Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone 6 niet bepaald een suc6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: IPhone 6 niet bepaald een suc6

    Oorspronkelijk geplaatst door E.G. Bekijk bericht
    Stel je voor dat je nieuwe Mercedes gaat buigen wanneer je er mee rijdt?
    Ja ok
    Ik vraag me toch af hoe mensen op ideeën komen en waarom, zoals het buigen van die Iphone.
    En ik zou een antwoord kunnen geven maar dat gaat de maatschappelijke toer op
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #47
      Re: IPhone 6 niet bepaald een suc6

      Deze rakker laat me nog steeds niet in de steek:



      Alleen Candy Crush draait er niet zo lekker op...

      IZ.
      For Greater Good - Ambient Music for the Masses

      Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

      Comment


      • #48
        De iphone is een prachtig en prima toestel, ik hoop dat daar niemand aan twijfelt, natuurlijk heeft dat ding ook wel zijn kleine gebreken, net als andere toestellen, ik heb interesse in de 6 plus, die is 5,5 inch en ik gebruik nu de note 3 en dat is een 5,7 inch toestel. Ik weet dus dat ik toch voorzichtiger zal moeten zijn met de iphone plus, het buigen van het toestel is toch iets waar je moet mee opletten, ook al zijn er geen honderden gevallen van bekend, een verwittigd man is er twee waard…..
        Last edited by Franciskine; 26 september 2014, 18:07.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #49
          Re: IPhone 6 niet bepaald een suc6

          Ik ben persoonlijk zeer tevreden van mijn 4s, die ik mezelf (nadat mijn vorig toestel op een ongelukkige manier komen te overlijden was) vorig jaar voor kerstmis cadeau gedaan heb. De mobieltjes die ik daarvoor had, waren niet eens 'smart'. Pas nu begin ik de voordelen in te zien qua synchronisatie van agenda, contacten, e.d., maar geen haar op mijn hoofd denkt eraan om een foon te gebruiken om bv op het forum te gaan. Daarvoor heb ik een iPad, met internetverbinding. Voor diegenen die aan die iPhone 6plus denken zou ik zeggen: je kunt toch ook telefoneren met een iPad?
          De 4s (met bluetooth) in mijn nieuwe wagen is ook leuk: handenvrij bellen, hoewel het aantal keren dat ikzelf iemand bel uiterst zelden is.
          PS: Francis: je smileys komen hier nog steeds te voorschijn als:
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X