Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 6 niet bepaald een suc6

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IPhone 6 niet bepaald een suc6

Oorspronkelijk geplaatst door heaucheneaudt Bekijk bericht
    Je bent dan geen ezel te noemen.
    Heb je al eens aan een lifeproof-case gedacht?
    Een aanrader en niet alleen handig voor op de wc.
    Wauw... wist niet dat zoiets bestond. Wel duur, maar een nieuwe iPhone is toch 10x zo duur.
    (gelukkig waren de twee vorige geen slimme foons en niet eens van Apple; mijn Motorola is jaren meegegaan, en opgevolgd door een Sony-Eriksson; beide drieband, omdat ik wel eens vanuit de States naar huis wilde bellen)
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

als je bij sony gaat kijken, een aantal modelen zijn water en stofdicht
      die mag je een half uur onder water houden tot 1m diepte
      en die zijn effectief waterdicht, ik heb dat uitgetest gehad met mijn sony go
      5 minuten onder water gehouden en die gaat nu nog altijd na 2jaar

Comment

En het probleem van iOS is al opgelost, er is ondertussen 8.0.2

EN

het probleem van het buigen er zijn in het totaal 9 KLACHTEN!!!!

Tja, waar de pers en anderen zich druk over maken!

Comment

Het komt er vooral op neer dat Apple fans geen kritiek kunnen verdragen.....aan een Mac, een iphone en een ipad KAN gewoon niks mis zijn...... de meesten hebben oogkleppen, er zijn er die objectiever zijn, maar ze zijn dun gezaaid.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Het komt er vooral op neer dat Apple fans geen kritiek kunnen verdragen.....aan een Mac, een iphone en een ipad KAN gewoon niks mis zijn...... de meesten hebben oogkleppen, er zijn er die objectiever zijn, maar ze zijn dun gezaaid.
            Het komt er op neer dat Apple altijd geviseerd moet worden...
            en als iemand daar weerwoord op biedt, men onmiddelijk begint over oogkleppen...
            Hoe hypocriet kan je zijn...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Al gelezen hoeveel toestellen er reeds verkocht zijn?
              En gestolen?
              Op de eerste verkoopdag vorige week in Duitsland kocht een Eindhovense student na lang voor de winkel in de rij gestaan te hebben er twee om ze in Nederland elk met 300 euro winst door te verkopen.
              In Nederland liggen ze nog niet in de winkel en er zijn altijd sufferds die 35% meer willen betalen om een van de eerste te zijn. Na ze op Marktplaats te hebben aangeboden voor 1000 euro per stuk stonden dezelfde dag twee 'kopers' aan zijn deur
              die hem er van beroofden. In plaats van 600 euro winst verloor hij ruim 1400 euro op een dag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Het komt er op neer dat Apple altijd geviseerd moet worden...
                en als iemand daar weerwoord op biedt, men onmiddelijk begint over oogkleppen...
                Hoe hypocriet kan je zijn...
                Dergelijke reactie is dus net wat ik wil aankaarten, ik moet nog altijd de eerste Apple fan tegenkomen die toegeeft dat zijn toestel ook niet perfect is, ik gebruik ook een ipad, en heb 6 jaar met iphones gewerkt, prachtige dingen maar zeker ook hun tekortkomingen maar dat mag niet gezegd worden of je "viseert" weeral zogezegd Apple....... en geloof me...er zijn er veel met oogkleppen....
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Het is bij Apple met wat de gekken er voor geven en heeft niets met kwaliteit van doen, maar met marketing.
                  Het is net zoals bij sommige kunstwerken die voor miljoenen verkocht worden, vaak niet om dat ze mooi zijn maar wel zeer geschikt om in de kelder de muizen er mee te verjagen.

Comment

Dergelijke reactie is dus net wat ik wil aankaarten, ik moet nog altijd de eerste Apple fan tegenkomen die toegeeft dat zijn toestel ook niet perfect is, ik gebruik ook een ipad, en heb 6 jaar met iphones gewerkt, prachtige dingen maar zeker ook hun tekortkomingen maar dat mag niet gezegd worden of je "viseert" weeral zogezegd Apple....... en geloof me...er zijn er veel met oogkleppen....
                    En ik wou met mijn reacties, juist de typische reacties in dit topic aankaarten...
                    De intentie waarmee het gestart is, het zogenaamde buigen, is een perfect voorbeeld hoe iedereen er moet opspringen...

Als apple een fout maakt moet het uitgesmeerd worden...
                    Zou samsung, sony, nokia geen fouten maken?
                    Springt daar een hele gemeenschap op?

neen, maar als we een foutje merken bij de apple, dan moeten we aanvallen he...

Dat mijn beste, is hypocriet gedrag van de bovenste plank...

Oh, en ik kan tekortkomingen opnoemen aan alle IT-producten in mijn huis,
                    gaande van desktops van hp, naar fujitsu siemens laptops, naar macbooks, naar dell laptops, naar ipad, iphone, samsung S4, en nog wat andere zooi... Hier geen oogkleppen, maar ook geen hypocriet gedrag.
                    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                      Het is bij Apple met wat de gekken er voor geven en heeft niets met kwaliteit van doen, maar met marketing.
                      Het is net zoals bij sommige kunstwerken die voor miljoenen verkocht worden, vaak niet om dat ze mooi zijn maar wel zeer geschikt om in de kelder de muizen er mee te verjagen.
                      Kwestie van een passende keuze te maken en durven te vergelijken.
                      Alle Smartphones im Test: Bestenliste mit Testergebnissen,Testberichten und dem aktuellen Smartphone-Testsieger, inkl. Preisvergleich.

Wat visie betreft: Steve Jobs was er nooit van overtuigd dat een grotere smartphone in de smaak zou vallen.
                      Vergissen is menselijk

Puntje is dat er bijna 10 miljoen iPhone' s 6 zijn verkocht.
                      Dat is wat telt.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ken je deze nog?
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Merken als Samsung en LG hebben hetzelfde probleem.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Kwestie van een passende keuze te maken en durven te vergelijken.
                            Alle Smartphones im Test: Bestenliste mit Testergebnissen,Testberichten und dem aktuellen Smartphone-Testsieger, inkl. Preisvergleich.

Wat visie betreft: Steve Jobs was er nooit van overtuigd dat een grotere smartphone in de smaak zou vallen.
                            Vergissen is menselijk

Puntje is dat er bijna 10 miljoen iPhone' s 6 zijn verkocht.
                            Dat is wat telt.

Ik mis in de lijst de YotaPhone.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                              Ik mis in de lijst de YotaPhone.
                              http://yotadevices.com/nl-en/product/yotaphone/?
                              Wat je niet kent zal je niet missen
                              Dit verlies wordt wel goed gemaakt door andere merken.
                              En dit toestel verdient zeker zijn plaats.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Stel je voor dat je nieuwe Mercedes gaat buigen wanneer je er mee rijdt?

Comment

Working...
                                X