Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

    travelbags, ik koop ne zak nergens anders meer... prima service, direct geleverd, goedkoop en GOED !!!!
    heb er op 2 maand 4 besteld, en dat is waar voor zijn geld.

    Comment


    • #17
      Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

      ik reis tamelijk veel, meerdere keren per jaar,( vrijwilliger in het buitenland ) een goede stevige valies, liefst met 4 wielen die kan je dan in de trein, op de korte kant door de gang duwen. Wat de sluitingen betreft, een heel licht gewicht valies heeft gewoonlijk een rits, maar sloten van Sams. hebben jaaaaaren garantie, tegenwoordig hebben alle valiezen een TSA slot die kan de douane open maken ook al is er een code op zonder uw valies te schaden. Neem een merk dat zijn garantie na leeft. Ik zweer bij samsonite. En na de reis een schram met wat auto polish of bodymelk , opblinken en valies is klaar voor een volgende trip. Kleren komen ongekreukt uit een vaste valies, dat is een feit, heb geen ervaring met tas of zachte bagage.
      veel succes bij uw aankoop.

      Comment


      • #18
        Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        YouTube is zooooooo groot. Waar zoek ik naar ?
        Zoekterm : "" how to keep clothes without wrinkling in suitcase ""

        Bij cowboy-films zie je het soms : de kleren opgerold achter het zadel.
        Voor een chique kostuum : oprollen in een badhanddoek.
        Er zijn ook hoezen die je vacuüm kunt trekken voordat je de kleren erin opbergt in een koffer. Of voor lange tijd bewaard bvb.op zolder .
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #19
          Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

          Hier geen GB/Carrefour of Aldi toestanden. Gewoon een degelijk merk genre Samsonite of Delsey. Naast degelijkheid ook een serieuze garantie. Misschien voor vliegreizen een iets hardere materie nemen want men smijt echt met je gerief, wees daar zeker van. Nadeel, weegt wat zwaarder en voor sommige vrouwtjes die veel meenemen wil de tarra wel eens teveel doorwegen bij het wegen.
          Bij ons is er eens een spiksplinternieuwe Samsonite van een kar gedonderd op de tarmak. Gevolg uiteraard... een gescheurde koffer. Maar inderdaad, in dergelijk geval mag die dan nog van een degelijk merk zijn, die is er van een zekere hoogte zeker aan. Maar wij hebben er een nieuwe gekregen na klacht uiteraard.
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #20
            Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

            Bedank voor de reacties - ik was van in den beginne al niet zo voor die GB actie, maar ja, ik ben hier niet den baas
            En ik neig ook naar een stevige nylon reistas - die geeft ook wat mee als je die in de trein in een rek moet duwen.
            We zullen volgende week eens wat dingen gaan uitproberen.
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #21
              Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Wil niet flauw doen maar gestreken hemden of broeken steek ik niet in een "losse flodder"
              Zo'n 'slap' ding geeft ook weinig of geen bescherming.
              Zo'n deftige zachte koffer is nu ook niet zo'n slap ding als jij zegt, dat is ook redelijk stijf en beschermt heel goed.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                YouTube is zooooooo groot. Waar zoek ik naar ?
                10 seconden gezocht: http://www.youtube.com/watch?v=St-AoSwuPAw
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment


                • #23
                  Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                  Ze legt er al valse plooien in tijdens het opplooien ... zou me ten zeerste verwonderen dat het er dan zonder kreukels uit komt.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

                    Ja, en als je alles zo moet opplooien, mag je al twee dagen op voorhand liggen inpakken.
                    Dan pak je nog makkelijker een strijkijzertje mee
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #25
                      Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

                      En nog eens kilo's plastic gaan meesleuren zeker...

                      ALs het er echt slecht uit ziet hang ik mijn spullen op een kapstok in de badkamer van het hotel.
                      Dan zet je de douche op het heetst, en laat dat maar een 10-tal minuutjes stomen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

                        Update: het zijn uiteindelijk 2 nylon Samsonite's geworden.
                        Last edited by Alfa Centauri; 16 juli 2014, 13:19.
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #27
                          Re: Reiskoffer op wieltjes: beste keuze ? waar naar kijken ?

                          Ik reis VEEL, heb al vanalles gebruikt, maar voor mij zijn er twee toppers:

                          * Voor hard materiaal: Samsonite. Die heb ik één keer gekocht en ze blijven maar meegaan. Absoluut topkwaliteit
                          * Voor zacht material: Eastpak. Gaat veel in, is flexibel en je hebt levenslang garantie op de ritsen.
                          ______
                          www.vue.photo

                          Comment

                          Working...
                          X