Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: De opstelling

    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
    Algerije wou er niet voor gaan, die wouden 1 flits (en met dank aan verthongen zijn penalty) hadden ze genoeg om alles dicht te gooien en tot stoppen met voetballen...

    Dat de ploeg die eerste time aanwezig was geen antwoord had is voor eenieder duidelijk...
    De 3 vervangingen hebben dat goed opgelost...

    dus ondanks een slechte eerste helft, en een minder spannende match als nederland of duitsland hebben ze wel hun doel gehaald: winnen.
    En laat dit nu net het enige zijn dat telt .
    Er zijn hier nogal wat internationale voetbaltrainers actief hé .
    Groetjes

    Comment


    • #47
      Re: De opstelling

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      toch wel leuk om te lezen die middelnederlandse teksten.
      grt,bouk.
      Gelieve mij op jouw negeerlijst te plaatsen, of om niets meer van mij te quoten.
      Ik hoef niet beledigd te worden van middeleeuws persoon.
      Jij brengt al genoeg schade aan het geheel.
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

      Comment


      • #48
        Re: De opstelling

        Sorry Koeno was niet beledigend bedoelt hoor.
        jammer dat je het zo opvat.
        maar als je het dan toch zo ziet/leest/opvat, waarom dan die handtekening..?
        nogmaals...Sorry.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #49
          Re: De opstelling

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Sorry Koeno was niet beledigend bedoelt hoor.
          jammer dat je het zo opvat.
          maar als je het dan toch zo ziet/leest/opvat, waarom dan die handtekening..?
          nogmaals...Sorry.
          grt,bouk.
          Omdat ik via via te weten kwam dat ik door sommigen hier als opgeblazen stuk pretentie omschreven word.
          Vandaar de handtekening, daarom dat ik aan die persoon wou laten weten dat zulke beledigingen rechtstreeks mogen gegeven worden, zodat ik tenminste van antwoord kan dienen.

          Over jouw opmerking, iemand zijn taal vergelijken met middeleeuws nederlands lijkt mij zoiezo beledigend...
          Heeft volgens mij minder te zien met hoe die persoon het al dan niet opvat.
          Mocht ik zo'n sneer naar jou geven, dan had je ongetwijfeld op eenzelfde manier gereageerd...

          Bedankt voor de excuses en verduidelijking alleszins.
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

          Comment


          • #50
            Re: De opstelling

            Mijn ploeg:
            Courtois, VandenBorre, Alderweireld, Kompany, Vertonghen, Witsel, Dembélé, De Bruyne, Hazard, Origi, Mertens.
            Wisselspeler: Januzai.
            Meer durf: soms stonden onze achterspelers met 4 tegen 1 Algerijn....
            Alle succesvolle ploegen spelen veel meer gedurfd en met succes.
            Succesvolle ploegen hebben dikwijls 4-5 spelers in het doelgebied van de tegenpartij. Dat zie je bij de onzen bijna nooit!
            Last edited by axat; 19 juni 2014, 08:05.
            http://www.stich.be

            Comment


            • #51
              Re: De opstelling

              Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
              Mijn ploeg:
              Courtois, VandenBorre, Alderweireld, Kompany, Vertonghen, Witsel, Dembélé, De Bruyne, Hazard, Origi, Mertens.
              Wisselspeler: Januzai.
              Meer durf: soms stonden onze achterspelers met 4 tegen 1 Algerijn....
              Alle ploegen spelen veel meer gedurfd en met succes.
              Ik zou persoonlijk nooit hazard origi, mertens, tegelijk van int begin opstellen...
              hazard of mertens zou ik altijd als wissel houden... zodra de tegenstander wat vermoeid is, zou ik zo'n frisse flits-speler inbrengen...
              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

              Comment


              • #52
                Re: De opstelling

                Gisteren Chili-Spanje bekeken, ik denk dat Louis toch iets speciaal uit zijn hoge hoed zal moeten toveren om over die Chileentjes te geraken.

                Mvg Yves.
                What you see is what you get

                Comment


                • #53
                  Re: De opstelling

                  Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                  Omdat ik via via te weten kwam dat ik door sommigen hier als opgeblazen stuk pretentie omschreven word.
                  Vandaar de handtekening, daarom dat ik aan die persoon wou laten weten dat zulke beledigingen rechtstreeks mogen gegeven worden, zodat ik tenminste van antwoord kan dienen.

                  Over jouw opmerking, iemand zijn taal vergelijken met middeleeuws nederlands lijkt mij zoiezo beledigend...
                  Heeft volgens mij minder te zien met hoe die persoon het al dan niet opvat.
                  Mocht ik zo'n sneer naar jou geven, dan had je ongetwijfeld op eenzelfde manier gereageerd...

                  Bedankt voor de excuses en verduidelijking alleszins.
                  Niet in opjagen Koen, het is en het zal hier (en elders) wel altijd iets zijn.
                  Ik wordt nu weer (na een stille periode) constant bestookt via e mail door iemand van hier, dat ben ik quasi zeker want het gaat altijd over mijn foto's die ik plaats in Beginnershoek en/of over de commentaren die ik op bepaalde foto's geef...... Wat doe je daar aan !? Het gebeurt via e mail, dus buiten BD om. Ik ben ooit zo stom geweest om in mijn smugmug (staat in mijn handtekening) mijn e mail adres te vermelden. Ik heb het ondertussen weggehaald, maar het kwaad is/was geschied.
                  Ik ben voor 99,99% zeker wie het is, maar ja......... Ik reageer gewoon niet, in de hoop dat het ooit vanzelf ophoudt.
                  Groetjes

                  Comment


                  • #54
                    Re: De opstelling

                    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Ik zou persoonlijk nooit hazard origi, mertens, tegelijk van int begin opstellen...
                    hazard of mertens zou ik altijd als wissel houden... zodra de tegenstander wat vermoeid is, zou ik zo'n frisse flits-speler inbrengen...
                    Voel er wel iets voor.
                    Je kon ook andersom denken: start met al die goede voorspelers en na de nodige voorsprong een of twee van die gasten vervangen.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #55
                      Re: De opstelling

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                      Ikzelf vind Felani beter dan Lukaku, die kan tenminste een bal aannemen en speelklaar leggen.
                      Maar op Lukaku zijn kap zaten dan ook 2 man he
                      Ik hoop ook een die Januzaj in actie te zien denk dat die best past als ze tegen de Koreanen spelen.
                      Ja, dat was ook zo.
                      Hazard kennen ze ook.
                      Constant drie of vier man in zijn buurt.
                      Ik vraag me af hoe dat is in de Franse competitie.
                      Het is een goede speler, zonder twijfel, en zijn nog betere reputatie
                      haalt hij toch uit die Franse competitie.
                      Leg me dat eens uit.
                      Een (één) ploegje, uit Algerije, maakt hem bijna vleugellam.

                      En wie Dries nu nog niet kent is blind.
                      Daar komen nu nog twee spelers bij: De Bruyne en Fellaini.

                      Als Wilmots zijn beste ploeg in 't veld plaatst dan heeft de tegenstander toch een probleem niet
                      Een remedie is dan niet voetballen en een muur optrekken voor de goal.
                      Af en toe een uitbraak van die tegenstander en liefst over de rechtervleugel richting Jan
                      Neen, ik verwijt hem niets maar alles gaat te rap voor hem.
                      En het schijnt dat ze geen (betere) vervanger hebben op die plaats.
                      Jan was top in Nederland bij Ajax.
                      "Dare to compare" was ooit een slogan van IBM (en zie ook de Spaanse ploeg).
                      En als nu Courtois de penalty had gestopt dan kon onze "vreugde" niet op, de 7de hemel, niets kon ons nog tegenhouden.
                      Maar ja, het is geschiedenis en wat er dan ook vaak gezegd wordt is?
                      We leren er niets van

                      Neen, ik heb ook niets tegen Lukaku: goeie gast en doet zijn best.
                      Het is de keuze: men laat hem spelen of niet.
                      Dat was en is een beetje mijn ergernis.
                      Als je hem opstelt dan speelt die zoals die NU is en doet. En tja, het gaat niet he.
                      Ik ben het er allemaal mee eens dat jonge spelers kansen moet krijgen en dat we geduld moeten hebben
                      en dat spelers moet groeien enz. enz.
                      Dit WK is NU in 2014.
                      Momenteel komt er geen gevaar uit voor de tegenstander en met hem spelen we met tien i.p.v. met 11.
                      Liever een kleiner, dunner en dapper manneke in de voorlijn

                      Zelfde geldt voor Dembélé alhoewel die iets beter is dan vroeger, een beetje efficiënter.
                      Wat Dick Advocaat over hem dacht was al langer gekend en nu recent, komt o.a. Bob Peeters daar nog bij.
                      Bob durft... waarschijnlijk omdat die nu financieel onafhankelijk is
                      De rest van de tafel bij Karl V. bleef zéér voorzichtig of enkel een instemmende knikje zonder woorden
                      Advocaat durfde ook. Denk maar aan de "shock" bij Frank Raes aan tafel als het over Stijn Stijnen ging.
                      (Stijn heeft wat foutjes gemaakt in zijn uitlatingen en als keeper was hij niet slecht.)
                      Moet wel gezegd worden dat Stijnen goed werk doet in Hasselt.

                      En ja ik kan moeilijk onterechte kritiek verdragen als het over Kevin De Bruyne gaat.
                      Onze 'Sporza held' in Brazilië, Peter Vandenbempt probeerde nog eens tegenover Wilmots: het pakte niet.
                      Het is diezelfde Peter die Herman Brusselsmans uit Extra Time zwierde.
                      Vond ik jammer.
                      Met Johan Boskamp kan je ook lachen ALS je hem verstaat.
                      Nu, Peter V. brabbelt er ook op los en ook dikwijls onverstaanbaar.
                      Later Peter schrijven en stuur Hans Vandeweghe naar Brazilië
                      Hans is assertief, schrijft wat er werkelijk te zien is en is soms controverse wat niet altijd verkeerd is.
                      Je kan hem waarderen maar je moet wel af en toe lezen wat die schrijft en hoe die schrijft

                      Robben en Van Persie zijn ook gekend
                      En toch hebben ze gescoord in hun twee wedstrijden.
                      Depay? Idem.

                      Het gaat me eigenlijk (lees vooral) om de ambiance in ons land.
                      Ik was altijd een tikje jaloers op sfeer in Nederland.
                      Sommigen zullen hierbij niets voelen maar bij mij was&is dat uitbundige 'Kerstmis sfeer'
                      Mensen lijken mij dan anders dan gewoonlijk en ik wil dat maar al te graag vasthouden.
                      De Duisters zijn nog erger.
                      Ze winnen geen oorlogen, investeren niet meer in een eigen huis op een paar rijken na,
                      en voetbal is hun leven.
                      Goed voor Adidas en andere Puma's of een of ander automerk.
                      Dat is daar "over mijn lijk", zonder compromissen en het is zoals Rinus Michels zei: "Voetbal is oorlog".
                      Nou moeder, laat ze die dan maar winnen
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #56
                        Re: De opstelling

                        Mijn opstelling voor vandaag tegen de Russen.
                        In doel: Courtois
                        Verdediging: Léon Semmeling, Léon Jeck, Jean Thissen en Jacques Beurlet
                        Middenveld: Kevin Debruyne, Wilfried Van Moer, Witsel, Hazard
                        Aanval: Mertens en Lukaku
                        Zoals men kan zien stel ik de beste doelman ter wereld op, achteraan "les bouchers" (de beenhouwers) van Standard. (Alleen al als die Russen hun smoel zullen zien doen ze het in hun broek.)
                        Op het middenveld stel ik de beste middenvelders op die België ooit gehad heeft.
                        En in de aanval stel ik de snelste aanvallers (op Robben na misschien) ter wereld op.
                        Einduitslag: België/Belgique 5 - Russie 0. Gegarandeerd en niet goed, geld terug, voilà.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #57
                          Re: De opstelling

                          denk een gelijk spelletje.
                          veel plezier.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #58
                            Re: De opstelling

                            Tiens, voetballen de Rode Duivels weer vanavond.......
                            Ik kijk morgen wel eens naar de samenvatting.
                            Groetjes

                            Comment


                            • #59
                              Re: De opstelling

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Tiens, voetballen de Rode Duivels weer vanavond.......
                              Ik kijk morgen wel eens naar de samenvatting.
                              we kijken deze nog thuis, de rest op vakantie in België.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #60
                                Re: De opstelling

                                De opstelling:
                                Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Vermaelen, Witsel, Fellaini, De Bruyne, Mertens, Hazard, Lukaku.

                                D-Day!
                                Niet in Normandië maar in Brazilië.
                                Spanning en gezonde stress.
                                Korte nacht gehad, één oog wilde niet

                                Hopelijk vindt Lukaku zijn "draai".
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X