Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows Update van 12 augustus 2014

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Windows Update van 12 augustus 2014

    Hier was alles al geïnstalleerd, en geen problemen gezien. En ja : het ding is ondertussen al een 10-tal keer opgestart...
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #32
      Re: Windows Update van 12 augustus 2014

      Hier 4 w8.1 machines en 1 w7.
      There are days where the act of seeing appears to be true happiness.
      | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Lumix 70-300 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Lumix GX80 | Laowa 10 | PL 15 1.7 | OLY 25 1.8 | PL 42,5 1.7 | Sigma 60 2.8 | PL 14-140 | PL 100-300 |

      Comment


      • #33
        Re: Windows Update van 12 augustus 2014

        ... En geen problemen te melden (damn wat staat die send knop dicht bij spatie).
        There are days where the act of seeing appears to be true happiness.
        | Lumix S1 | Lumix 24-105 | Lumix 70-300 | Sigma 35 2.0 | Sigma 90 2.8 | Lumix GX80 | Laowa 10 | PL 15 1.7 | OLY 25 1.8 | PL 42,5 1.7 | Sigma 60 2.8 | PL 14-140 | PL 100-300 |

        Comment


        • #34
          Re: Windows Update van 12 augustus 2014

          Ik heb de updates ook geïnstalleerd (Windhoos 7) en krijg sindsdien afbeeldingen (foto's) niet of helemaal vervormd te zien.



          Heeft dit ook te maken hebben met een fout in de updates ?
          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

          Comment


          • #35
            Re: Windows Update van 12 augustus 2014

            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
            Ik heb de updates ook geïnstalleerd (Windhoos 7) en krijg sindsdien afbeeldingen (foto's) niet of helemaal vervormd te zien.

            Heeft dit ook te maken hebben met een fout in de updates ?
            Heb je dit voor bij alle websites, of enkel bij specifieke websites?

            In het laatste geval, zouden die updates wel de oorzaak kunnen zijn. Er zijn namelijk websites die niet de standaard fonts gebruiken maar zelf hun eigen fonts willen gebruiken en laden via de webbrowser. Bij deze laatste websites zouden er display problemen kunnen ontstaan, maar dit vooral bij de opbouw van de fonts. Of dit ook effect heeft op de foto's bij deze websites, daar heb ik om eerlijk te zijn niets over gelezen.

            Enige manier om hierover zekerheid te hebben, is die updates verwijderen en zien of dit helpt. Ze sowieso verwijderen is altijd een goed idee, daar Microsoft dit aanraadt voor iederen, ook voor de systemen die nog geen problemen vertonen.
            Mvg,
            Rudy Mas
            Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

            Comment


            • #36
              Re: Windows Update van 12 augustus 2014

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Mas Bekijk bericht
              ...
              ...Ik raad je aan deze updates zeker te verwijderen, want die BSOD kan op elk willekeurig moment optreden.
              ...

              Bedankt Rudy voor de info. Mijn updates waren 15/8 geïnstalleerd en ik had geen problemen maar er blijken wel vele meldingen van problemen te zijn en ik meen begrepen te hebben dat het zich ook later kan voordoen of in combinatie met andere programma's.

              Eén reactie maar, uit de vele, deze komt van PCM site:

              Leonard • 6 dagen geleden
              Ik heb ook Windows 7. Gisteren aan de computer zitten werken; bij het afsluiten van het systeem Windows de updates laten installeren. Vanmorgen bij het starten van het systeem vroeg de computer toestemming om nog een update uit te voeren. Daarna heb ik een uur probleemloos zitten werken. Totdat ik nog een keer inlogde als een 'Andere gebruiker'. Computer lag eruit met blauw scherm. Was niet meer te starten. Naar een servicebedrijf gegaan die hem hebben gestart vanaf cd en die de een fontcache bestandje hebben gewist en een deel van de updates van gisteren hebben verwijderd. Nu werkt alles weer.
              Helaas wel ruim een halve werkdag verloren gegaan


              In ieder geval heb ik genoemde updates zonder probleem kunnen verwijderen (slechts 2 minuutjes wachten "this can take a few minutes..." zei ie).

              Ik ben er in ieder geval nu veel geruster op.

              Comment


              • #37
                Re: Windows Update van 12 augustus 2014

                Om dit topic compleet te maken...

                Microsoft heeft de update vandaag opnieuw aangeboden, de verbeterde versie natuurlijk.

                Voor de personen die de vorige niet hebben ontvangen, of hebben verwijderd, die zullen deze automatisch ontvangen.

                Voor zij die de slechte versie nog steeds geïnstalleerd hebben, raad Microsoft nog steeds aan om deze te verwijderen en dan de nieuwe versie, die je dan automatisch ontvangt, te installeren.


                Zoals velen misschien hebben gemerkt, de fout treedt niet altijd op, maar je blijft een risico lopen dat het toch ooit eens misloopt. Maar wat je ook doet, het blijft natuurlijk jou persoonlijke keuze.
                Mvg,
                Rudy Mas
                Nikon D5100/D7200 - Website: http://www.rmfoto.be/

                Comment

                Working...
                X