Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Familiale verzekering-vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Familiale verzekering-vraagje

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ze komt met haar gezin, is haar man/vriend dan ook een brokkenpiloot ?
    Anders laat je die rijden ipv je stiefdochter.
    Zijn beiden brokkenpiloten...dan heb je een probleem .
    Djivan : haar man staat zelfs nog een trapje hoger... En de kinderen gaan dezelfde kant op...

    Gelukkig zit mijn fototoestel achter slot en grendel.
    Ik word al depressief bij het gedacht alleen al voor die periode.

    @Theokus en enero : dikke merci !
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #17
      Re: Familiale verzekering-vraagje

      En geef je dochter het adres van de autoverhuurder, dan kan ze dat zelf regelen.

      Zeg er rustig bij dat je auto niet verzekerd is wanneer er iemand anders mee rijdt.

      Comment


      • #18
        Re: Familiale verzekering-vraagje

        Ge zegt gewoon dat uw auto in de carrosserie staat wegens een accidentje.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Familiale verzekering-vraagje

          Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
          ........
          Mijn stiefdochter komt met haar gezin naar ons op vakantie. Vermits ze met het vliegtuig komen, kan ik niet anders dan haar mijn autootje lenen voor uitstapjes in de streek.
          niet mee eens.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #20
            Re: Familiale verzekering-vraagje

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
            ........
            Mijn stiefdochter komt met haar gezin naar ons op vakantie. Vermits ze met het vliegtuig komen, kan ik niet anders dan haar mijn autootje lenen voor uitstapjes in de streek.
            niet mee eens.
            grt,bouk.
            ????
            Waarom niet?
            Het blijven toch jouw kinderen? Ook als ze op vakantie komen.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #21
              Re: Familiale verzekering-vraagje

              Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
              .........................................
              Ik kan natuurlijk beginnen rondbellen naar de verzekeringsmaatschappijen in België maar ik ben nogal gemakzuchtig en probeer het eerst even hier. Mag dat?
              ......................
              Jouw verzekeringsmakelaar zou dat moeten oplossen.
              'k Heb op de polis van een, vorige , het één an ander expiciet laten bijschrijven voor iets gelijkaardigs.
              Dat kostte toen iets van een 9,.. Euro per jaar extra.

              PS: Kan je geen auto kopen van het type "épave de l'année" ? . En daarna met winst verkopen?
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #22
                Re: Familiale verzekering-vraagje

                Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                ????
                Waarom niet?
                omdat er andere mogelijkheden genoeg zijn.
                als mij zuster uit Suriname hier op vakantie naar Nederland komt, voel ik me echt niet verplicht mijn auto aan haar uit te lenen.
                ze heeft al gratis kost en inwoning.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: Familiale verzekering-vraagje

                  't Ja!

                  Het zou kunnen dat als er hier een zus, twee weken, op bezoek komt ik het liefst twee weken ergens anders in een hotel wil wonen.
                  Als mijn kinderen op bezoek komen is dat toch heel iets anders dan als er een zus op bezoek komt.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Familiale verzekering-vraagje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                    't Ja!

                    Het zou kunnen dat als er hier een zus, twee weken, op bezoek komt ik het liefst twee weken ergens anders in een hotel wil wonen.
                    Als mijn kinderen op bezoek komen is dat toch heel iets anders dan als er een zus op bezoek komt.
                    Dat is heel juist Skitch. Ik vind het fijn dat ze op bezoek komen maar de zorgen moet er ik maar bijnemen hé.
                    Enne, die épave de l'année... zo rijden de meesten hier rond.
                    Je vraagt je soms af hoe ze in godsnaam door de keuring komen.
                    Touch the Earth...Gently
                    www.passionsenfrance.com

                    Comment


                    • #25
                      Re: Familiale verzekering-vraagje

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      zeker als ze een creditkaart heeft waar een goede verzekering op zit.
                      OK, maar niet helemaal akkoord: je betaalt voor een Belfius Platinum kaart 200 euro per jaar, ik ONTVANG met mijn Beobankkaarten ongeveer 200 euro per jaar cashback, (en ze kosten me elk 5 euro per......jaar).
                      Dus 400 euro verschil, ik denk dat ik nog winst overhou als ik die verzekeringen appart zou nemen.
                      Dus die verzekering "zit" er niet op, je betaalt ze gewoon en je krijgt er een kredietkaart bij. Heb wel gelezen dat die verzekering perfect werkt (mag ook wel voor die prijs hé)
                      Uiteraard kan en mag ik jouw rekening niet maken.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #26
                        Re: Familiale verzekering-vraagje

                        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                        Dus 400 euro verschil, ik denk dat ik nog winst overhou als ik die verzekeringen appart zou nemen.
                        Wij dus niet

                        2 auto's geen VAB/Touring
                        Geen annulatie/reisverzekering meer
                        Geen CDW (omnium) meer bij huurauto's

                        Dat alleen is levert ons al winst op. Gelukkig nog maar weinig gebruik moeten van maken maar de ziekenhuiskosten (deel niet gedekt door ziekenfonds) in Zweden werden netjes terugbetaald en bij pech met de auto was een lokale garagist vlug ter plaatste.

                        Het is ook de enige reden dat we nog bij Belfius zijn, er is geen alternatief.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #27
                          Re: Familiale verzekering-vraagje

                          Ik wou toch maar eens laten hoe opgelucht ik ben!
                          Veertien dagen met mijn Yariske door de bergen, 1647 km gereden en zonder blikschade of technische motorschade staat hij weer op de parking.
                          Weliswaar met een "bijna" lege tank...
                          En ik, vier kilo magerder van de zenuwen, maar dat mocht wel.
                          Touch the Earth...Gently
                          www.passionsenfrance.com

                          Comment


                          • #28
                            Re: Familiale verzekering-vraagje

                            Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                            Ik wou toch maar eens laten hoe opgelucht ik ben!
                            Veertien dagen met mijn Yariske door de bergen, 1647 km gereden en zonder blikschade of technische motorschade staat hij weer op de parking.
                            Weliswaar met een "bijna" lege tank...
                            En ik, vier kilo magerder van de zenuwen, maar dat mocht wel.
                            Een grote geruststelling dus. Hopelijk komen er ook geen verborgen gebreken aan het licht.
                            Leeft en LAAT LEVEN !

                            Comment


                            • #29
                              Re: Familiale verzekering-vraagje

                              Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                              Een grote geruststelling dus. Hopelijk komen er ook geen verborgen gebreken aan het licht.
                              Zeg..........................................
                              Touch the Earth...Gently
                              www.passionsenfrance.com

                              Comment


                              • #30
                                Re: Familiale verzekering-vraagje

                                Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
                                Ja bedankt. Ik had het al door dat het lastig gaat worden...
                                Mijn eigen omnium-verzekering dekt enkel schade door mezelf en de tweede bestuurder(mijn man dus) veroorzaakt.
                                De autoverzekeringen zijn hier spotgoedkoop maar er schuilen weliswaar addertjes onder het gras.
                                Bij navraag dekt mijn verzekering zelfs niet als iemand anders met mijn autootje rijdt.

                                Ik ga haar mijn fiets lenen denk ik...

                                Bedankt om even mee te denken!
                                Als de verzekering zo goedkoop is, kan je dan niet tijdelijk voor die duur ze laten bijschrijven als chauffeur? Zou de vraag gewoon aan de makelaar stellen. Als ze kunnen verkopen kunnen ze wel even meedenken.

                                Comment

                                Working...
                                X