Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forum traag door dubieuze embedding

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Forum traag door dubieuze imbedding

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
    Ik ben nogal redelijk hardnekkig daarin, ik wil geen reklaam, ook niet in mijn brievenbus trouwens.
    Internet is hier voor 99,9999% reklamevrij, spamvrij
    Idem hier, de spam die ik krijg gaat linea recta naar spamcop.net. Reclame en tracking kan met add-ons perfect op afstand gehouden worden.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Re: Forum traag door dubieuze imbedding

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
      Groot gelijk on4bam, ik snap wel dat ze een centje willen verdienen maar mijn ervaring is dat als je met die dubieuze firmas in zee gaat dat je niet veel van je geld zal zien. het is altijd een ei of een jong. googleads wil ook niet betalen voor een site die ik met een vriend run, we hebben de brol er dan maar afgehaald.

Anyway, kheb de fout gevonden!!
      Doordat ik zelf mijn DNSserver draai gebruik ik steeds hetzelfde ip voor belgiumdigital.tnsinternet.be maar dat blijkt een dns-rotatiepool te zijn.
      Ik heb nu die entry op mijn server gereset en nu werk ik met de entry voor pool8 ipv pool10

De dns-pool entry voor pool10 is iets fout mee, zal wel een server zijn die plat ligt. (bende prutsers)
      Dan ga je toch op meerdere sites problemen krijgen?
      Hoeveel websites met load balancing gaan niet van servercentre veranderen (en dus naar alle waarschijnlijkheid van ip adres)...

vind het wel bizar dat opera er dus mee stopt als hij een resource niet kan laden.
      Vind ik vrij 'zwak' van die browser?
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
      X