Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
De oplossing dus.
Collapse
X
-
-
Re: De oplossing dus.
De groenen gaan mij hiervoor vermorzelen :-)
Kernenergie is de ENIGSTE oplossing. We blijven maar dooremmeren over kerncentrales met technologie ouder dan 40jaar (zelfs PC waren nog niet uitgevonden ) , in plaats van ons te buigen over wat vandaag technisch mogelijk is.
YMMVDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtDe groenen gaan mij hiervoor vermorzelen :-)
Kernenergie is de ENIGSTE oplossing. We blijven maar dooremmeren over kerncentrales met technologie ouder dan 40jaar, in plaats van ons te buigen over wat vandaag technisch mogelijk is.Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk berichtDe groenen gaan mij hiervoor vermorzelen :-)
Kernenergie is de ENIGSTE oplossing. We blijven maar dooremmeren over kerncentrales met technologie ouder dan 40jaar (zelfs PC waren nog niet uitgevonden ) , in plaats van ons te buigen over wat vandaag technisch mogelijk is.
YMMV
Comment
-
als ze zelfs tegen het naaktstrand van Bredene waren waarom zouden we er dan logica van verwachten?Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk berichtals ze zelfs tegen het naaktstrand van Bredene waren waarom zouden we er dan logica van verwachten?
Comment
-
Comment