Ik ben op zoek naar een nieuwe portable en vond me er eentje van MSI die overal 1649 euro kost. Alternate.be, Bol.com, Coolblue.be,...
Op 1 site na, en dat is www.centralpoint.be waar de zelfde portable "maar" 1533 euro kost. Toch snel 120 euro op de borrel!
Moet ik er wel bij zeggen dat de zelfde portable in duitsland aan 1560 euro staat alsook in de UK rond die prijs.
Blijkbaar is belgie dan toch een duur land .
Nu...
We kennen allemaal het verhaal van onbetrouwbare malafide sites maar dit blijkt werkelijk een echte winkel te zijn die bradeert tegen de sterren op (aan belgische maatstaven gerekend).
Ze zijn ook in nederland actief waar ze al langer bestaan.
Voor belgie zijn ze er al sederd 2010 dacht ik gelezen te hebben. Ze zijn gekend bij kamer van koophandel etc etc...
Kortom, het ziet er eigenlijk niet slecht uit, dus even googlen maar....
En daar vind ik op een paar goede en negative comments na eigenlijk niets.
Dus stel ik maar eens de vraag aan U, kennen jullie deze site? al ervaring mee?
Op 1 site na, en dat is www.centralpoint.be waar de zelfde portable "maar" 1533 euro kost. Toch snel 120 euro op de borrel!
Moet ik er wel bij zeggen dat de zelfde portable in duitsland aan 1560 euro staat alsook in de UK rond die prijs.
Blijkbaar is belgie dan toch een duur land .
Nu...
We kennen allemaal het verhaal van onbetrouwbare malafide sites maar dit blijkt werkelijk een echte winkel te zijn die bradeert tegen de sterren op (aan belgische maatstaven gerekend).
Ze zijn ook in nederland actief waar ze al langer bestaan.
Voor belgie zijn ze er al sederd 2010 dacht ik gelezen te hebben. Ze zijn gekend bij kamer van koophandel etc etc...
Kortom, het ziet er eigenlijk niet slecht uit, dus even googlen maar....
En daar vind ik op een paar goede en negative comments na eigenlijk niets.
Dus stel ik maar eens de vraag aan U, kennen jullie deze site? al ervaring mee?
Comment