Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rapoo toetsenborden, goed of slecht?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rapoo toetsenborden, goed of slecht?

Ik heb vanaf het begin gesteld dat ik niks van Logitech moest weten, dat blijft zo.
    Ik bewerk mijn foto's in het half duister met zo min mogelijk reflecties.
    Ik heb geen smak geld uitgegeven aan een goed scherm.
    Ik heb ook geen smak geld uitgegeven aan een goed kalibratie toestel om dan alles in de war te laten sturen door een verlicht toetsenbord.
    Misschien wel nuttig bij kantoor werk zo'n toetsenbord maar dat wil ik dus zeker niet.
    Waren de toetsen van mijn Microsoft Arc beter te zien in het duister dan zou ik niks anders willen ondanks het feit dat het geen numeriek toetsenblok heeft.
    Die Rapoo ziet er mooi uit, heeft een numeriek toetsenblok die tegelijk ook gebruikt kan worden als touchpad, maar zoals Polleke al veronderstelde vrees ook ik of dit wel goed werkt en het is dit dat ik hier graag had vernomen.
    Een ritje naar een goede computerwinkel H/T is direct 106km.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Probleempje met toetsenborden is dat na een tijd de letters verdwijnen.
      Ik bedoel dus dat de verf loslaat of verdwijnt.
      Nu heb ik een toetsenbord van het gewraakte merk maar met verlichting.
      En er zijn twee toetsen die verf verliezen maar met die verlichting valt het niet op dus alle letters blijven goed zichtbaar.

Lijkt me interessant, deze,
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Probleempje met toetsenborden is dat na een tijd de letters verdwijnen.
        Ik bedoel dus dat de verf loslaat of verdwijnt.
        Nu heb ik een toetsenbord van het gewraakte merk maar met verlichting.
        En er zijn twee toetsen die verf verliezen maar met die verlichting valt het niet op dus alle letters blijven goed zichtbaar.

Lijkt me interessant, deze,
        http://tweakers.net/productreview/54...poo-e9080.html
        Persoonlijk zou ik er de e9070 van maken .
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Persoonlijk zou ik er de e9070 van maken .
          Snap het
          Dacht dat die borden duurder waren.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Corsair heeft twee toetsenborden aangekondigd die van Cherry MX RGB-switches voor de toetsen voorzien zijn. Het gaat om de eerste toetsenborden waarbij de mechanische Cherry MX-schakelingen met programmeerbare achtergrondverlichting gecombineerd worden.

Alle zaligheden van een deftig Cherry-keyboard, mooi design, numeriek toetsenbord en lichtjes "gelaak ne kesbuum" die je kan programmeren zoals je wenst en duur genoeg om bij de rest te passen
            Binnenkort in nl/be te verkrijgen.

Gr, V.
            http://www.catchlight.be
            Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
            https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
              pfff de grootste pusher en enkel eigen mening telt van het forum antwoord ook eens se
              Diegene dat nooit leest wat er staat en alles naar eigen goeddunken verdraait doet anders ook weer zijn bijdrage.
              Doe die oogkleppen even af en herlees dan nog eens alles.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Diegene dat nooit leest wat er staat en alles naar eigen goeddunken verdraait doet anders ook weer zijn bijdrage.
                Ja verseg, doe Jij dat vooral eens, en niet enkel lezen wat Jij wilt dat er zou staan !
                dus zeker in uw geval u ook eens inleven in iemand anders ,en vooral iemand anders zijn mening respecteren !!!
                verder ga ik er niet te veel woorden aan vuil maken, wat baat kaars en bril als de uil niet zien wilt, dit spreekwoord geldt zeker ook voor u!
                in plaats van de bal naar andere te kaatsen bekijk vooral eerst eens naar u.
                en ik ben zeker niet de enige die daar zo over denkt.
                rest my case.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                  Ja verseg, doe Jij dat vooral eens, en niet enkel lezen wat Jij wilt dat er zou staan !
                  dus zeker in uw geval u ook eens inleven in iemand anders ,en vooral iemand anders zijn mening respecteren !!!
                  verder ga ik er niet te veel woorden aan vuil maken, wat baat kaars en bril als de uil niet zien wilt, dit spreekwoord geldt zeker ook voor u!
                  in plaats van de bal naar andere te kaatsen bekijk vooral eerst eens naar u.
                  en ik ben zeker niet de enige die daar zo over denkt.
                  rest my case.

Geloof me vrij, verschillende mensen hebben hun bedenkingen bij de persoon verseg. Altijd mensen terecht stellen en hij is de perfectie zelve.

Van hem kom je niks te weten, rookt niet, werkt niet int zwart, hij is altijd met alles in orde en deinst er niet voor terug om mensen terecht te wijzen en op de vingers te tikken.

Geloof me, zo'n mensen zijn de ergste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                    Geloof me vrij, verschillende mensen hebben hun bedenkingen bij de persoon verseg. Altijd mensen terecht stellen en hij is de perfectie zelve.
                    Van hem kom je niks te weten, rookt niet, werkt niet int zwart, hij is altijd met alles in orde en deinst er niet voor terug om mensen terecht te wijzen en op de vingers te tikken.
                    Geloof me, zo'n mensen zijn de ergste.
                    Hier nog zo ene... als ik iets schreef, lap Verseg er op en zo dat het niks te maken had met mijn vraag of.... 10 procent van hem zijn entry's waar hij zich in verdedigt, omdat het weer niks met de TS zijn vraag te maken had, en hij daarop antwoorde.. en dan nadien steevast
                    ik heb een muis ( 9 euro ) merk "gamma" en toestenbord van de kringwinkel 1 euro ( daar liggen qwerty's met de hopen, en niemand die dat dus meeneemt, ) dus voor 10 euro mogen mijn letter weggaan en elke 2 jaar kieper ik dat buiten en haal daar nieuwe.

Comment

Louis van Gaal is ook gene gemakkelijke maar hij heeft meestal gelijk
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Gisteren brak een klepje achteraan mijn logitech toetsenbord (om het iets schuin omhoog te zetten) af. nummer zoveel in de rij.
                        Mijn fantastische Performance MX muis was maar pas vervangen bij een gekende winkel in H-O-D-B (met veel moeite weeral) en dan mijn zoveelste toetsenbordje naar de vaantjes.
                        Moet er voor alle duidelijkheid bijzeggen dat het ook al min derde Performance MX muis is, de twee vorige waren precies ineens dronken.
                        Het pijltje op mijn monitor volgde mijn bewegingen niet en een enkele klik werd altijd als een dubbele klik geregistreerd, kortom niet meer bruikbaar.

Dus onderhand Logitech beu geworden en gisteren dit toetsenbord [KLIK] besteld bij Coolbleu en deze morgen keurig door Bpost afgeleverd aan mijn deur.

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Gisteren brak een klepje achteraan mijn logitech toetsenbord (om het iets schuin omhoog te zetten) af. nummer zoveel in de rij.
                          Mijn fantastische Performance MX muis was maar pas vervangen bij een gekende winkel in H-O-D-B (met veel moeite weeral) en dan mijn zoveelste toetsenbordje naar de vaantjes.
                          Moet er voor alle duidelijkheid bijzeggen dat het ook al min derde Performance MX muis is, de twee vorige waren precies ineens dronken.
                          Het pijltje op mijn monitor volgde mijn bewegingen niet en een enkele klik werd altijd als een dubbele klik geregistreerd, kortom niet meer bruikbaar.

Dus onderhand Logitech beu geworden en gisteren dit toetsenbord [KLIK] besteld bij Coolbleu en deze morgen keurig door Bpost afgeleverd aan mijn deur.
                          Dat van die dubbelclick was ook de reden dat mijn G500 gamingmuis na amper 2 jaar het begeven heeft : is nu vervangen door een veel goedkopere M500 (20 €...) en die werkt nog altijd perfect.
                          Bij Logitech moet je inderdaad geluk hebben. De prijs en kwaliteit staat daar niet altijd in verhouding...
                          Op het werk heb ik ook zo'n M500 (of een oudere variant ervan). Deze gaat al een jaar of 7 mee (en als 3D CAD tekenaar ziet dat ding meer dan af). Uiterlijk is ze al behoorlijk versleten, waar ze werkt evengoed nog altijd perfect...
                          Groeten,

Polleke

Comment

De beste Logitech muis is volgens mij nog altijd de M705.
                            Nog met geen enkele problemen gehad en die batterij gaat een leven lang mee zou je denken.

Comment

ik zweer het bij een logitec trackman cordless voor mijn vaste pc
                              maar die maken ze spijtig genoeg al een paar jaar niet meer

Comment

Grijp deze unieke kans van je leven...laat dit niet voorbijgaan

Toevallig kreeg ik als trouwe CoolBlue klant deze mail.

Comment

Working...
                                X