Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

    Gisteren dagje cursus/teambuilding gekregen in de HOGent,georganiseerd door ISB.
    Afscheid doodt de liefde niet.

    Comment


    • #17
      Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

      Af en toe een pakske extra werk er bij ....
      Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

      Comment


      • #18
        Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

        Mijn ontslag tegen het einde van het jaar... 'transformatie' (want herstructurering klinkt te negatief waarschijnlijk). Volgende week ben ik hier 9 jaar.

        Zelfde bij mijn vriendin: sluiting van het bedrijf. Zij is er 16 jaar.

        Ook mooie kadootjes...

        Comment


        • #19
          Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

          Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
          Mijn ontslag tegen het einde van het jaar... 'transformatie' (want herstructurering klinkt te negatief waarschijnlijk). Volgende week ben ik hier 9 jaar.

          Zelfde bij mijn vriendin: sluiting van het bedrijf. Zij is er 16 jaar.

          Ook mooie kadootjes...
          Dat is bijzonder vervelend, meteen de inkomens van jullie beide weg.
          Jullie hebben gelukkig nog de tijd om een andere baan te vinden, al valt dat in deze tijd niet mee.
          Succes er mee.

          Over cadeautjes; ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets cadeau heb gehad behalve een kerstpakket en ik werk 28 jaar.

          Comment


          • #20
            Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

            Ik zat tussen 2 stoelen in de laatste jaren Een cursus EHBO volgen mocht niet van de ene baas dat jaar. Het volgende jaar mocht ik wel, maar was dan te duur voor de andere baas die de rekening niet meer wou betalen voor iemand die officieus voor hem werkte. De laatste 2 werkenden jaren mocht ik verhuizen naar waar ik op de betaallijst stond. Hoe graag ik mijn vorig werk ook deed tot ieders tevredenheid en reeds 34 jaar lang. Enige optie om te blijven was ontslag nemen en een nieuw contract als tijdelijke afsluiten wat me aangeboden werd. Als afscheid bij de vorige dienst kreeg ik veel mooie bloemen als cadeau. Een heel nieuwe omgeving en totaal ander werk aanleren stond me te wachten. De omgeving viel best mee en de collega's daar ook. Het laatste jaar kregen we een uitstap naar Parijs van de baas. Toen ik stopte met werken een Bongo bon voor een WE weg en bloemen.
            Het doet altijd plezier als de baas je waardeert, gelijk hoe of met wat ze dit je te kennen geven.Zelfs een complimentje doet deugd
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • #21
              Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

              7 weken verlof per jaar en een 34 uren werkweek. hij mag zijn kadokes hebben als ie maar van mijne conge blijft :-)
              FOMADEX - Bedrijfs en projectfotografie

              Comment


              • #22
                Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                Een bonuske ieder jaar als de resultaten deftig zijn.

                Als je te klagen hebt over je baas, dan moet je van job veranderen of er mee leren leven. Van blijven klagen wordt niemand beter.

                Comment


                • #23
                  Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                  ja nu en dan eens wat werk erbij!

                  Comment


                  • #24
                    Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                    Niks, noppes, nada, noegabollen !
                    Panasonic Lumix FZ2000

                    Comment


                    • #25
                      Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                      Ik geloof dat ik toch wel blij mag zijn met mijn baas... ( : als ik al die negatieve comments lees...)
                      Jammer want het grootste deel van je leven moet je met je baas doormaken.
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • #26
                        Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                        mijn de baas geeft het hele jaar door voldoende.
                        geen behoefte aan extraatjes.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #27
                          Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Wat noem je een goede ex-baas ?
                          Voor mij persoonlijk mocht het toch nog enkele jaren blijven hoor, kreeg dan ongeveer het dubbele, en moest eigenlijk
                          ook niet meer doen dan wat helpen bedenken hoe een ander het best zou doen.
                          Cursussen volgen kon er ook, en voor gelijk wat, als je er maar af en toe eens eentje tussen nam die de firma ten goede kwam,
                          maar die stelden ze dan zelf voor, een weekje Almelo (machinefabriek bezoeken) kon er ook wel eens af, en dat in een goed hotelletje met
                          alles er op en er aan.
                          Toen ik in 2005 voor 36 dagen naar Duitsland ging, (in drie keer) kregen we gewoon een onbegrensde bankkaart mee, tijdens de weekends dat we daar waren, mochten we alles betalen met de kaart van de firma, bezoek museum, uit eten en drinken, een geschenkje voor vrouw en kinderen was beperkt tot een paar honderd euro, nooit commentaar gekregen, ik weet het niet meer zeker, maar ik meen dat
                          we per week 500€ vrij mochten verteren, hotelkosten en eten niet inbegrepen natuurlijk.

                          Ik kan dus zeggen dat ik een goede baas had, en eigenlijk nog heb, enige wat wij moeten doen is twee keer per jaar
                          een ondertekend briefje sturen dat ik nog in leven ben, zodat ze weten dat ze verder mogen storten.....
                          Ik word begin volgend jaar 65 en ga ook werken voor die waarvoor je niets moet doen.
                          Voor een stuk minder dan de helft maar dat wist ik al lang, ik kom wel rond.

                          Bij mijn huidige en vroegere bazen heb ik eigenlijk altijd gedaan wat ik wou, en ze hebben er veel geld mee verdiend.
                          Als je ziet hoevelen er rond hun 55-60e in de weg lopen en de deur wordt getoond heb ik niet te klagen, maar ik heb het nu wel stilaan gezien.
                          Naar cursussen, congressen ed ben ik alleen maar gegaan als het mij interesseerde, en alhoewel ik het dikwijls als een verplichting zag heb ik mooie herinneringen aan de reisjes, etentjes en recepties, in de tijd was dat meer dan nu.
                          Ik ben er niet zo aan gehecht, het helpt om te leren niemand meer te zijn.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            mijn de baas geeft het hele jaar door voldoende.
                            geen behoefte aan extraatjes.
                            grt,bouk.

                            Kan ik inkomen, maar :
                            Met mijn semestriële envelopjes konden we elk jaar twee mooie reisjes maken..........nadeel : nu zonder die envelopjes blijven we ook nog steeds die mooie reisjes maken .
                            Het is lastig een prettige gewoonte af te leren hé .
                            Maar als ik hier al het voorgaande lees, dan zijn er meer gierige dan vrijgevige bazen blijkbaar.
                            Nu begrijp ik waarom ik nooit voor een andere baas ben gaan werken.
                            Groetjes

                            Comment


                            • #29
                              Re: Krijgen jullie ook soms een cadeautje van de baas? :-)

                              Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                              Ik word begin volgend jaar 65 ..........
                              Van Harte en welkom bij de club.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X