Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen met Snow?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ervaringen met Snow?

    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    ??? Komaan zeg !! Je stelt een eis dat de ping tijd lager moet zijn dan 20 ms maar je weet de ballen af van waar die ping test eigenlijk voor staat ?? Goe bezig man !! Ze gaan met die eis nogal lachen bij uw provider ! Enfin, als de rest navenant is ...


    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #17
      Re: Ervaringen met Snow?

      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      ??? komaan zeg !! je stelt een eis dat de ping tijd lager moet zijn dan 20 ms maar je weet de ballen af van waar die ping test eigenlijk voor staat ?? goe bezig man !! ze gaan met die eis nogal lachen bij uw provider ! enfin, als de rest navenant is ...
      Dat stuk snap ik, ik had het vooral over het
      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Ik ben bij Bcom en ik heb nooit ping tijden lager dan 20ms. Nochtans heb ik een rotsvaste snelle lijn die steeds afklokt op net boven de 38Mbps down met 4 TV datastreams (2x 2 SD op VDSL2) zonder de minste haperingen of kwaliteitsverlies .. en ik gebruik mijn eigen WAP. Moest ik een B-box3 kunnen krijgen dan had ik intern een full blown 1 Gb net De 3G/4G sim kaart kan ik helaas niet gebruiken en ze dus ook niet testen, ik heb helaas nog geen enkel toestel waar die in kan !
      gedeelte waar ik geen jota van snap... WAP? VDSL2? Bcom? etc...

      Sorry dak ook maar tot me 20 eb gestudeerd é?
      http://www.digifotofreak.nl

      Comment


      • #18
        Re: Ervaringen met Snow?

        Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
        Dat stuk snap ik, ik had het vooral over het gedeelte waar ik geen jota van snap... WAP? VDSL2? Bcom? etc...

        Sorry dak ook maar tot me 20 eb gestudeerd é?
        essentie: .. stel geen technische getinte vragen die de lezer doen veronderstellen dat ge weet waarover ge het hebt maar waar de juiste technische achtergrond u dan schijnbaar toch volledig ontgaat ! ge riskeert van u flink belachelijk te maken bij de provider van uw keuze (zowel als hier, sorry hoor!)
        (.. en ik ken ganse horden pippos met een dik academisch diploma waar je, als het er op aan komt, geen zak aan hebt, tel uit je winst )

        Comment


        • #19
          Re: Ervaringen met Snow?

          Ik ben voor GSM zelf overgegaan van Telenet naar Mobile Vikings. Goedkoper, meer dekking, maar ook meer kleine problemen (verbinding valt soms uit). Dat neem ik erbij. Uit ervaring met Belgacom/Scarlet en verschillende kleine internet providers: nooit meer. Kwaliteit en service ver beneden het peil dat ik van Telenet krijg.

          Qua internet: al jarenlang geen enkel probleem gehad, TV digitaal is enorm in kwaliteit nadat ik (gratis!) een nieuwe digicorder en modem gekregen had.
          Dus hier een tevreden klant...

          Die dure sms, zie je die op de factuur staan? En niet in de telefoon?

          Comment


          • #20
            Re: Ervaringen met Snow?

            [QUOTE=MarcFoto;4171123]Hedde efkens:

            g) wifi router van Telenet is een ramp; soms goed, vaak uitval/vertraging. Dit is een gekend probleem bij Telenet.

            Had ook dat probleem met de router. Ze zijn een nieuwe komen plaatsen (recenter model) in het najaar van 2013.
            Nu werkt alles zonder problemen.
            Rudi

            Comment


            • #21
              Re: Ervaringen met Snow?

              ik heb mijn eigen router geplaatst na de modem/router van telenet
              de wifi van de router van telenet uitgeschakeld
              dit werkt veel beter
              het gene dat je al eens kan doen is met een programma kijken hoe dat de dekking van je draadloos internet is
              inSSID bijvoorbeeld of iets in die zin
              het kan goed zijn dat de routers van je buren op hetzelfde kanaal staan dan uw router waardoor je netwerk regelmatig wegvalt
              de kanalen van de router van telenet kan je zelf instellen
              je gaat naar mijn telenet
              mijn internet
              draadloze instellingen
              instellingen
              dan ga je naar signaal
              daar kan je de kanalen instellen
              die van 2.4GHZ zijn voornamelijk van belang
              er zijn nog niet zoveel toestellen die op de 5 GHZ band werken

              Comment


              • #22
                Re: Ervaringen met Snow?

                Snow wordt hier nogal snel afgebroken ondanks het feit dat er niemand op het forum zit die er effectief klant is. Ik wel en de service van Snow is echt bijzonder goed. Excellente klantenservice, goed product, zowel qua tv als internet, stuk goedkoper dan de concurrentie.
                Snelheid van de internetverbinding is perfect, niet beter of slechter dan de concurrentie, maar het product is wel goedkoper. De internetverbindingen van vandaag volstaan trouwens voor 99% van de gebruikers, de "allersnelste" zoeken is naar mijn mening een overbodige zoektocht die je enkel op papier snelheidswinst oplevert, niet in de praktijk...

                Comment


                • #23
                  Re: Ervaringen met Snow?

                  Welkom op het forum Lambik. Leuk dat je je hier geregistreerd hebt om je ervaringen met snow te delen met ons

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ervaringen met Snow?

                    Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                    Welkom op het forum Lambik. Leuk dat je je hier geregistreerd hebt om je ervaringen met snow te delen met ons
                    Het valt op dat het meestal nieuw-geregistreerden zijn die lovend zijn voor producten of shops waar vragen bij gesteld worden. Meestal zie je ze na hun eerste en enige post ook niet meer terug. Nog erger is het als ze jaren oude topics bumpen.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ervaringen met Snow?

                      Oorspronkelijk geplaatst door lambik1982 Bekijk bericht
                      Ik wel en de service van Snow is echt bijzonder goed. Excellente klantenservice
                      Jij noemt een week wachttijd eer men eens wil komen bij TV defect exellente service ? Toen was de maat vol voor een kennis hier uit mijn buurt.
                      Die persoon zit nu voor wat meer geld met een perfecte bundel bij Telenet. Zijn regelmatige telefoonstoringen behoren ook tot het verleden.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ervaringen met Snow?

                        ik reageer omdat ik het niet eens ben met wat er gezegd werd op het forum.
                        Mag je niet lovend zijn over een product als je van mening bent dat het goed is?

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ervaringen met Snow?

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Jij noemt een week wachttijd eer men eens wil komen bij TV defect exellente service ? Toen was de maat vol voor een kennis hier uit mijn buurt.
                          Die persoon zit nu voor wat meer geld met een perfecte bundel bij Telenet. Zijn regelmatige telefoonstoringen behoren ook tot het verleden.
                          ik kan enkel zeggen dat ik die ervaring niet heb. Bij een vraag/probleem: emailtje sturen, dag erna telefoon, met voorgestelde oplossing. Na de implementatie van de oplossing, opnieuw telefoon om te vragen of het probleem verholpen is.
                          Dat is de ervaring die wij bij snow hebben. Storing: hebben nog nooit gehad, never ever.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ervaringen met Snow?

                            Oorspronkelijk geplaatst door lambik1982 Bekijk bericht
                            ik reageer omdat ik het niet eens ben met wat er gezegd werd op het forum.
                            Mag je niet lovend zijn over een product als je van mening bent dat het goed is?
                            Uiteraard is een positieve ervaring het melden waard en moet je zeker doen.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment

                            Working...
                            X