Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alternatief telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Alternatief telenet

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
    Ik lees (nog) niets over Snow/Base?
    Omdat ze zo veel klanten hebben zeker? Ik was ze zelf ook al vergeten. Na hun introductie waren er zeer veel klachten, nu zou alles vlot moeten gaan maar ik ken niemand die Snow heeft.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Ik weet niet waar ik ver of dicht bij zit, maar Telenet doet het hier fantastisch, zowel op tv vlak als vaste telefoon, en zeker wat
      internet snelheid betreft. http://www.speedtest.net/my-result/3560947895

Verleden week mocht een vriend gratis een nieuwe Belgacom modem gaan ophalen, en vroeg mij
      of ik deze wou aansluiten, werkte meteen, maar hoe..... TV trekt op geen .... en internet dat gaat redelijk,
      maar niet vergelijkbaar met wat ik gewoon ben met mijn Telenet.
      Meer zal ik daar niet over zeggen, want daarvoor ken ik er technisch niet genoeg van, maar een ding weet ik zeker
      hier is en blijft het Telenet.
      Als je bij Belgacom een nieuwe modem installeert krijg je tijdelijk max. 30 Mb/s. Na verloop van tijd wordt dat dan opgetrokken naar het maximum (afhankelijk van je lijn dus die tot 70 Mb/s).
      Nu : om te surfen zal je dat niet ondervinden...
      Wat is er fout met die TV ? Hier werkt dat ding zoals het hoort...
      Groeten,

Polleke

Comment

Heb de beide, Telenet en Proximus (ex belgacom). Op mijn privé dus Proximus en wel meer problemen dan met Telenet op mijn praktijk. Is niet stabiel, kan dus zijn dat ik te ver van een cabine zit.
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik weet niet waar ik ver of dicht bij zit, maar Telenet doet het hier fantastisch, zowel op tv vlak als vaste telefoon, en zeker wat
          internet snelheid betreft. http://www.speedtest.net/my-result/3560947895

Verleden week mocht een vriend gratis een nieuwe Belgacom modem gaan ophalen, en vroeg mij
          of ik deze wou aansluiten, werkte meteen, maar hoe..... TV trekt op geen .... en internet dat gaat redelijk,
          maar niet vergelijkbaar met wat ik gewoon ben met mijn Telenet.
          Meer zal ik daar niet over zeggen, want daarvoor ken ik er technisch niet genoeg van, maar een ding weet ik zeker
          hier is en blijft het Telenet.
          YMMV .. die speedtest dat zegt onderhand geen ballen .. Iedereen weet hoe de configuraties zijn van Telenet en Proximus in mekaar zitten en zelfs Telenet wil wel toegeven dat als 's avonds iedereen de stekker in steekt dat er van hun zo geroemde snelheid enkel de korstjes over blijven ... . het bewijst duidelijk dat de zogezegde noodzaak om huizenhoge snelheid in huis te hebben een vals argument is, zoals hier al onderhuids bewezen werd. En eerlijkgezegd, voor een SD signaal zie ik bijzonder weinig verschil of ik nu maijn "oude" 25Mbps had of de 40 die ik nu heb ...
          Maar zoals ik al zei .. YMMV .. mijn zoon heeft Telenet en de boel LLS !

Edit: oh en BTW .. toch leuk dat je als klant bij Telenet een burgerlijk process moet aanspannen om je decoder omgeruild te krijgen zonder dubbele kosten .. toch ?

Comment

Hier al 8 jaar lang geen klachten van Telenet, tot nog toe 1 panne gehad op de uren dat ik thuis was (auto tegen kabelkastje gereden).
            Héél slechte ervaringen met Belgacom.
            Iedereen heeft wel zijn verhaal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
              Hier al 8 jaar lang geen klachten van Telenet, tot nog toe 1 panne gehad op de uren dat ik thuis was (auto tegen kabelkastje gereden).
              Héél slechte ervaringen met Belgacom.
              Iedereen heeft wel zijn verhaal
              Dat klopt : ik ben een 2.5 jaar geleden weggegaan bij Telenet : heel slechte ervaringen bij Telenet ...
              Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                Dat klopt : ik ben een 2.5 jaar geleden weggegaan bij Telenet : heel slechte ervaringen bij Telenet ...
                En ik heb altijd tevreden geweest van Telenet, tot enkele weken terug wanneer mijn digibox vervangen diende te worden en ze bleven beweren dat het 'morgen of overmorgen' er zou zijn, en dat uiteindelijk 6 weken werd.
                Mijn moeder was niet te spreken over de service bij Belgacom toen ze (voor haar ouders, die niet zo technologisch aangelegd zijn) daar geholpen moest worden. Mijn vriendin is wel tevreden van Belgacom.
                Maw je hoort van alletwee + en -, en soms moet je je eens over 1 mindere ervaring kunnen zetten. Het zijn ook volgens mij de enige 2 realistische alternatieven op de markt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  TV Vlaanderen leek een grote belofte, maar de laatste tijd is het er wel heel stil.
                  Wat TV betreft, lijkt mij TV Vlaanderen nog steeds onovertroffen. Hun telefonie en internet diensten ken ik niet.
                  Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                    En ik heb altijd tevreden geweest van Telenet, tot enkele weken terug wanneer mijn digibox vervangen diende te worden en ze bleven beweren dat het 'morgen of overmorgen' er zou zijn, en dat uiteindelijk 6 weken werd.
                    Dan ben je wel duidelijk bij de verkeerde winkel geweest, en heeft Telenet daar helemaal niets mee te maken.

Comment

ik heb telenet gehad, wegens een aanvaring : begacom, maar was "minder" stabiel op tv, dan Tv vlaanderen, van een schotel van 60 naar 80 naar 100, en als het echt regent of sneeuwt, noppes ( en regenen doet het in belgie heeel weinig )
                      en nu terug telenet, is , ne gigant, kan je niet tegen "opboxen" maar ze zijn wel de beste als het werkt.

Comment

Dan ben je wel duidelijk bij de verkeerde winkel geweest, en heeft Telenet daar helemaal niets mee te maken.
                        Staat wel aangegeven als telenet verdeler (zonder nu de naam hier te noemen).
                        De belofte heb je wel gelijk in, die maakt de man van de winkel en niet telenet.

Los daarvan, ik snap niet als telenet de vraag niet kan volgen van de omschakeling digicorder naar HD digicorder (iets wat ze zelf in gang gezet hebben) dat ze het signaal al afsluiten. Ze zouden sympathieker overkomen als ze het niet-HD signaal lieten doorkomen tot ze de levering van die HD boxen vlot kunnen garanderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                          Staat wel aangegeven als telenet verdeler (zonder nu de naam hier te noemen).
                          De belofte heb je wel gelijk in, die maakt de man van de winkel en niet telenet.

Los daarvan, ik snap niet als telenet de vraag niet kan volgen van de omschakeling digicorder naar HD digicorder (iets wat ze zelf in gang gezet hebben) dat ze het signaal al afsluiten. Ze zouden sympathieker overkomen als ze het niet-HD signaal lieten doorkomen tot ze de levering van die HD boxen vlot kunnen garanderen.
                          Regio Roeselare wordt verzorgd door GSI KLIK , ik ben er twee weken geleden een nieuwe digicorder gaan halen voor
                          mijn buurman, er stonden er daar zeker 200 nieuwe modellen in stock, het zou mij dus verwonderen dat
                          anderen geen stock zouden hebben staan, maar je moet wel naar een door Telenet aangewezen winkel gaan.....
                          bellen naar 015/666666 en zij kunnen je perfect zeggen waar je er eentje kan gaan ophalen.

Sommige winkels duiden zichzelf aan als Telenet verdelers, maar deze worden niet als erkende stock verdelers behandeld.
                          Last edited by Guest42; 9 oktober 2014, 12:45.

Comment

Working...
                          X