Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

centralpoint.be betrouwbaar? ervaringen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: centralpoint.be betrouwbaar? ervaringen?

Beste,

Bekijk gerust Trustpilot voor gebruikers ervaringen over Centralpoint.be.
    Ben je het eens met de TrustScore van Centralpoint Belgium? Geef jouw mening en bekijk wat 1.182 andere klanten vinden.

Mvgr,
    Martijn Zey
    Centralpoint.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Centralpointbe Bekijk bericht
      Beste,

Ben je het eens met de TrustScore van Centralpoint Belgium? Geef jouw mening en bekijk wat 1.182 andere klanten vinden.

Mvgr,
      Martijn Zey
      Centralpoint.be
      Beste,

Ben jij echt zo naief? of gewoon zo dom?
      De site die je zelf opgeeft staat vol negative comments.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Centralpointbe Bekijk bericht

Mvgr,
        Martijn Zey
        Dank voor de link, nu weet ik waar ik mijn "negatieve ervaring" kan posten.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Ik denk dat elke winkel wel veel goeie en enkele slechte ervaringen meemaakt.
          Het enige waar ik al zeker op afknap is die prijsaanduiding excl. BTW in het groot.
          Voor zover ik weet is dat in België onwettig als je ook aan particulieren verkoopt.

Ik vind nergens nog andere shops die deze "truc" hanteren om argeloze klanten te lokken.
          Als het allemaal OK is dan zijn al die anderen oerdom om wel BTW incl. prijzen als eerste te vermelden.
          Ik denk niet dat die allemaal zo naïef zijn om dat niet te doen als het wettelijk mocht.
          Ik heb trouwens de indruk dat ze de incl. prijzen al iets donkerder weergeven dan voor dit topic startte, (maar nog altijd als tweede en in een kleiner lettertype).
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Ik denk dat elke winkel wel veel goeie en enkele slechte ervaringen meemaakt.
            Klopt, elke handelaar heeft ook klanten waar het goed verloopt ... gelukkig maar.
            Maar om service te beoordelen kan je enkel de klanten nemen waar iets fout liep, klanten zonder problemen hebben ook geen service nodig.
            Het belangrijkste in een goede service is communicatie en als die er al niet is ... dan is heel de service per definitie al slecht.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Ik heb ondertussen al gezien dat het echt een klotefirma is, ook in nederland.
              De klachten lopen de spuigaten uit en dat heb je niet met normale firmas.
              Er is echt een structureel probleem, zoals hier al aangekaart, geld pakken en wegwezen.
              Duidelijk een businessmodel van hun om zoveel mogelijk slachtoffers te maken en hun geld te pakken te krijgen.

Een rating van 7 op 10 moet je op ebay niet proberen, daar is de standaard 99% of je bent niet goed bezig en zo hoort het ook.
              Ieder klant betaalt voor 100% en heeft dan ook 100% recht op goede service. Bij centralpoint ontbreekt elke vorm van morele empatie.
              Wegblijven is de boodschap.

Ik heb trouwens nu ook gezien dat ze asbakken verkopen tussen hun computers????? schoenmaker en leest nog nooit van gehoord denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                Ik heb trouwens nu ook gezien dat ze asbakken verkopen tussen hun computers?????
                Dat is om de serviceovereenkomst te kunnen opsmoren.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Ik ben op zoek naar LED lampjes met E14 socket en kom toevallig uit bij lichtbronnen.be.
                  Zelfde liedje: prijzen excl. BTW in grote letters en daarnaast piepklein de incl. prijs.
                  Ik denk dat ik ze morgen eens ga opbellen om te vragen of ze vooraf geen loupe kunnen sturen.
                  Die winkel mag nog zo goed zijn, als hij zich moet verlagen tot zulke "truken" heeft hij al afgedaan voor mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Zelfde liedje: prijzen excl. BTW in grote letters en daarnaast piepklein de incl. prijs.
                    Stop met dat mekkeren altijd, de prijs is ook hier zeer duidelijk aangegeven met de vermelding dat alle prijzen exclusief BTW zijn en ernaast zijn alle prijzen ook nog eens inclusief BTW aangegeven.
                    Misschien tijd om een groter scherm te kopen ... dan zijn de cijfers wat groter (als ge dan geen extra hoge resolutie neemt tenminste).

En als ik een zeer klein lettertype wil zien, dan moet ik nu toch zeker http://www.nete.be/tekoop.html eens bezoeken, kan ik twee loupes boven elkaar plaatsen.
                    En laat er nu net wat koopjes staan waarvan je niet eens weet of er BTW in zit of niet en of het als particulier verkocht wordt of niet want de pagina heeft wel een professionele layout gekregen.
                    Van onduidelijkheid gesproken ...
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      En laat er nu net wat koopjes staan waarvan je niet eens weet of er BTW in zit of niet en of het als particulier verkocht wordt of niet want de pagina heeft wel een professionele layout gekregen.
                      ??? Ik zie niets professioneel aan die hele site. Downloads moet zelfs serieus aangepast worden (Wireshark 0.99?? ). Computervragen waarbij het antwoord op een nieuwe pagina halfweg "zweeft".. Duidelijk een gewone hobbysite (tenzij je natuurlijk... iets met eb en spijkers).
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        ??? Ik zie niets professioneel aan die hele site. Duidelijk een gewone hobbysite (tenzij je natuurlijk... iets met eb en spijkers).
                        Natuurlijk is dit een hobbysite, natuurlijk uitgelezen gebied voor Verseg om als vergelijkingsbasis te dienen. Bovendien, als er één prijs vermeld wordt, is dat sowieso BTW in. (alsof voor tweedehandsspulletjes BTW van toepassing is )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Stop met dat mekkeren altijd, de prijs is ook hier zeer duidelijk aangegeven met de vermelding dat alle prijzen exclusief BTW zijn en ernaast zijn alle prijzen ook nog eens inclusief BTW aangegeven.
                          Duidelijk ? Twee knipsels van die site:

Links enkel excl. (onwettig !) en rechts inderdaad zéér duidelijk en groot de incl. prijs :

Wie mekkert er hier ? Gelukkig zijn bedrijven die zich met zo'n misleiding van de consument bezighouden de absolute minderheid.
                          Uiteindelijk hebben die maar één doel: de indruk geven dat ze zéér goedkoop zijn. (of ga je dit ook weer counteren ?)
                          Last edited by nete; 29 oktober 2014, 11:05.

Comment

hallo

Heeft iemand ervaring met de dienst na verkoop van centralpoint.be? Specifiek met de herstel service? Ik heb namelijk veel opgezocht over welke smartphone te kopen, maar niet over waar te kopen. Nu lees ik hier en daar toch vrij slechte ervaringen. Ik weet wel dat deze rapporteringen sterk negatief gebiased zijn, maar vergeleken met andere sites zoals 4launch en bol.com zijn ze toch een pak slechter. Als blijkt dat reparatiedienst slecht is, stuur ik hem in de zichtperiode gewoon retour, want een gsm is niet iets waar je lang zonder mee wilt zitten en miserie mee wilt hebben.

r

Comment

Had je je niet beter geregistreerd op een computerforum?
                              Als ze veel goedkoper zijn dan elders dan is de service maar bijkomstig.
                              Goede service, ja tot je ze nodig hebt.............................................. . .

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ik blijf erbij (wettig of niet daargelaten): een winkel die zich online bij verkoop aan particulieren moet "verlagen" tot het hemelsbreed in GROOT lettertype vermelden van de exclusief prijs en dan ernaast piepklein de BTW-in prijs heeft voor mij maar één doel: op het eerste zicht als spotgoedkoop overkomen.
                                Bij zo'n mannen staan mijn stekels direct recht.
                                Gelukkig hebben toch bijna alle shops die onzin afgezworen.

Comment

Working...
                                X