Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

begin van het einde...?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: begin van het einde...?

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    weet alleen niet, of het scherm dan minder stroom verbruikt..?
    grt,bouk.
    Hmmm....
    Heb wel horen zeggen dat menig nederlander het stand-by lampje supprimeert.
    GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
    AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      nou..ja...
      als ik de PC even niet gebruik, springen de schermen wel in slaapstand hoor.
      grt,bouk.
      Zelfde hier... mijn scherm staat ook 24/24 7/7 op. PC gaat nu en dan in zijn sleep of hibernation, en het scherm dat ik heb, heeft ook zijn eigen power management. Dus die valt soms ook op een veel lager verbruik... nu en dan gebeurd het zelfs dat mijn PC wakker wordt, maar dat mijn scherm uit blijft. Wil ik dan iets zien, moet ik op één van de knoppen op het scherm klikken. (Niet de power knop, natuurlijk. )

Vroeger, voordat de PC's enig power management hadden, stond die ook dag en nacht op. Zeker in de tijd dat de voedingen nog echte schakelaren hadden. Daar ik vroeger een BBS draaide op mijn PC, moest die wel op blijven staan, anders konden de mensen niet inbellen voor hun mail of om bestanden te downloaden. Waar is de tijd dat mensen nog verbonden waren via FidoNet en niet via het Internet.
      Mvg,
      Rudy Mas
      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

Comment

idd. een nieuw scherm gekocht ooit, en toen ik thuiskwam 2 rode puntjes... terug naar de winkel en : er is een "Pixel reglement" ( heeft elke beeldscherm producent )... en laat die 2 pixels net buiten dat veld vallen ( 2 in het center , en 5 buiten het center ), en ze moesten geen ander nemen. ik koop nooit geen scherm meer zonder dat ze het in de winkel opzetten, en een effen wit/ zwart en nog wat kleuren beeld geven. want als je het meeneemt dan.. de doos is open geweest en je kan het niet meer teruggeven ( aankoop binnen de week mag je terugdoen als het je niet voldoet )

ps... apple heeft dat altijd gehad, maar zou u een 0 pixel garantie hebben ? Acer bv : 2 tot 5, naargelang, oplichtend dood of...
        Last edited by Guest13; 6 oktober 2014, 21:57. Reden: ps toegevoegd

Comment

Working...
        X