Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cookies waarschuwing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Cookies waarschuwing

    Hallo,

    Hier in elk geval geen "virusalarm" ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #17
      Re: Cookies waarschuwing

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Wil iemand van jullie ook 'ns checken of dit een verwante topic is: http://forum.belgiumdigital.com/f6/virus-496080.html
      Ik heb namelijk boodschap van TS al doorgegeven aan onze admin(s).
      Ik gebruik AVG, en die kon toch niets vinden.

      Ik heb ook even een scan laten uitvoeren door www.virustotal.com, en die kon toch ook niets vinden.
      Mvg,
      Rudy Mas
      Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

      Comment


      • #18
        Re: Cookies waarschuwing

        Bedankt, Rudy. Ben benieuwd of onze admin iets vindt.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Re: Cookies waarschuwing

          Blijft vervelend... maar 't is maar een beleefde vraag van een website of ze de cookies mogen toestaan of niet.

          Net zoals je in een fysieke winkel de vraag krijgt van de verkoper of je een klantenkaart wil of niet, waarmee zij nadien op basis van je aankoopgegevens kunnen zien aan welk marktsegment ze verkopen, welke producten hun klanten verkiezen, etc... zuiver marketingdoeleinden dus.

          En ja, als je een website hebt, weet je ook graag wat voor mensen er naar je website surfen. Omwille van privacyredenen heeft men dit wellicht aan banden proberen leggen zodat ze toestemming moeten vragen.

          Ook omgekeerd: stel dat je een fysieke winkel hebt waar er "onzichtbare" klanten komen binnengewandeld om rond te snuffelen, dat zou ook niet leuk zijn voor de winkelier.

          Comment


          • #20
            Re: Cookies waarschuwing

            Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Een Email adres kan op tal van manieren bekent worden.
            En wat daar zeker ook bij hoort ... uw vrienden die ofwel een onbeveiligde PC hebben of u op allerhande sites inschrijven waar staat "Geef hier het e-mailadres op van 10 vrienden en krijg een cadeau/extra opslagruimte/korting" ... veel meer dan men denkt.
            En verder de minder goede providers die hun servers niet deftig beveiligen.
            Toen ik bij Dommel zat kreeg ik honderden spams per dag, nu een tiental per jaar.
            Bij Dommel maakte ik als test een nieuwe mailbox aan, gebruikte het e-mailadres nergens en gaf het ook aan niemand, de dag erna zat die mailbox al vol spam. Rara hoe dat komt.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #21
              Re: Cookies waarschuwing

              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
              Blijft vervelend... maar 't is maar een beleefde vraag van een website of ze de cookies mogen toestaan of niet.
              .
              De meeste boodschappen zeggen niets over toestaan of niet he,
              meestal is de tekst in de trend van:

              Door het verder gebruiken van deze website gaat u akkoord met het gebruik van cookies...

              Ik durf wedden dat er geen enkele website bouwer, 2 versies van zijn website maakt... 1tje met en 1tje zonder cookies...
              dus in feite is de waarschuwing: belachelijk....
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment

              Working...
              X