Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heb je geen oude externe harde schijf liggen waar nog een IDE schijf in zit, als je de behuizing open maakt, dan kan je de schijf heel gemakkelijk omwisselen, zo doe ik dat ook.
Met SATA schijven moet ik dat zo niet meer doen, mijn nieuwe pc heeft vooraan een slot waar je die zo in kan steken, de datatransfer gaat dan nog veel sneller dan met USB 3.
Dit is goedkoper dan de adapter die jij hebt gevonden http://www.dx.com/p/usb-2-0-to-2-5-3...1#.U-U51ukcRhE
Je moet wel een andere stekker aan de voedingskabel zetten, want die zal hier niet passen (de juiste kabel kan je daar ook wel vinden, die is waarschijnlijk goedkoper dan een stekker in een doe-het-zelf zaak).
Last edited by Black B@ndit; 8 augustus 2014, 23:01.
Comment