Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
"pictureparking" foetsie!! en meteen ook al mijn foto's die ik hier op het forum link
Blijkbaar zijn mijn foto's op BD allemaal verdwenen, omdat Pictureparking opgehouden is te bestaan, zo blijkt.
Sorry allemaal hoor, omdat jullie nu al mijn meesterwerkjes moeten missen...
Dit is een steeds weerkerende realiteit. Gratis bestaat echt niet en indien je er toch in gelooft wordt de rekening ooit wel eens gepresenteerd.
DIt gebeurt nu. In het verleden zijn er al diverse van deze providers plots de mist in gegaan of betalend geworden.
Doe zoals Jos voor stelt. Voor een habbekras kan je wel wat ruimte vinden waar je zelf baas van bent.
Re: "pictureparking" foetsie!! en meteen ook al mijn foto's die ik hier op het forum
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.VanmaeleBekijk bericht
Doe zoals Jos voor stelt. Voor een habbekras kan je wel wat ruimte vinden waar je zelf baas van bent.
Als het gratis moet zijn gebruik dan de webspace die je bij je provider krijgt. De meeste ISP's bieden dat aan en het kost niets extra. Als je van provider veranderd moet je natuurlijk ook je bestanden mee verhuizen.
Re: "pictureparking" foetsie!! en meteen ook al mijn foto's die ik hier op het forum
Dat hebben we ooit ook meegemaakt bij Fotopic, die zijn er ook plots mee gestopt, en toen waren er hier op het forum ook verschillende waarvan de foto's niet meer te zien waren.
Ik had daar zelfs een betalend account (er waren teveel beperkingen op hun gratis account), ik heb van hun nooit de rest van het abonnement terug gekregen, ze hebben zelfs geen mailtje gestuurd om uit te leggen wat er aan de hand was.
Vanaf toen gebruik ik Smugmug, tot nu toe is die veel betrouwbaarder en ook veel sneller (bij Fotopic ging het gewoonlijk erg traag, om foto's te bekijken moest je geduld hebben).
Comment