Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een vriend van mij heeft DEZE in zijn verzameling staan,
volgens hem wel een eigenaardig ding om mee te rijden naar het schijnt, een wankelmotor heeft 0,0 aan remvermogen op de motor, wat wel moet wennen.
Aah, Norton, waar heb ik dat nog gezien? Mijn vader zaliger had er één (een 500cc) die hij na de tweede wereldoorlog had aangekocht. In de 50-er jaren hadden wij er zelfs een sidecar bij om met het gezin af en toe eens een uitstapje te doen.
Ik vind die glasplaat geen verbetering en het lijkt me niet lekker rijden.
Waarschijnlijk is die brommer alleen nog geschikt om onderbroeken op te parkeren.
Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudtBekijk bericht
Ik vind die glasplaat geen verbetering en het lijkt me niet lekker rijden.
Waarschijnlijk is die brommer alleen nog geschikt om onderbroeken op te parkeren.
Ja, je moet uw benen nogal wijd opendoen om daar op te kunnen zitten. Inderdaad jammer, die dingen zijn gemaakt om te rijden.
Comment