Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: kom kom, en nu serieus, belgie zaterdag er op of eronder?

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Maar ik hoop vooral de Nederland er zaterdag nog goesting voor zal hebben.
    Ik vrees eerder dat Nederland met een volledig B-elftal de wei zullen opstappen zaterdag.
    Je mag hetzelfde hopen van Brasil, want wat ik van mijn collega hoor... zou er in brasil niemand nog interesse hebben in voetbal en of 3e plaats...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
      Je mag hetzelfde hopen van Brasil, want wat ik van mijn collega hoor... zou er in brasil niemand nog interesse hebben in voetbal en of 3e plaats...
      In Brazilië niemand nog geïnteresseerd, waarschijnlijk geen enkele Brazilaanse speler nog geïnteresseerd...
      Voor Nederland heeft Robben reeds verklaard dat de match voor de 3de plaats hem kan gestolen worden...
      Dat belooft voor die match.
      Het heeft volgens mij geen enkele zin om, op welk tornooi ook, die match voor 3de en 4de plaats te spelen, tenzij om eens de bankzitters te laten opdraven, bij wie de goesting ook reeds ver zal te zoeken zijn, want die denken dan reeds aan het nabije komende seizoen.
      Last edited by Guest17; 10 juli 2014, 10:12.

Comment

Nederland leidt en Brazilië lijdt
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Nederland leidt en Brazilië lijdt
          't Is weer van datte! Oefenpartijtje.
          Last edited by Hasseltenaar; 12 juli 2014, 23:06. Reden: tikfout
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Louis van Gaal drie jaar naar Brazilië.
            Als trainer van de nationale Braziliaanse ploeg.
            Dat zou nog iets zijn he
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Nederland pikt met een speler als een 'Arjen Robben' op z'n minst twee penaltys op dit WK, terwijl deze geen waren. Op zich vind ik dit mooi gedaan van Arjen, terwijl de hele wereld toekijkt. Je verkrijgt iets van de de ref terwijl er een andere fout moest gefloten worden....nederland vaart er wel bij !
              Ik vergelijk het als je wandelt op de Meir...en je wordt bestolen van je portefeuille, niemand ziet het...de dader scoort, en heel de wereld roept goal !!!
              Last edited by Titus5; 13 juli 2014, 00:03.

Comment

1 goal vanuit een onterechte penalty
                1 goal vanuit buitenspel
                en 1 verdiende goal
                Op bovenstaande manier sluit Oranje het WK2014 af.
                Maar de overwinning is wel terecht want wat een slecht Brazilië weer zeg
                Als ze in balbezit kwamen dan wisten ze niet wat te doen, lijkt er mij op dat ze nooit een aanval geoefend hebben zonder Neymar

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Wat ik niet begrijp is dat alle voetbalanalisten (binnen- en buitenlandse) Brazilië als een onklopbare ploeg naar voor hadden geschoven.
                  Van België had ik meer verwacht, vooral één bepaalde speler is enorm hard tegengevallen (ik ga hem niet vernoemen, maar iedereen weet wie ik bedoel).
                  Drie spelers vond ik uitstekend en dat zijn, Kevin De Bruyne, Divock Origi en ... Daniel Van Buyten.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Vraag mij nu af wat ze gaan doen al er na deze wereldbeker een verslag komt met hoeveel katers ...... euh schuld het gastland overhoud aan deze farce.
                    De favela's moesten plaats maken voor de supporters denk dat die mensen die daar woonden nu de pleinen gaan ombouwen tot woonplaats.

Maar terug naar het voetbal, Nederland verdiend gewonnen.
                    Zag geen tiki taki voetbal van de gele kanaries, zoals ze op voorgaande jaren speelden.
                    Meest balbezit en ze konden de weg niet vinden naar de goal, vrees ervoor dat Scolari zijn koffers mag pakken.
                    En klopt was geen penalty maar als je de regels volgt moest Silva er wel af met rood he en dan was er kans dat ze weer op een kater van 0 - 7 liepen.
                    Nog een geluk dat de scheids het gastland wat hielp want die slag bij Kuit mocht ook een kartonnetje zien.

Nog eentje en we zijn er weer voor 4 jaar vanaf, volgende WK gat door als er bergen sneeuw liggen en vriest in Rusland.
                    Wedden dat dan de Zuid Amerikaanse landen er uit liggen in de eerste ronde want sneeuw kennen ze daar niet
                    Ze zouden de bal niet meer zien door al dat wit
                    En gele kanaries kunnen niet tegen de kou

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                      Vraag mij nu af wat ze gaan doen al er na deze wereldbeker een verslag komt met hoeveel katers ...... euh schuld het gastland overhoud aan deze farce.
                      De favela's moesten plaats maken voor de supporters denk dat die mensen die daar woonden nu de pleinen gaan ombouwen tot woonplaats.

Maar terug naar het voetbal, Nederland verdiend gewonnen.
                      Zag geen tiki taki voetbal van de gele kanaries, zoals ze op voorgaande jaren speelden.
                      Meest balbezit en ze konden de weg niet vinden naar de goal, vrees ervoor dat Scolari zijn koffers mag pakken.
                      En klopt was geen penalty maar als je de regels volgt moest Silva er wel af met rood he en dan was er kans dat ze weer op een kater van 0 - 7 liepen.
                      Nog een geluk dat de scheids het gastland wat hielp want die slag bij Kuit mocht ook een kartonnetje zien.

Nog eentje en we zijn er weer voor 4 jaar vanaf, volgende WK gat door als er bergen sneeuw liggen en vriest in Rusland.
                      Wedden dat dan de Zuid Amerikaanse landen er uit liggen in de eerste ronde want sneeuw kennen ze daar niet
                      Ze zouden de bal niet meer zien door al dat wit
                      En gele kanaries kunnen niet tegen de kou
                      Oef, dan kunnen we ons volop op de Tour de France storten.
                      Daar zijn tenminste geen mietjes waarvoor men het spel stillegt van zodra er eentje op de grond ligt.
                      Zielig om zien soms bij het voetbal, ze liggen voor dood op het veld, beseffen plots dat de scheids laat doorspelen, en het mirakel is een feit, ze springen recht en beginnen terug te lopen .
                      Blij dat ik met niet al te veel van deze comedia dell arte, wat het WK is, heb aangetrokken.
                      Alhoewel die vlakke ritten in de wierlerrondes ook voor 99 % etappes zijn om bij in slaap te vallen, maar dat is nu eenmaal eigen geworden een een rittenkoers.
                      Maar ik ga hier niet verder over gaan, want dit is voer voor een ander topic.

Comment

Wat ik niet begrijp is dat alle voetbalanalisten (binnen- en buitenlandse) Brazilië als een onklopbare ploeg naar voor hadden geschoven.
                        Van België had ik meer verwacht, vooral één bepaalde speler is enorm hard tegengevallen (ik ga hem niet vernoemen, maar iedereen weet wie ik bedoel).
                        Drie spelers vond ik uitstekend en dat zijn, Kevin De Bruyne, Divock Origi en ... Daniel Van Buyten.
                        Te hoge verwachtingen, veel reclame op tv, mooie verhaaltjes over de Duivels, merchandising.
                        En dan nog ons bloed voor het Rode Kruis.
                        Allemaal leuk en bracht geleidelijk de supporters naar een niveau dat al voetballend, nooit kon waar gemaakt worden.
                        Véél talent in ons team en dit werd ons ook dikwijls duidelijk gemaakt en zelfs de spelers begonnen het te geloven
                        Doch in de voorbereiding hebben daar weinig van gezien.
                        Bij de Nederlanders was het echter ook zo en zelfs bij de Duitsers.

Ervaring of te weinig ervaring is het spook dat telkens weer opduikt.
                        Hoe komt het of hoe kan zoiets?
                        Geen enkele ander ploeg op dit WK hebben we dit horen argumenteren.

De ontgoocheling bij onze spelers was groot, schijnt het.
                        Een feestje mocht niet van de Bond en de spelers hadden ook liever geen feestje.
                        Elke supporter wilde wel.
                        Waarom beslist me dit?

Van de week las ik ergens dat de Bond met nieuwe kantoren bezig is.
                        Het kan ook zijn dat die werken voltooid zijn, ben dus niet zeker

Vier jaar geleden en volgens Dick Advocaat:
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Dubbel, sorry.
                          't Is weer zondag
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Oef, dan kunnen we ons volop op de Tour de France storten.
                            Daar zijn tenminste geen mietjes waarvoor men het spel stillegt van zodra er eentje op de grond ligt.
                            Zielig om zien soms bij het voetbal, ze liggen voor dood op het veld, beseffen plots dat de scheids laat doorspelen, en het mirakel is een feit, ze springen recht en beginnen terug te lopen .
                            Blij dat ik met niet al te veel van deze comedia dell arte, wat het WK is, heb aangetrokken.
                            Alhoewel die vlakke ritten in de wierlerrondes ook voor 99 % etappes zijn om bij in slaap te vallen, maar dat is nu eenmaal eigen geworden een een rittenkoers.
                            Maar ik ga hier niet verder over gaan, want dit is voer voor een ander topic.
                            Ja, de Tour
                            Het stortregent hier en in de Tour is het ook nat.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

De Ger(e)many bakt er niks van.
                              Te traag, te doorzichtig, enfin niks schijnt te lukken.
                              Voorlopig geen boeiende finale.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

De Ger(e)many bakt er niks van.
                                Te traag, te doorzichtig, enfin niks schijnt te lukken.
                                Voorlopig geen boeiende finale.
                                't Zal wel zijn.
                                Vuil spelers die Argentijnen.
                                Kramer is al naar het ziekenhuis.
                                Aanslagen op de voorspelers van de Duitsers.
                                Scheids ook niet optimaal.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X