Akkoord met Nete, ik noem dit misleiding van de bovenste plank!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
centralpoint.be betrouwbaar? ervaringen?
Collapse
X
-
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
-
Re: centralpoint.be betrouwbaar? ervaringen?
Het lijkt misleiding maar is het niet. Het is gewoon een leverancier die zich eerder richt op de zakelijke markt maar toch ook aan partikulieren wil verkopen.
Door een vermelding van de prijs btw. inbegrepen voldoet deze leverancier aan de wetgeving.
Daarom zijn er ook 2 soorten algemene voorwaarden bijvoorbeeld. Als je op Centralpoint iets wil aankopen moet je je ook eerst registreren en verklaren dat je op de hoogte bent van hun algemene voorwaarden en dat je er akkoord mee gaat. U moet ook opgeven welk type klant u bent : zakelijk, partikulier of overheid. Maar alle 3 kunnen ze terecht op 1 website en ze vinden de info die voor ieder relevant is.
Ze maken het zichzelf gewoon moeilijk, garantiebepalingen zijn bv. sterk verschillend naargelang wie koopt. Ze zouden 1 website voor zakelijke klanten kunnen tonen en 1 voor partikulieren of nog beter : enkel aan zakelijke klanten verkopen zoals een JMBruneau bijvoorbeeld.
Langs de andere kant ... probeer eens de prijs inclusief btw te vinden voor een nieuwe auto genre lichte vracht of dergelijke, Ford Fiesta Van, Courier, Transit .... nochtans kan je als partikulier wel zo'n auto kopen.Last edited by Empe; 24 augustus 2015, 22:52.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk berichtHet lijkt misleiding maar is het niet. Het is gewoon een leverancier die zich eerder richt op de zakelijke markt maar toch ook aan partikulieren wil verkopen.
En waarom dan die incl. prijs zo piepklein ? Moet ik er een tekeningske bij maken ?BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
- 12 december 2016
-
Heb vorig jaar een laptop bij Centalpoint. Na iets meer dan een jaar is er een (waarschijnlijk elektrische) panne. Ik neem dus contact op om dit te melden, maar krijg de mededeling dat er slechts 1 jaar garantie op is omdat ik hem met factuur gekocht heb. Volgens de wet moet op een zakelijk product slechts 1 jaar garantie gegeven worden. Hier zit ik nu met mijn dure laptop.... . Had toch maar beter bij Krefel of zo geweest. Bij de meeste winkels geven ze altijd 2 jaar garantie.
Comment
-
- 12 december 2016
-
Goedenmiddag,
ik heb afgelopen donderdag een OnePlus 3 besteld op de site EglobalCentral.nl. Direct betaald met iDeal. Nu is het maandag en staat mijn betaling nog op 'in afwachting tot betaling' en ze zeggen er bij dat het 2-3 dagen kan duren. Heeft iemand hier ook ervaring mee en hoelang kan dit duren? Krijg ik mijn OnePlus nog wel binnen de geschatte 8 lever dagen?
Ik hoor graag van jullie,
Met vriendelijk groet,
Joost Prins
Comment
-
-
Ik zie dat je dezelfde vraag in twee verschillende topics hebt geplaatst, daarom antwoord ik ook twee keer .
Ik heb vroger mijn OnePlus2, en een paar maanden terug ook de OnePlus3 rechtstreeks bij OnePlus besteld... ik wist zelfs niet dat je die bij een andere leverancier kon bestellen !?
Ik bedoel, ik dacht dat je die enkel via OnePlus kon bestellen.
Ik heb op die van mij wel weken moeten wachten tot hij geleverd werd, maar dit werd me onmiddellijk bij de bestelling meegedeeld.
Het zou me dus verwonderen dat die bij een andere leverancier vlugger kan geleverd worden... maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk.
Comment
Comment