Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Welk basic Full HD scherm
Collapse
X
-
-
Re: Welk basic Full HD scherm
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtIk zou 20€ meer uitgeven voor een IPS scherm :
http://www.monitorstore.be/product/4...-22mp65hq.html
Kan soms een breekpunt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtOk maar "Niet in hoogte verstelbaar. "
Kan soms een breekpunt zijn.
Breekpunt is mijn gedacht welke VGA kaart je hebt of wil gaan gebruiken.
Je mag een HD monitor hebben maar als je VGA dit niet ondersteunt sta je nog even ver.
Mooi scherm maar je gebruikt zijn kwaliteit niet ten volle dan.
Comment
-
Dank voor de feedback maar te laat
Heb het Philips scherm gekocht, is voor op een oudere Core2duo desktop met nVidia GTX9800 (DVI)
De Samsung die ik erbij 'geërfd' had, heeft het begeven en ik wou er echt niet veel geld aan uitgeven, die 119 euro was al het maximum...
IPS hoeft voor mij niet, is niet voor grafisch werk en hoef geen grote kijkhoek.Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk berichtGisterenavond om 22h50 info vragen en vandaag om 09h45 melden dat de feedback te laat is, omdat je al het Philips scherm hebt gekocht
Akkoord, 'k had het eerder moeten vragen maar ik ben zo'n beetje een last minute persoonPanasonic Lumix FZ2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk berichtDat los je op met je buro wat blokskes onder te leggen vooraan of achteraan
Breekpunt is mijn gedacht welke VGA kaart je hebt of wil gaan gebruiken.
Je mag een HD monitor hebben maar als je VGA dit niet ondersteunt sta je nog even ver.
Mooi scherm maar je gebruikt zijn kwaliteit niet ten volle dan.
Ik heb een Nvidia GeForce GTX660 en een full HD monitor.
Ik wijk af maar het mooiste hd-beeld zie ik op mijn TV.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtAllemaal juist
Ik heb een Nvidia GeForce GTX660 en een full HD monitor.
Ik wijk af maar het mooiste hd-beeld zie ik op mijn TV.
Of deze van Nvidia GTX780-DC2OC-3GD5
Ben daar nog niet over uit kosten ongeveer evenveel maar voorkeur gaat uit naar de AMD kaart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk berichtBen zinnens nieuwe desktop te kopenj maar daar moet zeker een degelijk VGA kaartje in dacht aan de AMD Radeon R9 290.
Of deze van Nvidia GTX780-DC2OC-3GD5
Ben daar nog niet over uit kosten ongeveer evenveel maar voorkeur gaat uit naar de AMD kaart
Maar er was een tijd dat ze wat moeilijk te installeren waren (software en configuratie).
Toen kwam Nvidia en maakte het gemakkelijker.
De kleuren van ATI (nu AMD) zijn onovertroffen.
Comment
Comment