Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: kom kom, en nu serieus, belgie zaterdag er op of eronder?

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
    By the way: Princip heeft geen oorlog ontketend. Dat hebben de landen gedaan die onder elkaar verdragen afsloten waardoor één vonk genoeg was om twee kruitvaten te laten ontploffen.
    Anders kan je evengoed zeggen dat België die oorlog ontketend heeft, want daar kwam het moordwapen vandaan.
    Kan het mij wat schelen, feit is dat deze ene persoon, dit enen feit zorgde voor een kettingreactie.
    En de schuld op België schuiven...komaan, het is de schuld van die ene arbeider in FN die het wapen maakte .

Comment

Soit, mijn idee over de wedstrijd van gisteren: een eersteklas demonstratie van Duitsland van hoe een team moet voetballen. Brazilië was in deze cup met vlagen heel goed, en dan weer slecht. Duitsland valt niet op, maar speelt wel consistent heel erg goed en messcherp. Ik denk niet dat Argentinië of Nederland er tegen kunnen winnen, maar voor een mooie finale zou het denk ik toch beter zijn als Nederland tegen Duitsland speelt. Dan heb je meteen nog een ander record, want tot nu toe heeft er in Zuid-Amerika altijd een plaatselijk land de Cup gewonnen, nooit een Europees land.
      Dus alhoewel de wedstrijd niet spannend was, heb ik enorm genoten van de virtuositeit van de Duitsers.
      ______
      www.vue.photo

Comment

In "Het Laatste Nieuws" het volgende gelezen:
        FC De Kampioenen-Duitsland 1-7.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Het verschil tussen Brazilië en Duitsland?

Bij Brazilië speelt maar één speler van Bayern München.

Scolariiiiiiiiiiiiiiii ge moet ze gaan zoeken in Duitsland uw spelers of ze daar bij een topclub zetten

Maar zo zie je maar dat er wel degelijk gesjoemeld is met de voorrondes tijdens de wedstrijden van Brazilie.
          Als ze daar een arbiter opgezet hadden die eerlijk was zouden ze zelfs de voorrondes niet overleefd hebben.
          Maar zoals al gemeld je kan een gastland dat toch niet de eerste wedstrijd(en) laten verliezen met de kans op nog meer protesten en rellen.
          Als je de talkshow met van Karl met Jan Mulder enz... gevolgd heb weet je dat Peru gered werd door Argentinie te laten winnen lang geleden en er zal nog wel zoiets zijn bij andere wedstrijden.
          Daar gaat zoveel geld naartoe dat je je soms afvraagt waarom die pipos bij de Fifa nog moeten gaan sjoemelen om een kampioenschap toe te wijzen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
            Scolariiiiiiiiiiiiiiii ge moet ze gaan zoeken in Duitsland uw spelers of ze daar bij een topclub zetten

Maar zo zie je maar dat er wel degelijk gesjoemeld is met de voorrondes tijdens de wedstrijden van Brazilie.
            Als ze daar een arbiter opgezet hadden die eerlijk was zouden ze zelfs de voorrondes niet overleefd hebben.
            Maar zoals al gemeld je kan een gastland dat toch niet de eerste wedstrijd(en) laten verliezen met de kans op nog meer protesten en rellen.
            Als je de talkshow met van Karl met Jan Mulder enz... gevolgd heb weet je dat Peru gered werd door Argentinie te laten winnen lang geleden en er zal nog wel zoiets zijn bij andere wedstrijden.
            Daar gaat zoveel geld naartoe dat je je soms afvraagt waarom die pipos bij de Fifa nog moeten gaan sjoemelen om een kampioenschap toe te wijzen.
            Zo erg als in 1978 toen gastland Argentinië de finale van Nederland moest winnen van de door en door corrupte Fifa zal nu tegen dit Duits elftal niet lukken, want dat betekend het einde van die boeven organisatie. Maar het is niet ondenkbaar dat ook nu de Fifa (scheidsrechters) een aantal wedstrijden gestuurd heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              In "Het Laatste Nieuws" het volgende gelezen:
              FC De Kampioenen-Duitsland 1-7.
              Daar leek het inderdaad op.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Naar mijn gevoel had het nog erger gekund
                Duitsland heeft in de 2de helft praktisch geen aanvallende actie meer opgezet.
                Volgens mij hebben ze in de rust te horen gekregen dat ze er een oefenmatch van moesten maken en gewoon verdedigend beginnen spelen.
                Kwestie van hun verdediging ook op punt te stellen, ze speelden veel minder hoog zoals ze normaal doen.
                Ze lieten de Brazilianen voetballen en bleven zelf steeds met 7 à 8 man in de verdediging staan.
                Af en toe een prik terug wat resulteerde in nog twee extra doelpunten zodat hun saldo op 7 kwam te staan.

Die goal die viel in de laatste minuten voor de Brazilianen hebben ze naar mijn gevoel gewoon cadeau gekregen, zo kwam het toch over.
                Waar Duitsland normaal gezien in die ganse 2de helft met 8 man in de verdediging stond mocht dat doelpunt gemaakt worden met maar 2 man in de verdediging
                Kwestie van Brazilië toch nog iets te gunnen en ze niet volledig op hun bek te laten gaan.
                Neuer was boos maar zo moest het ook overkomen uiteraard.

Zo zie je maar dat een ploeg niet mag afhangen van één persoon, Neymar eruit en Brazilië leek op een in elkaar zakkende soufflé
                Echt zonde vind ik het voor zo'n land met prachtige en unieke voetbalroots, ben benieuwd of ze deze nederlaag ooit te boven komen

Wat betreft de finale denk ik persoonlijk dat Nederland - Duitsland het mooiste zou zijn, alhoewel ik ook wel graag Argentinië zou zien spelen tegen der mannschaft

grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Logisch dat ze het in de tweede helft kalmpjes aan deden. Beter de krachten sparen voor de finale.
                  ______
                  www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                    .... Beter de krachten sparen voor de finale.
                    tegen Nederland.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dat mag ik hopen ja, anders walsen ze ook nog eens over Argentinië heen. Nederland zal wel wat meer weerwerk bieden.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      tegen Nederland.
                      grt,bouk.
                      ______
                      www.vue.photo

Comment

Na de uitlating van meneer Vandergijp,ik citeer "blij dat die K.U.T.belgen er uit liggen" ga ik toch lekker voor de Argentijntjes supporteren.

Mvg Yves.
                        Last edited by yves23; 9 juli 2014, 15:36.
                        What you see is what you get

Comment

Dat is Gijpie zijn uitspraak. Boskamp heeft hem er al voor op zijn donder gegeven. Ik ga voor Nederland, want dat levert de meest interessante finale op. Als ik zie wat er gisteren gebeurd is, walst Duitsland ook zo over Argentinië heen hoor.
                          ______
                          www.vue.photo

Comment

Een WK vol met verassingen
                            En na Argentinië hadden we Brazil ook kunnen pakken.

Brazilië heeft goede spelers maar een echte ploeg heb ik nog niet gezien.
                            Vergelijk dit maar eens met onze gasten en ik verwijs weer naar de match tegen de USA.

't Is het WK van de keepers, de doelmannen.
                            We kennen de namen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Nederland kan van Argentinië winnen, maar als ze de finale halen, heef ik geen cent van een kans tegen de Mannschaft.
                              Nederland heeft drie goede spelers en dat zijn Robben, Van Persie en ... Van Gaal.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Nederland kan van Argentinië winnen, maar als ze de finale halen, heef ik geen cent van een kans tegen de Mannschaft.
                                Nederland heeft drie goede spelers en dat zijn Robben, Van Persie en ... Van Gaal.
                                Heb ook maar één match gezien van hen, tegen Spanje dus.
                                Ik ben benieuwd naar de oplossing van van Gaal

De vorige wedstrijden van de Duitsers waren ook niet echt overtuigend.
                                Gisteren was een verrassing en niet zo zeer de uitslag van 7 tegen 1
                                Duitse spelers die eerder matig waren deden het gisteren zeer goed.
                                Last edited by theokus; 9 juli 2014, 18:29.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X