Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tickets ryanair

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Tickets ryanair

    Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
    .................................................. ...........
    Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik 5 euro zou moeten betalen en ze dan nog eens zelf af printen.
    mvg
    Deze man weet dat wel hoor !
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #17
      Re: Tickets ryanair

      Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
      Wij vliegen zaterdag 30/08 en deze kunnen we af printen,maar die van 12/09 nog niet.
      Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik 5 euro zou moeten betalen en ze dan nog eens zelf af printen.

      mvg
      Met die 5€ reserveer je een stoel. Dan kan je het boardingticket nu al afdrukken. Anders moet je wachten tot 7 dagen voor vertrek en dan krijg je enkele van de niet gereserveerde stoelen zonder die 5€ supplement te betalen. Als je geen stoelen reserveert zul je waarschijnlijk ook niet met je gezelschap bijeenzitten in het vliegtuig. Nogal lastig als je kinderen bijhebt en niemand zijn plaats wil ruilen omdat hij bijvoorbeeld voor een gangzetel naast jouw middenzetel heeft bijbetaald.
      Als je die toestanden niet wil meemaken, blijf dan weg bij low cost vliegmaatschappijen.
      Djeezes, je gaat een pak geld uitgeven op Sicilië en nu zit je voor een paar € te zeuren.

      Comment


      • #18
        Re: Tickets ryanair

        Ola!!!
        Het gaat me niet om die 5 euro,wij hebben al genoeg genoeg gevlogen met ryanair en hebben dit NOOIT moeten doen.
        Wij konden steeds 30 dagen of voorhand afprinten.
        Nu heb ik dus hier vernomen dat het veranderd is en zal ik mijn conclusies trekken en mij aanpassen.

        mvg

        Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Met die 5€ reserveer je een stoel. Dan kan je het boardingticket nu al afdrukken. Anders moet je wachten tot 7 dagen voor vertrek en dan krijg je enkele van de niet gereserveerde stoelen zonder die 5€ supplement te betalen. Als je geen stoelen reserveert zul je waarschijnlijk ook niet met je gezelschap bijeenzitten in het vliegtuig. Nogal lastig als je kinderen bijhebt en niemand zijn plaats wil ruilen omdat hij bijvoorbeeld voor een gangzetel naast jouw middenzetel heeft bijbetaald.
        Als je die toestanden niet wil meemaken, blijf dan weg bij low cost vliegmaatschappijen.
        Djeezes, je gaat een pak geld uitgeven op Sicilië en nu zit je voor een paar € te zeuren.
        Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
        schitterende maltwhisky op de kast

        Comment


        • #19
          Re: Tickets ryanair

          Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
          Ola!!!
          Het gaat me niet om die 5 euro,wij hebben al genoeg genoeg gevlogen met ryanair en hebben dit NOOIT moeten doen.
          Wij konden steeds 30 dagen of voorhand afprinten.
          Nu heb ik dus hier vernomen dat het veranderd is en zal ik mijn conclusies trekken en mij aanpassen.
          mvg
          Dit systeem is al in voege sedert november 2013. Vroeger kreeg je bij Ryanair meestal geen zetelnummer bij de check-in op de luchthaven en was het regelmatig een stormloop, geduw, getrek en ruzie om een goede plaats te bemachtigen.

          Comment


          • #20
            Re: Tickets ryanair

            Discussie gesloten,bedankt voor jullie bijdragen.

            mvg
            Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
            schitterende maltwhisky op de kast

            Comment


            • #21
              Re: Tickets ryanair

              Oorspronkelijk geplaatst door maltje1962 Bekijk bericht
              Discussie gesloten,bedankt voor jullie bijdragen.

              mvg
              Graag gedaan, goede reis

              Comment

              Working...
              X