Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Actieve leden
Collapse
X
-
-
-
Re: Actieve leden
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtWanneer ik jouw link van hierboven aan klik krijg ik "Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm."
Je moet dus zoeken op "actieve leden".....
Jan
Comment
-
Na heel wat zoek- en klik- en doorklik werk heb ik uiteindelijk iets gevonden.
Ooit schreef lut hier
"er zijn leden die ACTIEF zijn, en dus binnen een zekere periode deelgenomen hebben aan het forum
Verder zijn er ook nog de betalende vzw-leden. Deze zitten uiteraard in het actieve leden-bestand."
- een zekere periode : ??????
- betalende vzw leden, ook al zijn ze hier niet actief tijdens die 'een zekere periode' zijn dus wel actieve leden ??????
Allee, we zullen het daarmee moeten doen zeker.
Er bestaat daar een gezegde of is het spreekwoord voor : Iemand met een kluitje in het riet sturen .
Groetjes
Comment
-
Tenzij het ooit gewijzigd werd, zijn de actieve leden de geregistreerde leden die in een periode van de laatste drie maanden ingelogd hebben. Zie ook hier
groetjes
K@rel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtDe spot drijven met mindervalide mensen.......wordt dit nu je nieuwe specialiteit of ben je altijd zo geweest .
https://www.youtube.com/watch?v=Rlql7p9UiNI Dit is toch een aardig bewijs. Vat niet alles persoonlijk op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk berichtNiemand drijft de spot met mindervalide mensen. Ik heb deze sporters zelf ooit getraind en hier op een klim van 18%. Ook mindervalide personen kunnen een uitstekende conditie hebben.
https://www.youtube.com/watch?v=Rlql7p9UiNI Dit is toch een aardig bewijs. Vat niet alles persoonlijk op
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk ga hier maar niet op in, anders komt er misschien een tijdje 'banned' achter mijn naam .
Jan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtHeel verstandig. Als je anonymous een beetje kent, had je geweten dat dit een poging tot humor was.
Jan
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk ga hier maar niet op in, anders komt er misschien een tijdje 'banned' achter mijn naam .
Humor moet je kunnen begrijpen en de meeste mindervalide mensen lopen over van zelfspot en zijn heel humoristisch aangelegd, moet je mij niet leren wijsmaken. Net zoals bij validen heb je er altijd wel bij die denken dat ze de enige zijn die iets overkomt in de wereld. anonymous heeft humor en hij en ik vallen u niet persoonlijk aan, das alles. Neem het leven zoals het komt en geniet ervanLast edited by Guest4; 26 juni 2014, 18:45.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht... als je maar lol hebt en je jezelf hier graag mee amuseert.. Dit is misschien gelijk het antwoord op TS zijn vraagstelling. Misschien daarom dus Louis?
Humor moet je kunnen begrijpen en de meeste mindervalide mensen lopen over van zelfspot en zijn heel humoristisch aangelegd, moet je mij niet leren wijsmaken. Net zoals bij validen heb je er altijd wel bij die denken dat ze de enige zijn die iets overkomt in de wereld. anonymous heeft humor en hij en ik vallen u niet persoonlijk aan, das alles. Neem het leven zoals het komt en geniet ervanhttps://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MGfoto Bekijk bericht... als je maar lol hebt en je jezelf hier graag mee amuseert.. Dit is misschien gelijk het antwoord op TS zijn vraagstelling. Misschien daarom dus Louis?
Humor moet je kunnen begrijpen en de meeste mindervalide mensen lopen over van zelfspot en zijn heel humoristisch aangelegd, moet je mij niet leren wijsmaken. Net zoals bij validen heb je er altijd wel bij die denken dat ze de enige zijn die iets overkomt in de wereld. anonymous heeft humor en hij en ik vallen u niet persoonlijk aan, das alles. Neem het leven zoals het komt en geniet ervan
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht100 % akkoord .
Dank daarvoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
Misschien kan iemand van BD zelf daar een antwoordje op geven......alhoewel ik betwijfel of er überhaupt een antwoord komt van die kant.
Groetjes
Actieve leden zijn zij die gedurende de laatste drie maanden actief zijn geweest op het forum.
En om even de negativisten voor te zijn.
Het aantal bezoekers aan het forum daalt niet (integendeel zelfs) maar de teller is al een tijdje niet meer representatief.
Omdat veel mensen Adblockers en cookieblokkers geïnstalleerd hebben worden zij niet meer meegeteld.
De huidige standaard privacyinstellingen van de meeste browsers blokkeren het mechanisme van de teller als deze te strikt is ingesteld.
Dus niet panikeren, het forum loopt niet leeg, integendeel zelfs.
Staar je dus niet blind op dat tellertje.Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht....
Dus niet panikeren, het forum loopt niet leeg, integendeel zelfs.
Staar je dus niet blind op dat tellertje.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk berichtHeel verstandig. Als je anonymous een beetje kent, had je geweten dat dit een poging tot humor was.
Jan
Ik wou enkel 'actief' aan 'sportief' linken.
Bijgevolg weet ik niet wie er hier op het forum mindervalide is, en bovendien bestaan er wellicht heel wat mindervaliden met een betere sportieve conditie dan ikzelf.
Comment
Comment