Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

    Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
    daarom dat ik nooit snel iets dat te maken heeft met google zal aanschaffen
    en zeker niet chrome gebruiken als browser
    FF hier en geen problemen.

    Let wel: BD heeft ook sponsors nodig
    En voor mijn part mogen ze er ook winst op maken.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

      We vallen inderdaad in herhaling.

      Firefox + ad-block + ghostery + noscript. Het moeten al straffe mannen (vrouwen?) zijn die hier nog een vleugje reclame kunnen maken.

      @nete "nuttige" pop-ups? Geen idee wat je daar mee bedoelt.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #18
        Re: Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

        Heb in m'n Firefox "Pop-upvensters blokkeren" aangevinkt. Die mogelijkheid heb ik ook in Kaspersky, maar daar staat het 'uit'.
        Dat tweede scherm heb ik nog nooit gezien.
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #19
          Re: Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          We vallen inderdaad in herhaling.

          Firefox + ad-block + ghostery + noscript. Het moeten al straffe mannen (vrouwen?) zijn die hier nog een vleugje reclame kunnen maken.

          @nete "nuttige" pop-ups? Geen idee wat je daar mee bedoelt.
          Op bepaalde forums en ik bedoel de software die ze gebruiken.
          Het gaat o.a. over ipv9.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

            Dat tweede scherm krijg ik heel af en toe. Enkel op de voorpagina. Is ergens rond de vakantieperiode begonnen. Heb er nog niet bij stil gestaan of het aan bepaalde pc's gelinkt is. Ga er eens op letten.

            Soms zijn er "nuttige" pop-ups van sites. Om je te laten weten dat er bvb een PM is, sommige sites laten ook iets weten als je links volgt die buiten de site gaan. Als je pop-ups blokeert dan schijnt de boel te hangen zonder dat je snapt waarom, je moet nl nog eerst ergens klikken. In Opera heb je dan de instelling "block unwanted pop-ups", dan komen die die van de site zelf zijn toch nog door. Geen idee of dat in de laatse versies zo is, blijf bij de oude voorlopig.

            Comment


            • #21
              Re: Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

              Die eerste vind ik al een hele goeie, nl een waardebon voor den Aldi........ Als ze ergens geen waardebonnen hebben dan is het wel in den Aldi.
              Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

              Comment


              • #22
                Re: Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

                Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                https://chrome.google.com/webstore/d...ibdccddilifddb

                Adblock installeren in Chrome en je bent er van af
                en installeer je die adblock, dan doet hij sommige sites ak niet meer open, die mannen zijn ook niet zot.
                bv den hotmail outlook weigert nog open te gaan als diejen adblock aan staat... ( en zo zijn er meer, en tekens klikken op: op deze site toestaan, wat nut heeft het dan nog ????
                en die kleine bovenaan valt nog te pruimen, maar dieje grote knal over het scherm, dik erover. Want behalve dat dieje mij niet interesseert, moet ik hem nog wegklikken ook, en als ik dat teveel moet doen, kom ik niet meer op dieje site, en wat hierboven staat, als ik zo nen popup zie, daar ga ik al zeker niks meer kopen... ( hetzelfde met die ongevraagde mail van copieers, en ... ik schrijf dan altijd een mailtje terug , met daarin ne foto van nen aap, met dat dat email adres geblokkeert is, en dat ik al zeker, als ik bv. een grasmachine wil kopen, dat et al zekr geen meer is van hen. De ongevraagde mail , moet maar stoppen , en als ik dan ene nog krijg van hen, via een ander adres, dan spam ik hunnen emailbak vol, met brol, met eenscriptje, zodat zij er eerst een 50 tal van mij moeten wegdoen.

                Comment


                • #23
                  Re: Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                  en installeer je die adblock, dan doet hij sommige sites ak niet meer open, die mannen zijn ook niet zot.
                  bv den hotmail outlook weigert nog open te gaan als diejen adblock aan staat...
                  Vreemd. Hier werkt outlook.com wel met een actieve adblocker. Het enige wat niet werkt zijn de VTM filmpjes op De Standaard, die geven een melding dat je je adblocker moet afzetten.
                  De rest van je betoog heb ik twee keer gelezen maar erg ver kom ik niet

                  Reageren om spam is zowat het slechtste wat je kan doen.
                  1. Je bevestigd dat het adres bestaat.
                  2. Je bevestigd dat de mail "gelezen" wordt.

                  Meestal komt de zelfs niet bij de spammer terecht maar bij iemand waarvan het adres/domein misbruikt wordt. Ik krijg dagelijks 50-100 "undeliverable mail" berichten van spam die met een (onbestaand) adres van mijn domein gestuurd werd. Ik kan daar zelf niet aan verhelpen maar krijg wel de "replies" in mijn catchall mailbox.

                  Maak een account bij Spamcop en stuur je ontvangen spam daar naartoe, na analyse van de headers worden abuse-mails gestuurd naar de hosts waar de spam echt vandaan komt.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #24
                    Re: Normaal ? Of zit ik weer met beestjes ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht

                    Reageren om spam is zowat het slechtste wat je kan doen.
                    1. Je bevestigd dat het adres bestaat.
                    2. Je bevestigd dat de mail "gelezen" wordt.

                    Meestal komt de zelfs niet bij de spammer terecht maar bij iemand waarvan het adres/domein misbruikt wordt. Ik krijg dagelijks 50-100 "undeliverable mail" berichten van spam die met een (onbestaand) adres van mijn domein gestuurd werd. Ik kan daar zelf niet aan verhelpen maar krijg wel de "replies" in mijn catchall mailbox.
                    Ik doe dat alleen bij " echte" spam, niet die 50 : van gij gewonnen hebt 7 miljoenen, als gij wilt bankrekening geven, of, paypal is gekraakt, inloggen en uw gegevens invullen...
                    maar dus : Ricoh : copieermachines, grasmachines, computers, ...... dus spam van Belgische sites, die me die reklame ongevraagt toezenden, naar mijn persoonlijk adres, Wat ze niet mogen ( en een info... adres heb ik niet, want daar mogen ze dat blijkbaar wel op ) al die waar spam bijstaat... die liggen zowiezo al in mijnen prullenbak, maar het zijn de belgische sites die aan het spammen zijn... de gazet van antwerpen bv. ( heb het laatste nieuws)... en dat vind ik er dik over, vroeger waren het van onbekende landen met google translate, nu zijn het belgen die ook beginnen.
                    en ik weet wel 1 klik en dat is weg, maar zelfs die ene klik hoefde niet als zij...

                    och ja, en, dikken bull**** : je bevestigt dat het emailadres bestaat.... als ik hem aankrijg , dan krijgt hij gene mailer deamon, en weet hij al dat hem bestaat.

                    Comment

                    Working...
                    X