Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

    Ben vandaag gaan luisteren ! ! !

    De M1 speakers waren verbluffend goed - ook in hoge volumes bleven ze zuiver - maar een sub is wel een "noodzakelijke aanvulling".
    Ik heb dus 5 M1 speakers beluisterd, samen met de ASW608, dus in feite de "MT-50" combi.

    Ik vraag me nu dus af of de sub van de MT-60 nu zoveel beter/gebruiksvriendelijker zal zijn dan die van de MT-50.





    De Mini Theatre series is al ruim zes jaar onderdeel van het B&W programma. Begin dit jaar heeft Bowers & Wilkins zowel de M1 satellieten als de PV1 subwoofer een update gegeven. Samen vormen zij het MT-60D Mini Theatre systeem.





    Verder heb ik nog een surround set van KEF beluisterd: Kef KHT3005 SE
    Die klonken OOK zeer goed, maar volgens mij iets te "warm" van klankkleur - daar waar Bowers eerder neutraal klinkt.
    Last edited by Alfa Centauri; 18 juni 2014, 18:04.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #17
      Re: Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

      Leuke video:

      If anybody wondered how much the Bowers & Wilkins PV1D subwoofer vibrate when playing loud deep bass...(Intro scene from Transformers 2)
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #18
        Re: Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Ben vandaag gaan luisteren ! ! !

        De M1 speakers waren verbluffend goed - ook in hoge volumes bleven ze zuiver - maar een sub is wel een "noodzakelijke aanvulling".
        Ik heb dus 5 M1 speakers beluisterd, samen met de ASW608, dus in feite de "MT-50" combi.

        Ik vraag me nu dus af of de sub van de MT-60 nu zoveel beter/gebruiksvriendelijker zal zijn dan die van de MT-50.





        De Mini Theatre series is al ruim zes jaar onderdeel van het B&W programma. Begin dit jaar heeft Bowers & Wilkins zowel de M1 satellieten als de PV1 subwoofer een update gegeven. Samen vormen zij het MT-60D Mini Theatre systeem.





        Verder heb ik nog een surround set van KEF beluisterd: Kef KHT3005 SE
        Die klonken OOK zeer goed, maar volgens mij iets te "warm" van klankkleur - daar waar Bowers eerder neutraal klinkt.
        De KEF's heb ik ook beluisterd in dezelfde setting en ik kwam tot dezelfde conclusie ...
        De sub van de MT-60 is een WERELD VAN VERSCHIL met de MT-50. Geen concurrentie. Is ook een wereld van verschil in je budget

        Tjerri

        Comment


        • #19
          Re: Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

          Tja, maar die ¨PV1D is dan ook weer monsterlijk groot....
          En wat ik raar vind: hij lijkt geen rooster te hebben. Is dat niet nogal "fragiel" ?
          Het is een mooie sub, dus die zet je toch min of meer in het oog, maar dan is de kans op een beschadiging toch wat groter.

          ( PS: Ik weet ook wel dat je een sub niet achter een zetel mag moffelen, zoals Bose ons destijds deed geloven )
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #20
            Re: Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

            Euh, Tjerri, héb jij een MT-60 setting staan ?
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #21
              Re: Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

              Nope. Heb mijn geld aan nieuwe fotospullen gegeven. Voor de muziek heb ik me op een B&O-tje getrakteerd. Zo gauw ik kan haal ik me wel de MT-60. Ik heb ze wel al drie maal in demo gehoord. Enig masochisme is me niet vreemd

              Tjerri

              Comment


              • #22
                Re: Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                Nope. Heb mijn geld aan nieuwe fotospullen gegeven. Voor de muziek heb ik me op een B&O-tje getrakteerd. Zo gauw ik kan haal ik me wel de MT-60. Ik heb ze wel al drie maal in demo gehoord. Enig masochisme is me niet vreemd

                Tjerri
                Ha ha, is B&O niet duurder dan B&W
                Of spreek je over een Zeppelin ?
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #23
                  Re: Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Ha ha, is B&O niet duurder dan B&W
                  Of spreek je over een Zeppelin ?
                  Ik spreek over een Beolit 12. Leuk hebbedingetje dat de nodige decibels kan produceren wanneer nodig (BBQ, garage, tuin, strand, ...), uiterst mobiel en het beste model dat ik ooit heb beluisterd in zijn klasse, ttz. Airplay en op LAN, 3,5 mm jack, draagbaar en op batterijen.

                  Tjerri

                  Comment


                  • #24
                    Re: Audio: iemand ervaringen met de B&W MT-60d ?

                    UPDATE; het is nu bijna 99% zeker dat ik voor de M1's zal gaan.
                    Ik twijfel nog enkel een beetje over de sub: de ASW 608 of de PV1-D of nog iets er tussen.

                    In mijn mancave heb ik wel 1 groot voordeel: de WAF bij zo'n set is haast nihil !
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment

                    Working...
                    X