Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een apparaat in mijn brievenbus ifv kwaliteitscontrole DePost ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Een apparaat in mijn brievenbus ifv kwaliteitscontrole DePost ?

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    pfffttt ... moest ik op bedrijfsbasis negatief tegen positief moeten afwegen dan kom ik er gegarandeerd beter vanaf als ik een private koerierdienst in de arm neem voor mijn verzendingen. Ik heb het zelfs voor de luttele keren dat ik iets wil versturen overwogen ! heck ... waar ik werkte verstuurde men 7 jaar geleden reeds alle belangrijke documenten via zulk een koerierdienst en niet meer via "de post". 't was zeker omdat ze graag geld uitgaven ? mooi niet dus !!
    en, repeat, wat te denken van de brave postman die de af te leveren post, via een barst in de plank, in de vogelnestkast steekt ipv in de brievenbus ? komaan zeg .. GGD of wat ? ja, dat schept zeker vertrouwen ivm met de competentie !! LMAO !
    Ach Regulus...

Nogmaals, voor al jouw negatieve ervaringen, heb ik er enkel positieve...
    OMG LMAO ROFLOL YOLO ....
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Re: Een apparaat in mijn brievenbus ifv kwaliteitscontrole DePost ?

[QUOTE=Koeno;4198108]Daar omdat ik ook zei: t' Is zeker geen verwijt.
      Maar je merkt ondertussen dat het dus een concurrent is die een degelijk marktonderzoek wilt doen.

Dit is mijn laatste tussenkomst in dit topic want er wordt nogal wat door elkaar gehusseld en naast de kwestie vanalles aangehaald "wat men zelf meegemaakt heeft".
      De vraag was: heeft er iemand weet van het plaatsen van een meettoestel in de brievenbus van sommigen.
      Ja dus en Spectos is geen concurrent van bpost maar een onafhankelijke firma die de kwaliteit meet van bpost.
      In het beheercontract tussen de Belgische regering en bpost worden er verschillende te behalen kwaliteitsnormen afgesproken (net zoals men dat doet met vb.de NMBS) en om te kunnen bepalen of in dit geval bpost al dan niet die doelstellingen haalt moet dit objectief gemeten worden door een externe firma.
      Voila, dit was het bij deze voor mij
      Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

Comment

Working...
      X