Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
MAC-gebruikers: hoe open jullie een WinRAR bestand ?
Re: MAC-gebruikers: hoe open jullie een WinRAR bestand ?
Bij mij openen RAR-bestanden automatisch met Stuffit Expander, al jaar en dag "standaardsoftware" op de Mac. Geen behoefte aan un-RAR-dinges...
Ik zie trouwens net dat ik mijn Stuffit Expander al jaren niet meer heb ge-updatet; had v.14.x, maar heb nu v.16 gedownload en geïnstalleerd. Voor die weinige keren dat ik het nodig mocht hebben.
Re: MAC-gebruikers: hoe open jullie een WinRAR bestand ?
[takes chain and starts yanking]Zit dat nog niet standaard in Mac? In windows heb je dat niet nodig hoor. die functionaliteit zit daar ingebouwd. [puts away chain] :-)
Maar serieus, normaliter kan je met de meeste archiveringssoftware ook een zichzelf uitpakkend bestand aanmaken. Dan heeft degene aan wie je dat stuurt geen aparte software meer nodig.
[takes chain and starts yanking]Zit dat nog niet standaard in Mac? In windows heb je dat niet nodig hoor. die functionaliteit zit daar ingebouwd. [puts away chain] :-)
...
Als je het standaard ingebouwde zip/unzip bedoelt, dat zit evengoed in MacOS, hoor...
Comment