Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Website

Als je Photoshop en lightroom abonnement neemt voor 12 euro per maand krijg je ook een website : prosite. Is wel basic maar extreem eenvoudig om te maken : zie bvb http://woutercardoen.prosite.com

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    http://woutercardoen.myportfolio.com

Comment

15 gb het eerste jaar 45,98 € incl btw daarna 31,46 € per jaar

Ken je iemand die al bij one.com zit, die kan je een link bezorgen zodat je extra 3 gb gratis krijgt zolang je bij one.com blijft ( en die andere persoon krijgt dat dan ook )

Ken je niemand, dan mag je eventueel mijn link gebruiken.

Bij one.com start je jouw online succesverhaal. Van een domeinnaam en e-mail tot je eigen website of webshop.

PJW
      Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

Comment

Ongelofelijk, dat er op een fotosite nog steeds mensen zijn die voor het publiceren van hun foto's meestappen in het gratis-verhaal.
        Gratis betekent geen keuze van layout, of een bezoekersonvriendelijke navigatie of structuur, of reclame op je "site", of een host die ermee stopt, foetsie foto's, of enfin noem maar op.
        Als je geen 100 euro per jaar wil spenderen aan een degelijke presentatie, hoe serieus neem je je fotografie dan eigenlijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fonteintje Bekijk bericht
          Ongelofelijk, dat er op een fotosite nog steeds mensen zijn die voor het publiceren van hun foto's meestappen in het gratis-verhaal.
          Gratis betekent geen keuze van layout, of een bezoekersonvriendelijke navigatie of structuur, of reclame op je "site", of een host die ermee stopt, foetsie foto's, of enfin noem maar op.
          Als je geen 100 euro per jaar wil spenderen aan een degelijke presentatie, hoe serieus neem je je fotografie dan eigenlijk?

Wil je aub een ander zijn rekening niet maken?dank
          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

...Als je geen 100 euro per jaar wil spenderen aan een degelijke presentatie, hoe serieus neem je je fotografie dan eigenlijk?

... WTF?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
              ... WTF?
              Als het goedkoop is, dan kan het toch nooit goed zijn?

Ik betaal maar 60 dollar per jaar (ongeveer 46 euro), en er heeft nog niemand gereclameerd dat mijn Smugmug website niet werkt zoals het moet.
              Alles zal wel prima werken bij Smugmug, want de teller van het aantal hits (bekeken foto's) staat voor dit jaar al op 1.489.872 .
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Amai, anders moet je eens massaal te veel betalen voor je hosting...
                met 1/3 van dat bedrag heb ik een .be domeinnaam en 25GB webruimte.
                en met de rest kan ik om de zoveel tijds eens iets nieuws kopen...
                Hoe serieus neem jij je fotografie dan eigelijk maar...
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Verder kan ik zeggen dat mijn vriendin op een subdomein van mijn webruimte
                  een eigen webgallery heeft nl coppermine photogallery...
                  als je daar rond een beetje html plaatst heb je vrij goedkoop je eigen ding...
                  maar dan heb je toch html kennis/hulp nodig...

dus kan het misschien wel gemakkelijker :-)
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

tis een gat, waar ik BD graag in zou willen zien springen.
                    een website en hosten bij BD...?
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      tis een gat, waar ik BD graag in zou willen zien springen.
                      een website en hosten bij BD...?
                      grt,bouk.
                      4000 actieve leden X bv 5Gigabyte opslag ruimte = 20.000Gig aan opslagruimte.
                      Daar nog eens extra bandbreedte bij.
                      ik denk dat BelgiumDigital dan een brug te ver zou springen...

Comment

Als je je website zelf maakt, dan kies je toch je layout, navigatie en structuur? Je maakt het zelf in kladblok, met html, css, ...

Wat is er verkeerd met gratis?
                        Ja, bij je provider krijg je gratis webruimte, zie niet in wat er mis mee is. Telenet heeft bijna nooit downtime, en er is geen reclame.
                        Buiten PHP/MySQL ondersteuning dan, maar je kiest zelf wat je site nodig heeft.
                        Bovendien kan je zelf ook je site hosten als je geen hosting wil betalen.
                        En 100 euro? Lol, dan ben je toch mooi in 't zak gezet. Ik dacht dat priorweb duur was, maar die zijn zelfs de helft goedkoper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                          4000 actieve leden X bv 5Gigabyte opslag ruimte = 20.000Gig aan opslagruimte.
                          Daar nog eens extra bandbreedte bij.
                          ik denk dat BelgiumDigital dan een brug te ver zou springen...
                          Met 4000 leden aan 100€ per jaar als bijdrage ... moet haalbaar zijn met 400.000€.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Met 4000 leden aan 100€ per jaar als bijdrage ... moet haalbaar zijn met 400.000€.
                            Als je 4000leden 1000€ laat betalen, dan heb je 4.000.000eur, dan kan je ook op reis gaan... en een huis zetten een een hummer H1 kopen en enkele buitenverblijven en moet je je geen zorgen maken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                              Als je 4000leden 1000€ laat betalen, dan heb je 4.000.000eur, dan kan je ook op reis gaan... en een huis zetten een een hummer H1 kopen en enkele buitenverblijven en moet je je geen zorgen maken...

Maar dan blijft er misschien geen geld meer over voor die webhosting

Comment

Ik zou best bereid zijn daar geld voor neer te tellen. In tegenstelling tot sommigen van onze politici, sta ik niet te springen om België te splitsen, en zou ik er trots op zijn om op die manier mijn fotografie naar buiten te brengen, met Belgiumdigital in de URL zelfs. Als er dan nog templates aangeboden zouden worden, zou dat helemaal schitterend zijn.
                                ______
                                www.vue.photo

Comment

Working...
                                X