Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chemtrails; zin of onzin?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Chemtrails; zin of onzin?

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    Dat zijn Australische rolwolken. Morning Glory genaamd.

Morning Glory
    maar wel mooi.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      ........................
      Wat ik graag zou willen zijn bewijzen dat het idd. onzin is.
      ......................
      Buiten enkele wetenschappelijke experimenten die beperkt zijn, bvb. om het weer te beïnvloeden of om regen /sneeuw te generen is er geen grote samenzwering gaande om onze westerse cultuur ziekmakend te vernietigen. (Toch die niet )
      Al jaren wordt er op internet over chemtrails herrie gemaakt. Waarbij velen dan nog chemtrails en contrails verwarren.
      Wie heeft er al een "chemtrail" opgevangen en laten analyseren in een labo ?
      Waarom zou een "mogendheid" op heel grote hoogte stoffen sproeien die helemaal verdund en honderden kilometers verder iets zouden moeten teweegbrengen?
      Er bestaan betere methodes om de slechterik uit te hangen.
      En: Als ik bang ben dat er iets in de lucht zou zijn dat schadelijk is voor de mens dan zal dat vooral DIT zijn. En DIT HIER.
      Last edited by Skitch; 21 juni 2014, 15:35.
      "Alleen echte dwazen - naïeve, verrukte dromers - kunnen hun leven wijden aan een feest dat een geschenk is aan zichzelf en aan anderen." - Slava Polunin

Comment

Buiten enkele wetenschappelijke experimenten die beperkt zijn, bvb. om het weer te beïnvloeden of om regen /sneeuw te generen is er geen grote samenzwering gaande om onze westerse cultuur ziekmakend te vernietigen. (Toch die niet )
        Al jaren wordt er op internet over chemtrails herrie gemaakt. Waarbij velen dan nog chemtrails en contrails verwarren.
        Wie heeft er al een "chemtrail" opgevangen en laten analyseren in een labo ?
        Waarom zou een "mogendheid" op heel grote hoogte stoffen sproeien die helemaal verdund en honderden kilometers verder iets zouden moeten teweegbrengen?
        Er bestaan betere methodes om de slechterik uit te hangen.
        En: Als ik bang ben dat er iets in de lucht zou zijn dat schadelijk is voor de mens dan zal dat vooral DIT zijn. En DIT HIER.
        Ok Skitch
        Maar dan blijft nog die video van die ontslagen werknemer.
        Hoe ga je die counteren?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Als de foto van een rolwolk als bewijs dient dat er chemtrails bestaan dan geef ik me gewonnen.
          De foto's van de chemtrails zijn die van mooie contrails. Op een foto kan je het tegengestelde niet bewijzen.
          Het is moeilijker te bewijzen dat er iets niet is, dan te bewijzen dat er iets wel is.

Dat er de laatste decennia meer contrails te zien zijn dan vroeger ligt aan het toegenomen luchtverkeer. En een beetje aan de bouwwijze van de turbofan motoren.
          "Alleen echte dwazen - naïeve, verrukte dromers - kunnen hun leven wijden aan een feest dat een geschenk is aan zichzelf en aan anderen." - Slava Polunin

Comment

Als de foto van een rolwolk als bewijs dient dat er chemtrails bestaan dan geef ik me gewonnen.
            De foto's van de chemtrails zijn die van mooie contrails. Op een foto kan je het tegengestelde niet bewijzen.
            Het is moeilijker te bewijzen dat er iets niet is, dan te bewijzen dat er iets wel is.

Dat er de laatste decennia meer contrails te zien zijn dan vroeger ligt aan het toegenomen luchtverkeer. En een beetje aan de bouwwijze van de turbofan motoren.
            Ben ik allemaal mee eens
            Het gaat over die ontslagen werknemer he.
            Vertelt die leugens, onzin, hebben ze die wat wijs gemaakt?
            Waarom wordt die niet opgepakt of zou dit de zaak erger maken voor bepaalde betrokkenen?
            Of is die gewoon op wraak uit? En vertelt "verhaaltjes".
            Ik denk dat we Maurice De Wilde uit zijn graf moeten halen om deze zaken te onderzoeken

Sorry, dat ik zo aandring.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Ge moogt op uw 2 oren slapen theokus.
              Die Duitser moet dringend psychiatrische hulp zoeken, samen met alle andere chemtrail believers en zij die al 10 keer hebben voorspeld wanneer de aarde zou vergaan.
              Er zijn wereldwijd bijna 30.000 actieve lijnvliegtuigen.
              Neem bijvoorbeeld dat de chemische installatie aanwezig is in 10% van de vliegtuigen.
              Dat betekent dat er regelmatig 3.000 vliegtuigen moeten bijgetankt worden met het product.
              Op het vliegveld is er minstens 10 man die hier aan meewerkt (stockage, vervoer, tanken, administratie, veiligheidsdiensten, enz), of komen de kaboutertjes dat 's nachts doen ? Wordt het product gedistilleerd in het kabouterbos en vervoerd naar het vliegveld door elfjes ?
              Bij onderhoudsbeurten zijn ook een massa technici die deze installatie zouden opmerken. Hoeveel technici waren betrokken bij de installatie van het systeem ?
              Om dit systeem in bedrijf te kunnen houden zouden er wereldwijd minstens 100000 man op de hoogte zijn, die allemaal de lippen op elkaar persen.
              100.000 ingewijden en slechts 1 klokkenluider ? Die Duits is toch niet de enige in de luchtvaartbranche die ooit afgedankt is.

En daarbij, het bestaat niet want er staat geen filmpje van de installatie op YouTube
              De foto van het vliegtuig met de vloeistoftanks in de cabine is duidelijk verklaard door Boeing en heeft niks met chemtrails te maken.

Comment

Je kan je toch niet voorstellen dat mensen daar mee bezig zijn toch .
                Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Groetjes
                  Tja, ik geloof ook niet in die zaken
                  Maar ik heb in mijn leven toch dingen gezien of gehoord of gelezen die ook onmogelijk leken.
                  Ooit was de aarde plat en aan de horizon kon je er van af vallen... tot iemand ging kijken
                  Ook de USA en andere landen hebben dingen uitgespookt die veel later pas aan het licht kwamen.
                  Ze zijn "creatief".

En je hebt geen tientallen vliegtuigen nodig.
                  Boeing kon ook liegen dat het klettert
                  (ik ga wel nog even hun verklaring zoeken)

Wil nog kwijt dat de rijken op deze aardbol ook veel te verliezen hebben moest dit waar zijn.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Groetjes
                    Ik kan ze geen ongelijk geven. Chemtrails zijn zichtbare dingen waarover men zich ongerust kan maken of vragen kan gaan stellen.
                    Labiele mensen die hierover geen correcte uitleg krijgen, kunnen ten prooi vallen aan complottheorieën.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      .
                      Ooit was de aarde plat en aan de horizon kon je er van af vallen... tot iemand ging kijken
                      Die is wel in het geniept gaan kijken, anders mocht hij op de brandstapel.

Geen tientallen vliegtuigen nodig ? Op een winterse zonnige dag kan je vanop je ene standplaats al tientallen trails zien.
                      Of werken ze ook met placebo's en dummies als afleidingstaktiek
                      Last edited by notex; 21 juni 2014, 19:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                        Die is wel in het geniept gaan kijken, anders mocht hij op de brandstapel.

Geen tientallen vliegtuigen nodig ? Op een winterse zonnige dag kan je vanop je ene standplaats al tientallen trails zien.
                        Of werken ze ook met placebo's en dummies als afleidingstaktiek
                        Ja ok notex, ik weet dat ook en ik heb ook ogen in mijne kop he
                        Ik zie dat hier elke morgen.
                        't Zou wat zijn als die allemaal gif sproeien

Verwees je hier naar?

Heb ook al veel onzin gelezen over de pitotbuis
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

De NSA heeft miljoenen mensen en mass afgeluisterd en duizenden medewerkers werkten er aan mee om de installaties overal ter wereld te plaatsen. Het zou me niet verwonderen dat dergelijke chemtrail installaties geplaatst kunnen worden maar 1 ding weerhoud me er van om er in te geloven: wie in godsnaam kan zo een idioot plan bedenken om de wereldbevolking uit te roeien als em er zelf onder staat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                            maar 1 ding weerhoud me er van om er in te geloven: wie in godsnaam kan zo een idioot plan bedenken om de wereldbevolking uit te roeien als em er zelf onder staat?
                            En intussen worden mensen overal ter wereld gemiddeld alsmaar ouder.
                            Misschien sproeien ze vitamines
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                              De NSA heeft miljoenen mensen en mass afgeluisterd en duizenden medewerkers werkten er aan mee om de installaties overal ter wereld te plaatsen. Het zou me niet verwonderen dat dergelijke chemtrail installaties geplaatst kunnen worden maar 1 ding weerhoud me er van om er in te geloven: wie in godsnaam kan zo een idioot plan bedenken om de wereldbevolking uit te roeien als em er zelf onder staat?
                              Zei ik ook maar anders: de rijken gaan er dan ook aan en die hebben véél te verliezen
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

.....
                                Last edited by Lalonde; 28 juni 2014, 00:27.

Comment

Working...
                                X