Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kent de naam van een gansterbaas in een Italiaanse film

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie kent de naam van een gansterbaas in een Italiaanse film

Beste Allemaal,

Super bedankt voor de vele suggesties.

Ik ga mijn vriend er eens paar onder zijn neus wrijven en kijken naar
    zijn lichaamstaal als ik het bij het rechte eind heb.

@yves23 : Scipio is het niet; dat had ik zelf al eerder geopperd
    met negatief antwoord tot gevolg. In welke film speelt er echter
    een Acurio?

Ecilio lijkt me trouwens (ook) aan alle criteria te beantwoorden...

Mvg,

Modeste

Comment

probeer ook eens Scorpio, wel een letter te veel maar wie weet..?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Beste allemaal,

eens gezocht op 'Ecilio', 'Crepi', en 'Peppe Costi'
        doch geen enkele 'hit' noch op google, noch op imbd ...

Is alles juist gespeld?

Kan iemand een link posten naar deze film?

Mvg,

Modeste ,

Comment

En je hebt je daar speciaal voor geregistreerd?
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Zo'n vriend die zijn naam niet wil zeggen en die met uw voeten speelt (al twee jaar ? ) zou ik gewoon buitengooien.
            Want nu speelt uw vriend, onrechtstreeks, met ons voeten hé.
            " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Zo'n vriend die zijn naam niet wil zeggen en die met uw voeten speelt (al twee jaar ? ) zou ik gewoon buitengooien.
              Want nu speelt uw vriend, onrechtstreeks, met ons voeten hé.
              Maffiosi, maffiosi ...
              Je had het allen moeten geweten hebben ...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                Maffiosi, maffiosi ...
                Je had het allen moeten geweten hebben ...
                zeker als advocaat..
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Haha,

iemand doet zijn huiswerk blijkbaar op meerdere niveaus .....

@skitch: die vriend is wel degelijk een héél goede vriend en louter als een soort plaagspelletje daagt hij mij uit...
                  Ik wil trouwens ook niet dat hij het mij zegt, ik wil hem confronteren met het feit dat het toch wel achterhaalbaar
                  is als je maar je lang genoeg zoekt en of de juiste kanalen gebruikt..

Maar graag terug naar de kern misschien: iemand een idee hoe het komt dat ik noch op
                  naam van de film, noch op naam van de acteur of de regisseur die "Ecilio" film terugvindt?

Dank voor de hulp....

mvg,

Modeste

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Modeste Bekijk bericht
                    Haha,
                    ....................
                    @skitch: die vriend is wel degelijk een héél goede vriend en louter als een soort plaagspelletje daagt hij mij uit...
                    Ik wil trouwens ook niet dat hij het mij zegt, ik wil hem confronteren met het feit dat het toch wel achterhaalbaar is
                    .......................................
                    Als zo'n eenvoudig spelletje zoooo lang moet duren zou ik er ook een levensverzekering aan koppelen.
                    Voor de zekerheid.
                    Haha,
                    .................................................. ..........
                    als je maar je lang genoeg zoekt en of de juiste kanalen gebruikt..
                    ..........................
                    Als advocaat moet je toch een heel groot netwerk van gelijkgezinden hebben met meer dan genoeg intellect om je even te helpen.
                    Last edited by Skitch; 12 augustus 2014, 16:47.

Comment

Niet elke advocaat interesseert zich voor Italiaanse films waar scooters in voor komen...
                      en intellect heeft hier weinig mee te maken zou ik zo durven denken....

Maar goed, dus als ik het goed begrijp hoeft een advocaat niet op hulp van jou te rekenen...
                      waarom dat zo is zou interessant kunnen zijn om te weten...

Comment

Maar goed, dus als ik het goed begrijp hoeft een advocaat niet op hulp van jou te rekenen... waarom dat zo is zou interessant kunnen zijn om te weten...
                        Stropop.

Comment

Niet elke advocaat interesseert zich voor Italiaanse films waar scooters in voor komen...
                          en intellect heeft hier weinig mee te maken zou ik zo durven denken....

Maar goed, dus als ik het goed begrijp hoeft een advocaat niet op hulp van jou te rekenen...
                          waarom dat zo is zou interessant kunnen zijn om te weten...
                          Een advocaat die zich speciaal registreert op een fotografieforum om iets over een film te vragen, getuigt van weinig intellect. Daarvoor moest je een filmforum raadplegen.
                          Als ik naar jou kom voor een opzoekwerk, is het kassa kassa. Je laat het zoekwerk hier gratis uitvoeren door forumleden.
                          Je moet het maar kunnen uitleggen.
                          Gelukkig hadden we forumlid bouk die ons attent maakte op je beroep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                            ........................................
                            Gelukkig hadden we forumlid bouk die ons attent maakte op je beroep.
                            'k Had het kunnen denken. Al twee jaar gepasseerd en nog altijd geen vooruitgang in de zaak: "zoek een naam" .
                            Hij gaat die naam zeker laten verjaren.

Comment

De peetvader van de maffia ontdekt dat zijn boekhouder hem heeft opgelicht voor 10 miljoen Euro.

De boekhouder is doof, en dat was een van de voornaamste redenen waarom hij de job kreeg, hierdoor zou hij namelijk nooit iets kunnen getuigen.

De peetvader laat zijn advocaat komen die gebarentaal kent.
                              De peetvader vraagt: "Waar is de 10 miljoen die je van mij gestolen hebt?"

De advocaat vraagt aan de boekhouder, via gebarentaal, waar hij het geld verstopt heeft.

De boekhouder gebaart terug dat hij niet weet waarover hij het heeft, en de advocaat vertaalt dit voor de peetvader.

De peetvader haalt een pistool tevoorschijn, plaatst het tegen de slaap van de boekhouder, en zegt: "Vraag het hem nu nog eens."

Waarop de advocaat gebaart naar de boekhouder: "Hij vermoordt je als je niet vertelt waar het geld is!"

De boekhouder antwoordt: "Ok, ok, ik geef toe, het geld zit in een zwarte koffer, in het tuinhuis van mijn moeder."

"Wel," vraagt de peetvader aan de advocaat, "Wat heeft hij geantwoord?"

De advocaat antwoordt: "Hij zegt dat je niet durft te schieten."
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                              X