durf bijna zeggen dat we Daniël hebben gemist
Was zeer goed op het WK.
Ook een goede wedstrijd van Dufour.
Awel ik vind dat ook maar ja, hij heeft zijn schoenen aan de haak gehangen. Hij deed dat super Brazilië.
Vertonghen was wel een hele tijd precies afwezig en Kompany had ook zijn beste avond niet.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Inderdaad René, hij was bij vlagen super hé.
Er zijn er geen twee gelijk hem in Europa, maar het rendeert allemaal niet genoeg.
Origi op rechts is gebleken dat het zijn stek niet is, Kevin moet daar spelen.
Awel ik vind dat ook maar ja, hij heeft zijn schoenen aan de haak gehangen. Hij deed dat super Brazilië.
Vertonghen was wel een hele tijd precies afwezig en Kompany had ook zijn beste avond niet.
Kan zijn dat de 6-0 tegen Andorra niet goed heeft gedaan
Het was over de ganse lijn zwak.
Het leek af en toe een match zoals we die vroeger zagen.
EN met iets meer geluk voor BIH hadden we dik de wedstrijd verloren.
Comment